Swarovski - Kokonaisarvosana perustuu 22 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (22)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
koruja
Sanottiin mulle, että Swarovski-tiimiltä pitäis tulla yhteydenotto arvostelun jälkeen, mutta ei oo vieläkään kuulunu mitään. Vähän jännittää!
kihlasormus
Olen pettynyt ostokseeni. Hankin kihlasormuksen helmikuussa, mutta olen pitänyt sitä vain kahdesti ja se on jo ruostunut. Lisäksi sormus on liian iso, mutta kauppa ei suostu vaihtamaan sitä, vaikka ruoste olisi heidän vikansa. Tämä on todella turhauttavaa, etenkin kun maksoin siitä 195 euroa.
useita tuotteita
Asun itse asiassa Maldivessa ja olen todella ihastunut näihin koruihin. Olen hankkinut niitä aika paljon ja täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen. Laatu on ihan huippuluokkaa ja korut ovat kauniita. Erityisen ilahtunut olin siitä, että palvelu oli niin ystävällistä ja avuliasta. Se saattoi olla totta, että hinta ei aina ollut se edullisin, mutta sen arvoisia nämä korut kyllä olivat! Tilauksen tekeminen oli tosi helppoa ja nopeaa, ja toimitus sujui ihan moitteettomasti.
Metallinen rikkoutunut rannekoru
Olen pettynyt valintaani tuon tuotteen suhteen, koska rannekoru, jonka hankin, meni rikki vain muutaman käyttökerran jälkeen. Metalli, joka pitää korun kiinni, on murtunut ja olen huolissani sen laadusta. Olen käyttänyt tätä brändiä jo jonkin aikaa, mutta tämä kokemus oli pettymys.
Ostin kaulakorun
Mä ostin sellasen kaulakorun, ja se oli tosi upee! Mut sit se yks osa siitä lähti irti, mut onneks sain uuen tilalle. Mut nyt se meni taas rikki! Kukaan ei mulle sanonu, et toi ei kestä koko ajan pidettynä?! En kyl enää ikinä ostele täältä mitään!
Saatavilla ollut rannerengas.
Tilasin sen rannekkeen, joka piti saapua torstaina, mutta eilen sain viestin, että tilaukseni on peruttu, koska koru oli loppunut varastosta. En ole vielä saanut hyvitystä, vaikka en ole edes saanut tuotetta vielä. Yritin tehdä uuden tilauksen ja huomasin, että rannekoru on edelleen saatavilla, joten en tietenkään aio enää ostaa sitä... Pyydän hyvitystä, mutta minulle kerrottiin, että sen saaminen kestää kymmenen työpäivää. Kymmenen päivää hyvityksen odottamiseen sen jälkeen kun tilaukseni on peruttu? Sen pitäisi tapahtua heti... aivan uskomatonta.
Huikeat korvakorut
Voin vaan sanoa, että Swarovskin korut on aina varma lahjaidea! Laatu on todella hyvä ja valikoima tarjoaa aina jotain kaikille. Kaverit on aina olleet ihan innoissaan saadessaan näitä lahjaksi, joten suosittelen ehdottomasti.
Kallis kristalli -ketju
Olen käynyt Kalliskristalli-liikkeessä monesti ja yleensä olen ollut tyytyväinen palveluun, mutta tänään oli pettymys. Kaikki työntekijät näyttivät siltä, kuin eivät olisi halunneet olla siellä. Oli kolme tyttöä ja yksi poika, jotka juoruilivat kassalla. Yritin saada huomiota saadakseni apua, ja lopulta se oli poika, joka tuli apuun. Hän ei ollut kiinnostunut ja vastaukset olivat lyhyitä. Tulkaa jo, Kalliskristalli. Palkatkaa joku, joka osaa työnsä ja asiakaspalvelun. Luulen, että nämä ihmiset olisivat onnellisempia pikaruokalassa. Onneksi varasto on aina kaunis.
100 euron arvoinen koru
Ostin 100 euron arvoisen korun, ja se meni rikki vaivaisen 1,5 viikon käytön jälkeen. Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, he vain syyttivät minua korun tahallisesta rikkomisesta eivätkä olleet halukkaita korvaamaan sitä millään tavalla. Tällainen kohtelu sai minut tuntemaan pettymystä ja turhautumista.
kaulakoru ja lahjapaketointi
Ostin tossa kaulakorun ja pyysin sitä paketoituna, mutta sain vaan sen kaulakorun ja kaupanpäälle rikkinäisen paperikassin.
Kadonnut kello
Lähetin kelloni Swarovskille paikallisen kultasepän kautta (meidän lähin yli 100 mailin päässä Invernessissä). Olin käyttänyt kelloa vain kahdesti ja huomasin, että kristallit kehyksen alla tuntuivat olevan löystymässä. Kultaseppä lähetti kelloni Swarovskille, ja he korjasivat sen, mutta lähettivät sen takaisin väärään osoitteeseen. Kello jätettiin kultasepälle 29. heinäkuuta 2023, ja siitä asti olemme olleet yhteydessä. Äskettäin selvisi, että kello oli kadonnut. Olemme odottaneet täydellistä hyvitystä kadonneesta kellosta ja korvausta kadonneesta lahjasta ja 10 kuukauden vaivan näkemisestä. Yhteensä aivan naurettavaa ja äärimmäisen ärsyttävää.
lahja kumppanilleni
Ostin lahjan kumppanilleni ja pyysin kohteliaasti lahjapakkausta. Myyjä antoi minulle pinkin pussukan. Kun pyysin vaihtamaan sen parempaan väriin, minulle kerrottiin, että yritys lähettää vain pinkkejä pussukoita. Valitin asiasta heidän verkkosivustonsa chatissa. He vastasivat, että olisivat antaneet minulle 5 euron lahjakortin hyvitykseksi. Valitsin lahjakortin, mutta sen jälkeen en kuullut heistä enää mitään. Lopulta he sanoivat, että kaikki olisi lähetetty sähköpostitse. Mutta miten he olisivat voineet tehdä sen, jos en ollut antanut sähköpostiani? Chat suljettiin heti heidän toimestaan. Yhteenvetona, todella pettymys kokemus. En varmasti enää osta heiltä, jotka ylpeilevät tuotteidensa hienoudesta ja kauneudesta, mutta tarjoavat samalla huonoa asiakaspalvelua.
Ostin sieltä jo kahdesti
Olen ostanut sieltä jo kahdesti. He lähettävät tuotteita ilman aitoustodistusta ja vastasivat, että se johtuu siitä, että olen ostanut verkosta. Mikä ero sillä on, missä olen ostanut, jos tilaan Swarovski-tuotteeni? Minun pitäisi saada todistus. Mielestäni he ovat huijareita. En aio enää koskaan tilata mitään heiltä.
Ostin kimmeltävällä kivellä koristellun rannekorun, joka piti vaihtaa kahdesti.
Olin panostanut laadukkaaseen brändiin toivoen saavani parempaa laatua, mutta nyt täytyy vaihtaa rannekorua jo toistamiseen alle puolessa vuodessa. Suljinosa vaikuttaa hauraalta ja menee rikki helposti.
koruja
Olen käynyt Swarovskilla muutaman kerran ja yleensä tykkään niiden tuotteista ja laadusta. Harmillisesti olen kuitenkin huomannut, että osa henkilökunnasta on ollut epäkohteliaita ja ylimielisiä, mikä on tehnyt shoppailusta ikävän kokemuksen. Toivottavasti firma panostaa henkilökunnan koulutukseen paremman palvelun takaamiseksi jatkossa.
Osto Swarovskilla
Ostin jotain Swarovskin liikkeestä ja myyjä myi väärän värisen tuotteen, joka oli myös kalliimpi. Myyjä sanoi korjaavansa virheen, mutta sitten manageri kieltäytyi ja pyysi tulemaan toisena päivänä takaisin. Huono kokemus, jouduin lopulta pitämään tuotteen ja etsimään itse ratkaisun.
rikkinäinen korubrassseri
Koruni meni rikki, kun päästösolki hajosi ja se ei ollut enää takuun piirissä. Menin kauppaan pyytämään korjausta omilla kustannuksillani. Myyjä kertoi ystävällisesti, ettei yritys korjaa korubrassereita, mikä hämmensi minua. Otin yhteyttä Swarovskiin sähköpostitse ja he sanoivat, ettei solkea voi korjata sen erityisen rakenteen vuoksi. Näin ollen mietin, pitäisikö minun heittää korubrasseri roskiin. Mietin, eikö yrityksen olisi parempi muuttaa valmistusprosessiaan ja tarjota korjauspalvelua sen sijaan, että tuotteet joutuvat roskiin saastuttamaan ympäristöä. Tämä on todellakin yrityksen politiikka! En tule varmasti ostamaan enää mitään Swarovskilta.
Oli tosi hyvä asiakaspalvelu kaupassa<br>
Asiakaspalvelu kaupassa oli ihan mahtavaa, työntekijät auttoivat tosi paljon ja olivat todella ystävällisiä. He auttoivat mua löytämään täydellisen jutun ihan äkkiä ja oli tosi mukava fiilis kaupassa. Toivottavasti pääsen sinne taas pian!
Ostin juuri ne ikoniset joutsen tiput korvakorut...
Ostin äitipuolelleni syntymäpäivälahjaksi ikoniset joutsen-tipputyyppiset korvakorut, mutta toisen korvan kiinnitys oli todella löysä. Hän vei sen vaihdettavaksi Uxbridge-liikkeeseen muutaman päivän sisällä, mutta siellä oli erittäin ilkeä nainen vaatimassa kuittia pelkän vaihdon takia. Korvakorut olivat vielä uudessa alkuperäisessä laatikossa, mutta nainen ei ollut kovin avulias. Todella huono asiakaspalvelu.
Ostin korun
Kaupassa on valitettavasti huono palvelu. He eivät auttaneet minua reklamaation kanssa eivätkä tarjonneet korjauspalvelua. Sanottiin, että minun pitäisi viedä tuote kellokorjaajalle, vaikka ostin sen sieltä. Yritykselle kirjoittaessani minua ohjattiin puhumaan suoraan liikkeelle. Tuotteiden hinnat nousevat, laatu laskee ja palvelu on huonoa. Pettymys joka suhteessa.
Eniten ääniä arvostelu
Ostin korun
Kaupassa on valitettavasti huono palvelu. He eivät auttaneet minua reklamaation kanssa eivätkä tarjonneet korjauspalvelua. Sanottiin, että minun pitäisi viedä tuote kellokorjaaj... Lue lisää: Ilja Arkkila