
vidaXL
Kaikki arvostelutvidaXL
Kaikki arvostelut (14)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ei mitään valittamista
Viimeisen kolmen vuoden aikana olen ostanut kyseisestä kaupasta 2 pöytää, ruokailuryhmän (pöytä + 2 tuolia), 2 tuoliparia ja kirjahyllyn. Olen ollut erittäin tyytyväinen kaikkiin tuotteisiin ja minulla on ainoastaan positiivista kokemusta.
Hyvät tuotteet
Olen tilannut parin puutarhavaunuja, jotka saapuivat kotiin nopeasti ja ilmainen toimitus on loistava. Tuotteet ovat hyviä ja eivät ole rikki toimituksen aikana. Taidan ostaa heiltä uudelleen.
Rullaverhot
Tuote kuvauksen mukanen, nopee toimitus suosittelen
Palautudta
Ulkokatos
Hyvä Hanna, kiitos yhteydenotostasi, kokemuksesi on meille erittäin tärkeä ja otamme sen vakavasti. Haluaisitko ystävällisesti lähettää meille tilaustietosi, kuten tilausnumeron tai tilauksen tekemiseen käyttämäsi sähköpostiosoitteen, sähköpostiin: Webcare_global@vidaxl.com, odotamme vastaustasi ja autamme sinua edelleen. Kiitos vielä kerran, kun kiinnitit tämän ongelman tietoomme, ja toivotamme sinulle mukavaa päivää! Terveisin, Miranda
Lasilevyn tilasin. Eivät palauta rahoja. Älä tilaa täältä mitään
Tilasin lasilevyn heiltä, minkä myös maksoin
He peruuttivat tilauksen. Olen pyytänyt palauttamaan rahat, mutta vieläkin rahat on palauttamatta
Joka kerta reklamaatiooni vastaa eri henkilö, lupaavat hoitaa asian
Oikeesti älkää luottako ulkomaisiin nettikauppoihin
Kotimaiset nettikaupat ovat olleet luottamuksen arvoisia
En suosittele ostamaan mitään täältä. Onhan muitakin vaihtoehtoja.Rakas Jouko,
Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin.
Tämä on Miranda, olen täällä auttamassa sinua.
Pahoittelemme vilpittömästi aiheutunutta vaivaa. Voisitko antaa tilauksesi tiedot, kuten tilausnumeron tai tilauksen tekemiseen käyttämäsi sähköpostiosoitteen, osoitteeseen webcare_global@vidaxl.com. Vastaamme sinulle pian.
Odotamme innolla sähköpostisi.MirandaSekundatavaraa kalliilla
Tilasin tv-tason 8/2021. Mainostettiin muka olevan laadukasta mäntyä ja tammea. Kaks elementeistä oli rikki jo valmiiksi ja osia on selvästi käytetty jämäpaloista. Asiakaspalvelu on huonoa. En suosittele kenellekään kyseistä firmaa!
Älkää ostako mitään
En suosittele tilaamaan, jos laatu yhtään kiinnostaa. Tilasin ruokapöydän noin vuosi sitten ja pöytä notkahti keskeltä. Pöytä on noin kuusi senttiä matalampi keskeltä kuin reunoilta. Olen taistellut sähköpostitse puoli vuotta. Ensin pyysin esim koko pöydän mittaista rautaa, jotta saisin sillä tuettua pöytää. Minulle lähetettiin toistuvasti ko. pöydän osalista ja pyydettiin valitsemaan siitä mitkä osat ovat vialliset. Ongelmahan on se, että mikään osa ei ole mennyt rikki, vaan pöytää ei varsinaisesti mikään osa tue alta ja puu antautuu ja notkahtaa. Kieltäydyin valitsemasta osaa ja sanoin, että heidän tulee tietää millä osilla pöytä korjaantuu. Ei käy, sama osalistaus. Sitten valitsin listalta pöytälevyn, jalat ja jotain niitä huonoja pieniä tukipalikoita mitä sinne alle tulee. Niitä he eivät halunneet toimittaa, koska siinähän on kyseessä lähes koko pöytä. Ymmärrän. Sanoin, että he voivat myös toimittaa valitsemansa osat, joilla ongelma 100 prosenttisesti korjaantuu. Ei edelleenkään mitään. Olen pyytäny kaupan purkua, että voisivat hakea pöydän pois tai uutta pöytää, joka ei notkahda. Ovat kertoneet, että takuu on kyllä voimassa. Saan vastauksen aina melko nopeasti, mutta eivät tee asialle mitään. Usein sanotaan, että ottavat yhteyttä esimieheen ja sittenkään mitään ei tapahdu. Älkää ostako mitään, jollei sitten ole kyse jostain minkä laatu on teille täysin samantekevää. Miks koskaan ees tilasinkaan niiltä, ottaa päähän
Huono
Hollantilainen polkupyörä.
Aivan susi. Vanteet rikkonaiset, maali irtoilee, osat ei käy mitenkään.
Runko hitsattu aivan miten sattuu.Ensimmäinen ja viimeinen tilaus
Tilasin aurinkotuolisetin (2 tuolia ja pieni pöytä). Tuolit toimitettiin 2 viikkoa myöhässä luvatusta toimitusajasta. Paketti oli hieman repaleinen ja kokoamisvaiheessa huomasimme, että toisen tuolin selkänoja oli viallinen, sitä ei pystynyt kiinnittämään. VidaXL:ltä luvattiin lähettää uusi selkänoja, jota odoteltiin seuraavat 2 viikkoa. Ei tullut selkänojaa, vaan pieni pussillinen ruuveja!!! Yritys antaa markkinoinnissaan ymmärtää, että palvelua saa suomen kielellä. Todellisuudessa asiakaspalvelu käyttää Google-kääntäjää ymmärtämättä edes mihin ja mitä vastaavat. Koitin vaihtaa kielen englanniksi, jotta asiaan saataisiin jokin tolkku, mutta siihenkin asiakaspalvelu käytti kääntäjää ja jokainen tietää, miten älytöntä tekstiä sitä kautta useimmiten syntyy. Kokoamisohje oli epäselvin ikinä, jokaikinen vaihe ympätty 2 kuvaan. Kyllä Ikean kokoamisohjeet nousivat tämän kokemuksen myötä arvoon arvaamattomaan. Loukkaavaa oli myös epäily osaamattomuudestamme kokoamisen suhteen, olimmehan toisen tuoleista onnistuneesti koonneet ja toisenkin aina selkänojan kiinnitykseen asti, joten siitä ei ollut kyse. Korvaukseksi yritys tarjosi lukuisten viestien jälkeen 20 euroa, en tiedä itkeäkö vai nauraa..
RatkaistuHuijausta
Ostin lipaston, joka lähetettiin Saksasta. Paketti tuli perille reilu viikossa, mutta tilatusta lipastosta oli toimitettu vain kolme sivuseinää. Kansi, ovi, laatikot ja ruuvit tms puuttui. Chatin avulla otin yhteyttä asiakaspalveluun josta kuulin että heillä ei ole lipaston loppuja osia olemassakaan. Nyt sitten taistelen laskun mitätöinnistä ja palautuksista, ilmeisesti ihan turhaan...
Rikkinäinen tuote
Ostin puisen rahin Vidaxl:stä.
Rahi tuli DPD:n kyydillä kotiin ja paketin avattuani näin että siinä oli yksi jalka haljennut.
Olen lähettänyt sähköpostia firmaan tuloksetta. Eivät vastaa.
Sinne meni rahat. Olisin halunnnut palauttaa ja saada uuden tilalle.Kaikki hyvin, kunnes ongelmia....
Ostin valaisimen joka oli rikki. Koska olen lukenut että palautuksista on erittäin hankala saada rahat takaisin, pyysin uutta osaa.
Ne pyysivät ensin valokuvia, sitten piti ladata video sivulle joka ei ottanut vastaan tiedostoja. Kun sitten vihdoin sain lähetettyä kaikki heidän pyytämät videot heidän väsyttämispyrkimyksistä huolimatta, niin asia siirrettiin "toiselle osastolle" ja sen jälkeen ne eivät enää vastanneet kyselyihin.Ei koskaan enää
Ostin puukaapin. 1 tuote ja toimitettiin neljä pakettia, eri paikkoihin. Yksi nouto postista, yksi kotiinkuljetus, kaksi noutoa lähikaupasta. Miten tuon sitten palauttaa? Kaikki paketit läpimärkiä ja jokainen puu vino tai kiero ja täynnä oksia. Huonointa puuta jota olen koskaan nähnyt; no rautakaupan jämävarastossa ehkä. Ohjeet epäselvät ja jos ei vahvikkeita laita niin tuo romu varmaan romahtaa kasaan vuodessa.
Muut katsoivat

Eurotoys
Oletko koskaan halunnut ostaa lahjaa lapsellesi tai muulle sukulaisellesi, mutta et tiennyt, mistä voit löytää oikeanlaise...

Banggood
Arvostelut Banggoodista Pitääkö sinun ostaa uusi vaatepari? Vai puuttuuko tärkeä ruuvimeisseli tee-se-itse projektin saat...

Trodo
Auton käyttäminen matkustamiseen lomalla tai työmatkalla tai jopa ruokakauppaan on aliarvostettu ja hyödyllinen kuljetusta...

Adlibris
Haluatko päästä nauttimaan uusimmista trillereistä, ajattomista klassikoromaaneista tai vaikkapa matkaamaan fantasiamaailm...
Rakas Markku
Kiitos ostoksestasi ja meille antamastasi palautteesta. Olemme erittäin iloisia, että olet valmis ostamaan uudelleen. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse :Webcare_global@vidaxl.com
Toivotamme sinulle mukavaa päivää!
Miranda