Electrolux - Kokonaisarvosana perustuu 6 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (6)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ultraone pölyimuri
Olen ihan pettynyt, kun en saanut avattua pölyimurini suojakantta ja jouduin lähettämään sen Tampereelle huoltoon! Onneksi paikallinen huoltoliike auttoi nopeasti, mutta miksi mun piti edes mennä sinne asti? Olisiko ollut paljon mukavampaa, jos huolto olisi ollut helpommin saatavilla lähempänä?
Ostin uuden asunnon Helsingissä ja siellä on kodinkoneet.
Asunnossa on myös kodinkoneita, mutta olemme pettynyt niiden laatuun. Induktioliesi meluaa käytön aikana ja jääkaappi pilaa ruoat ja tekee liikaa jäätä. Teknikot sanovat vain, että laitteet toimivat näin ja eivät auta ongelmiin. Naapurusto on samoissa ongelmissa eikä ratkaisua tunnu löytyvän.
Ostin äänekäs pakastin
Tää pakastin on niin äänekäs! Se on ehdottomasti kaikkein äänekkäin pakastin, mitä mä oon ikinä omistanu. Kun valitin asiakaspalveluun, ne yrittivät ensin saada mut uskomaan, että tää on ihan normaalia ja että mä vaan totun siihen ajan kanssa. Mut ku mä sanoin niille, et tää ei oo mitenkään normaalia, ni ne yritti tyrkyttää mulle maksullista palvelua (vaikka pakastin oli vasta 7 kuukauden ikäinen) eivätkä suostuneet korjaamaan sitä takuun piikkiin. lopulta ne lopetti vastaamisen kokonaan. Eli toi merkki ei käytännössä suostu korjaamaan takuunalaisia laitteitaan. Kannattaa kyllä välttää tämän merkin tuotteita, melkein vois sanoa että ne huijaa ihmisiä.
jääkaapin hylly
Ostin jääkaapin hyllyn Electroluxin verkkokaupasta, mutta valitettavasti se oli väärä malli. Palautin osan ja odotin rahoja takaisin, mutta Electrolux ei palauttanutkaan niitä. Olen pettynyt tähän tilanteeseen ja nyt tuntuu siltä, että Electroluxin verkkokauppa ei ehkä olekaan luotettava.
Pakastimesta ostettu uusi tiiviste, myös jääkaapille
Ostin uuden tiivisteen pakastimeen ja jääkaappiin. Mutta valitettavasti se ei toiminut kunnolla, ja laitteet alkoivat huurteentua. Ensimmäinen vastaus kesti liian kauan eikä ongelmaa saatu ratkaistua. Palautusmahdollisuus umpeutui ennen kuin sain selvyyttä tilanteesta. Joten lopulta jouduin korjaamaan vanhan tiivisteen itse.
Ostin uuden jääkaapin, joka on ollut ongelmallinen alusta asti
Olen todella pettynyt siihen jääkaappiin, jonka ostin. Siitä lähtien kun sain sen, siinä on ollut jatkuvasti ongelmia. Olen soittanut asiakaspalveluun useita kertoja, mutta he sanovat, että kaikki on normaalia. He sanovat, että ei ole mitään vikaa siinä, että pakastimen yläosa sulaa ja täyttyy jäästä joka kerta kun se käynnistetään uudelleen. Ja että marjat jäätyvät, koska ne sisältävät vettä. En aio ikinä enää ostaa mitään tästä merkistä.