Robottiekspertti - Kokonaisarvosana perustuu 5 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (5)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Robottiasiakaspalvelu
Juuri nyt odotan robotin tuloa, mutta mielestäni asiakaspalvelussa olisi parannettavaa. Mainokset ja lähetyksen hallinta ovat suomeksi, mutta vastaukset kysymyksiin annetaan englanniksi, mikä ei ole mielestäni paras tapa palvella suomenkielisiä asiakkaita.
Ostin robotin
Tämä kauppa on ihan pihalla asiakaspalvelunsa kanssa. Ne vastaa vaan ruotsiks ja englanniks, sekä puhelimessa että sähköpostilla. Se on ihan epäselvää ku sen nettisivusto on suomeks. Tuntuu ku sais väärän kuvan niiden palvelusta. Toivoin parempaa asiakaspalvelua ja suomenkielistä apua, mutta ei sitä tullut. Pettynyt asiakas täällä!
Ongelmat Neato D10 robotin kanssa
Olin pettynyt siihen, että Neato D10 -robotissani ilmeni ongelmia takuuaikana. Tuote toimitettiin nopeasti, mutta kun yritin saada apua takuuasioissa, vastauksia ei kuulunut kahteen viikkoon. Tuntuu siltä, ettei tässä kaupassa ole kunnollista takuupalvelua, mikä jätti minut turhautuneeksi ja pettymykseksi.
Sähköpotkulauta ostettu
Älä osta täältä, omani sähköpotkulauta meni rikki heti ostamisen jälkeen. Siinä oli koloja asfaltissa ja ohjaus alkoi heilua. Sitten kun yritin saada apua takuusta, robottiekspertti kieltäytyi korjaamasta sitä. Olin tosi pettynyt asiakaspalveluun.
Robottiimuri
Tuote kyllä toimitettiin nopeasti, mutta nopeus loppui kun tuli takuu asioista kysymyksiä. Ei minkäänlaisia vastauksia kahteen viikkoon kun Neato D10 ilmeni ongelmia. Ei nähtävästi minkäänlaista takuuorganisaatiota tällä kaupalla!
Eniten ääniä arvostelu
Robottiimuri
Tuote kyllä toimitettiin nopeasti, mutta nopeus loppui kun tuli takuu asioista kysymyksiä. Ei minkäänlaisia vastauksia kahteen viikkoon kun Neato D10 ilmeni ongelmia. Ei nähtävä... Lue lisää: Keijo Juntunen