Lentoapu22 arvostelua
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (22)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Berliinin matka ja seikkailu Riikassa
Tilausprosessi oli aluksi vähän epäselvä ja epäilyttävä, mutta lopulta saatiin homma toimimaan sähköpostin kautta lähetettyjen dokumenttien avulla. Valitus käsiteltiin nopeasti ja helposti, ja vaikka korvaussumma ei ollut suuri, oli voitto periaatteellisesti tärkeä. Iso kiitos Lentoapu-palvelulle!
Lentokorvauksen saaminen
Korvauksen saaminen lentoyhtiön myöhästymisen vuoksi oli todellakin nopeaa ja helppoa. Olin jo melkein luovuttanut asian suhteen, mutta yllätyin positiivisesti, kun rahat ilmestyivät tililleni yli 4 vuoden jälkeen tapahtuneen episodin jälkeen. Lentoapu lähetti säännöllisesti muistutuksia prosessin edistymisestä, mikä oli mukava tapa pitää yhteyttä. Suosittelen ehdottomasti heidän palveluitaan kaikille.
Sujuva ja onnistunut kokemus
Lentoyhtiö Lentoapu oli todella hyvä kokemus! Hommasin palvelun tosi helposti ja nopsaan, ja sain kaikki tarvittavat tiedot selkeesti. Välityspalkkio oli vähän korkea, mut ihan oikeutettu niille hommille mitä ne teki. Kaikki meni hyvin ja ammattimaisesti, joten voin vilpittömästi suositella Lentoapua muillekin.
Hakemuksen täydentäminen
Alun perin en oikein uskonut tähän juttuun ja harkitsin jättäväni kesken sen hakemuksen, koska epäilin, että lentoyhtiöt keksivät vain tekosyitä olla maksamatta minulle korvauksia. Mutta Lentoapu ei antanut periksi, vaan lähettivät minulle kolme kertaa pyynnön täydentää hakemusta. lopulta tein sen. Mutta sain viestin, että lento oli saapunut aikataulun mukaisesti perille. Lentoapu sanoi haluavansa tietää lisää. Suutuin ja lähetin peräkkäisinä päivinä kolme sähköpostia, joissa kerroin kaiken mitä muistin. Seuraavana päivänä he kertoivat, että tiedoistani oli apua ja kolme päivää myöhemmin he olivat saaneet korvaukset lentoyhtiöltä ja sain rahat tilille seuraavana päivänä! Todella mahtava juttu!
Korvaushakemus lentoavusta
En voinut tehdä korvaushakemusta suoraan lentoyhtiölle, joten päätin hoitaa asian lentoapu.fi:n kautta. Parin viikon kuluttua rahat olivat tilillä. Iso kiitos nopeasta palvelusta!
Lentokorvaus
En voi uskoa, miten huonoa palvelua sain Lentoavun kautta. Lentoyhtiö perui lennon ja minulla oli vaikeuksia järjestää uusi lento. Vaikka he lopulta saivat rahani, Lentoapu vei minut oikeuteen ja sulki tapauksen ilman minulle ilmoittamista. Olen todella pettynyt heidän hitaaseen toimintaansa ja epärehellisyyteen. Luulin saavani korvaukseni nopeasti, mutta olen odottanut jo yli 21 kuukautta. Tällaista toimintaa en voi hyväksyä missään tilanteessa.
Korvauksen hakeminen lentoyhtiöltä
Oli niin upeaa, kun Lentoapu auttoi mua saamaan rahani takaisin lentoyhtiöltä! Aluksi lentoyhtiö ei suostunut maksamaan korvausta, mutta Lentoapu taisteli mun puolesta ja lopulta voitettiin! Meni kolme kuukautta siihen, että sain kieltävän vastauksen lentoyhtiöltä, mutta vuoden päästä oikeus teki päätöksen mun edukseni Lentoavun avustuksella. Kiitos paljon, Lentoapu!
Ostin lennon myöhästymiskorvauksen avulla
Hei! Halusin jakaa kokemukseni Lentoapu - sivuston kanssa. Homma toimi todella hienosti! Lentoapu porukka hoiti homman niin, että sain rahani lennon myöhästymisestä. Kaikki tapahtui nopeasti ja ammattitaitoisesti. Olen todella tyytyväinen palveluun ja suosittelen sitä kaikille, jotka tarvitsevat apua lentoihin liittyvissä asioissa!
Jatkolennon ongelmat
Jäin odottamaan jatkolentoa, mutta se myöhästyi ja seuraava lento ei saapunut. Yrityssivusto lupasi korvauksia, mutta hakemus katosi jonnekin eikä tiedotusta annettu. Sitten yllättäen ilmoitus, että he aikovat mennä oikeuteen, ja nyt yhtäkkiä kaikki on suljettu eikä oikeudenkäynnistä mainintaa. Todella petollista toimintaa ja suurta pettymystä odotuksiin nähden.
Hyvin hoidettu, selkeästi tiedotettu ja kelpo korvaus napsahti tilille. Vahva suositus!
Oon tosi tyytyväinen mun kokemukseen tästä tilauksesta. Kaikki meni tosi sujuvasti ja sain korvaukseni tilille ilman minkäänlaisia ongelmia. Palvelu oli tosi hyvää ja hinta-laatusuhde oli kohdallaan. Suosittelen ehdottomasti!
Korvaus yllättäen
Tilanne oli aika yllättävä, kun olin jo melkein luovuttanut saamisen suhteen, mutta yhtäkkiä huomasin rahojen ilmestyvän tililleni. Oli kyllä nopeaa ja ystävällistä palvelua!
Reklamaation tekeminen
Reklamaation tekeminen netissä oli tosi helppoa ja nopeaa. Kun kuultiin, että lento oli myöhässä yli 4 tuntia, niin päätettiin laittaa reklamaatio menemään. Oli kyllä positiivinen yllätys, miten automaattinen prosessi oli, ja aina tuli ilmoitus, kun korvausjuttu eteni.
Nopea ja vaivaton tilaus
Kaikki meni todella hyvin ja sujuvasti, aivan kuten oli luvattu ensimmäisessä yhteydenotossa. Tilauksen tekeminen oli helppoa ja nopeaa, eikä matkalla tullut mitään ongelmia vastaan. Asiakaspalvelu oli erittäin ystävällistä ja avuliasta, mikä teki koko kokemuksesta vieläkin paremman. Yhteenvetona todella hyvä asiakaspalvelukokemus!
Palvelu lentomatkoihin liittyen
Sain todella hyvää palvelua lentomatkoihin liittyen. Olin koko prosessin ajan hyvin tietoinen siitä, mitä tapahtuu, ja sain ammattitaitoista apua kaikkiin kysymyksiini. Voin ehdottomasti suositella näitä palveluita muillekin matkustajille.
Matkalla lentoasemalle
Olin pettynyt Lentoavun palveluun. Tilasin heiltä apua matkalla lentokentälle, mutta apua ei ollut tarpeeksi. Jäimme yli vuorokauden myöhästyneiksi, ja he syyttivät sääolosuhteita, vaikka muut koneet lähtivät ajallaan. He eivät pystyneet auttamaan meitä tilanteessa ja selvittely kesti yli puoli vuotta. lopputulos oli täysi pettymys.
Asianajoprosessi
Oon odottanu jo 2 vuotta päätöstä mun oikeusjutusta! Ne lupas, että asianajaja ottais yhteyttä, mut sitä ei oo tapahtunu. Niitten kommunikointi on ihan huonoa, ei tule mitään tietoa automaattisesti. Mun täytyy aina ite kysellä, että missä mennään.
korvauksen saaminen
Olin tosi positiivisesti yllättynyt siitä avusta, jonka sain. En tiennytkään, että olisin voinut saada niin hyvän korvauksen tuosta perutusta lennosta. Olen todella kiitollinen 🙏
Korvausprosessin hoito
Oon tosi tyytyväinen siihen palveluun, jonka sain Lentoapulta korvausprosessissa. Ne hoiti kaiken alusta loppuun asti ja mä sain asianmukasen korvauksen ihan vaivatta. Suosittelisin ehdottomasti heidän palveluitaan kaikille, jotka tarvii apua vastaavissa tilanteissa.
verkkosivujen suunnittelu ja toteutus
Olin tosi tyytyväinen siihen, miten helposti ja nopeasti verkkosivujen suunnittelu ja toteutus meni. Koko homma sujui tosi jouhevasti ja ammattimaisesti alusta loppuun. Asiakaspalvelu oli mukavaa ja avuliasta, ja sain aina nopeasti vastauksen kysymyksiini. Verkkosivut olivat valmiit noin kuukaudessa, niin kuin oli arvioitu. Hinta-laatusuhde oli kohdillaan, sain laadukkaat sivut kohtuulliseen hintaan. Kaiken kaikkiaan tosi hyvä kokemus, voin kyllä suositella!
Lentoni peruutettiin
Mä olin tosi innostunu siitä, että päästiin lentämään, odotin sitä niin kauan, mutta sitten?! Kaksi tuntia ennen peruttiin se lento ja mun oli pakko ottaa toinen. Ei se suora lento, mitä mä olin halunnu. Lopulta kuitenkin takas kotona, mutta kymmenen tuntia myöhässä!
Tietoa Lentoapu
Lentoapu auttaa lentomatkustajia saamaan rahat takaisin lentolipusta, mikäli lento on peruuntunut tai myöhästynyt tai jostakin muusta syystä. Palvelun taustalla on 35 asiantuntijaa, joilla on pitkä kokemus vastaavien tilanteista. He tuntevat lentomatkustajien oikeudet. Mikäli korvausta ei onnistuta saamaan, asiakkaan ei tarvitse maksaa palvelusta mitään. Korvauksen hakemisen toimeksianto tehdään verkkossa, jonne syötetään kaikki tarvittavat tiedot. Tämän jälkeen asiakas voi seurata verkossa oman asiansa edistymistä siihen saakka, kunnes korvaus maksetaan asiakkaan tillille. Yirtyksellä on palvelusta kuuden vuoden kokemus. Ja he ovat voittaneet 95% tapauksista. Yyrityksen mukaan lentoyhtiö jättää usein asiakkaalle vastaamatta kokonaan tai syy korvauksen eväämiseen on valheellinen.
Lentoapu yrityksenä
Lentoapu on perustettu vuonna 2014. Sillä on 60 työntekijää ja sen asiakaskunta on pääosin pohjoismiasta. Suurin osa työntekijöistä ovat juristeja. Lentoavusta ei löydy Suomen yritysrekisteristä tietoja, vaan yrityksen pääpaikka on Kööpenhamina. Idea yritykseen on ollut halu ratkaista ongelmia uudella ja paremmalla tavalla. Ajatus syntyi, kun Philip Brechannin tyttöystävän lento myöhästyi seitsemä tuntia vuoden 2013 lopissa. EU-sääntöjne mukaan tyttöystävä oli oikeutettu korvaukseen. Lentoyhtiötä oli kuitenkin vaikea saada maksamaan korvausta. Ja yhteydeotot olivat vaikeita. Phiplip otti yhteyttä ystäväänsä, joka opiskeli lakia. Ystävä otti yhteyttä asianmukaisiin viranomaisiin ja sai korvukasen hoidettua. Kokemuksen jäkeen Philip selvitti kuinka yleistä lentoyhtiöiden vastaava toiminta oli, ja päätti sen pohjalta päättoo perustaa yrityksen, joka auttaa samanlaisiin tianteisiin joutuenita asiakkaita.
Tuotteet ja palvelut
Lentoapu on EY-asetuksen 261/2004asiantuntija. Asetuksessa määritellään lentomatkustajan oikeudet silloin, kun lento on myöhässä, peruttu tai ylibuukattu. Lentoapua tarjoaa ilmaista neivonta-apuac, joka ei sido mihinkään. Asiakas voi täyttää Lentoavun lomakkeen, johon liittää tarvittavat asiakirjat sekä valtakirjan asioiden hoitamiseen ja tämän jälkeen asiantuntijat alkavat hoitaa asaikkaan korvaushakemsuta. Korvaus maksetaan sille henkilölle, joka lipulla on matkustanut. Työnantajan maksaman lentolipun korvaus maksetaan työntekijälle. Lentoapu toimii "no cure - no pay" periaatteella. Mikäli asiakas ei ole ooikeutettu korvaukseen, palvelu ei maksa mitään. Jos Lentoapu saa korvaushakemuksen ivetyä tuloksellisesti loppuun, se perii maksimissaan 30%:ia saadusta korvauksesta. Mikäli asia menee tuomioistuimeen, yyirtys veloittaa saadusta korvaussymmasta korkeintaan 15% oikeudenkäytipalkkion. Matkustja kohtainan palkkio peritään lentomatkan piituuden perusteella: tulo- ja lähtökentän välinen etäisyys alla 1500km: 75€, tulo- ja lähtökentä välinen etäisyys 1500-3000km : 120€ ja tulo ja lähteökentä välienn eätisyys yli 3500km: 180€. Mikäli vakiokorvaus puolittuu, puolittuu myös yrityksen vaatima korvaus. Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero. Korvaus matkustajaa kohden on noin 600 euoa maksimissaan. Lentoavun pääasiallinen asiakaspalvelu toimii chatin ja sähköpostin välityksellä.
Muuta
Kaikkien matkustajien ja heidän huoltajiensa on allekirjoitettava valtakirja, joka antaa Lentoavulle vastuutusen edustaa heitä. Tåmän jäleen Lentoapu hoitaa kaiken asioinnin lehtoyhtiön kanssa. Asia on loppuunkäsityetly kun, asiakas on saanut korvauksen ja Lentoapu on saanut palkkion tai Lentoapu toteaa, että asiakas ei ole oikteutettu korvaukseen. Lentoapu on auttanut yli 140 000 matkustajaa. Yirtyksen asiakastyytyväisyys on korkeaa tasoa. Asiakkaita on ollut Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta. Jotta Lentoapua voi saada, on tärkeää, että kaikki matkaan liittyvät tiedot on hyvin talellella ja yksityiskohtaiesti dokumentointu.
Vinkit, suosittelut, valitukset
Onko sinulle kokemuksia Lentoavun palveusta? Mitä mietlä siitä olit? Saitko tarvitsemaasi apua? Miten asiasi käsiteltiin loppuun? Kerro meille omista arvosteluista ja kokemuksistasi täällä https://suomiarvostelut.fi/tietoliikenne/telia-kokemuksia, ja auta muita vastaavassa tilantessa olevia asiakkaista päätäämään hakevattko apua Lentoavulta. Voit myös itse saada tietoa muilta asiakkailta vastaavista kokemiuskista.
Bonus!
📊 Miten Lentoapu loisti sinulle?
Yhteystiedot
Holmbladsgade 133 2300
2300 Kööpenhamina S
Tanska
Kategoriat Lentoapu
Sivustatistiikka
Seite online seit: 10. toukokuuta 2023
Letzte aktualisierung: 20. tammikuuta 2025
Eniten ääniä arvostelu
Korvausongelma WizzAirin kanss
Olin tosi tyytyväinen Lentoapuun, ne auttoivat meitä saamaan korvauksen ongelmasta, jonka kilpaileva firma oli aiheuttanut omalla huolimattomuudellaan. Saimme nopeasti apua ja v... Lue lisää: Joakim Turunen