Reolink - Kokonaisarvosana perustuu 18 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (18)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ongelma Duo 2:n puolentie kohdalla
Ostin sen Duo 2 -kameran, ja se ei vaan toimi niin kuin pitäisi. Yhdellä puolella kaikki ok, mutta toinen puoli ei suostu toimiin millään. Ja sama homma Reolink Go Plus -kameran kanssa, ei oo pelittänyt kunnolla jo yli kahden vuoden ajan. Aika pettynyt fiilis ja turha ostos.
turhauttava RMA-vaatimus
Voi kamala, tämä RMA homma on niin ärsyttävää! Kerroin heille selvästi mitä haluan, mutta he eivät kuunnelleet! Sitten vielä sanoivat, että olen jo saanut apua ja ettei heidän tarvitse auttaa enää, vaikka ongelma ei ollut ratkennut! En ymmärrä, miten he voivat olla noin välinpitämättömiä asiakkaitaan kohtaan. Jos kohtaat saman ongelman, niin suosittelen ottamaan heti yhteyttä asiakaspalveluun!
Ostin 5MP Plug-in WiFi-kameran
Ostin 5MP Plug-in WiFi-kameran Amazonista, ja kamera täytyy aina uudelleen yhdistää Wi-Fi-verkkoon, ledit ovat todella huonot, toinen näistä ei toimi ollenkaan ja toinen vain vilkkuu hyödyttömästi. Ei tunnu, että Amazon olisi kiinnostunut asiasta ja he vain kehottavat ottamaan yhteyttä valmistajaan, joka on saanut kaiken tarvittavan tiedon mutta ei vastaa enää mihinkään sähköposteihin. Tätä on jatkunut jo marraskuusta 2023 lähtien.
Ostin kaksi kameraa noin kaksi vuotta sitten.
Olin tosi tyytyväinen noiden kameroiden toimivuuteen, mut sit yhtäkkiä toinen niistä lakkas toimimasta ihan odottamatta. Yritin palauttaa sen tehdasasetuksiin, mut nyt se ei enää lähde edes käyntiin. Päätin sit hommata Argus Pro 3 -kameran, mut harmikseni sama ongelma ilmesty siihenkin noin kuukauden käytön jälkeen. Oon oikeesti tosi ärsyyntyny tähän tilanteeseen ja odotan edelleen vastausta valmistajalta.
Hyvä laitteisto, huono ohjelmisto
Kiitokset monipuolisista valikoimista, hyvä POE kaikkeen - mikä ei ole monilla muilla valmistajilla. Myös hyvä integraatio kotiavustajaan. Ympärivuorokautinen tallennus on plussaa, mutta sama ominaisuus löytyy myös muilta valmistajilta. Harmillisesti ovikellon soitin on hyödytön, koska se lähettää vain tekstiviesti-ilmoituksen ja sinun täytyy painaa sitä vastaanottaaksesi puhelun. Tämä perustoiminto toimii paremmin muilla valmistajilla. Rich notifications vaativat tilauksen, toisin kuin muilla valmistajilla. Tapahtumien navigointi sovelluksessa on hankalaa verrattuna Ezviziin ja Eufyyn. Et voi zoomata tapahtumien aikajanaa tai siirtyä seuraavaan tapahtumaan. Asiakaspalvelu on hyödytön ilman live chatia, palautteen antamisen mahdollisuutta tai mahdollisuutta seurata bugi-raporttien päivityksiä. Verkkoyhteisöä ei ole, johon voisi ottaa yhteyttä ehdotusten antamiseksi parannuksista.
Laadukas, mutta ohjeet puutteelliset
Laite on tosi hyvä ja helppo asentaa, mutta ohjeet on ihan huonot. Pitää itse tutkia vähän, että tajuaa mitä ne lyhenteet oikein tarkoittaa. Jos haluut tietää miten saa hommat toimii, niin onnea vaan. Alota vaikka klikkailemalla siellä täällä, ehkä löydät ratkasun. Suosittelen laitetta kyllä, mutta ohjeista jää vähän puuttumaan.
Tilauksen katoaminen
Ostin tuotteen, mutta tilauksen kanssa oli hankaluuksia. En saanut apua asiakaspalvelusta ja tilaus ei edennyt. Vasta Reolinkin avulla sain tilauksen vihdoin etenemään. Kiitos heille avusta.
Ostin E1 Outdoor PoE -kameran
Ostin E1 Outdoor PoE -kameran heiltä. Kokeilin sitä heti ja se vaikutti hyvältä, mutta huomasin pienen ongelman vaakasuunnassa, kamera teki oudon nykäyksiä. Ilmoitin tästä heille heti ja he pyysivät minua lähettämään videon näyttääkseni sen heille. Yritin seurata kaikkia heidän ohjeitaan ongelman ratkaisemiseksi (manuaalinen tallennus ja sovelluksen resetointi), mutta en voinut korjata sitä millään tavalla. Kun heidän tekninen tukihenkilöstönsä näki, että vika oli kamerassa ja että sen olisi pitänyt todennäköisesti vaihtaa, he eivät vastanneet enää. Odotin paljon parempaa palvelua saksalaiselta yritykseltä... Ja ajatella, että olin suunnitellut ostavani muutamia heidän kalliimpia kameroitaan... Joka tapauksessa, tämä ei ole vielä ohi, teen kaikkeni palauttaakseni tuotteen ja saadakseni rahani takaisin.
Osto PAYPAL-takuukorvauksilla
Tää firmahan on ihan susi, ottavat rahat Visalla, mutta sitten kaikki menee pieleen takaisinmaksujen kanssa PayPalin kautta. Nää tyypit ovat ihan huijareita, yrittävät saada suoraan pankkitilille. Mulla on kyllä ihan täysi siitä täyteen, tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tällaista on tapahtunut Reolinkin kanssa. Voisin tutkia, rikkoivatko ne mitään kuluttajansuojalakeja tällä tavalla.
Ostin kameran, jota en voinut palauttaa.
Yritin saada asian hoitumaan asiakaspalvelun kautta, mutta korvaus oli liian pieni. Menetin yli 100 euroa...
kamerat
Kamerat toimii ihan jees, mutta NVR-laitteet on ollu aikamoinen pulma. Kamerat ei meinaa pysyä wifi-verkossa, ja niiden saaminen toimimaan kaapelilla on hankalaa. Ja vieläpä nuo laitteet on ihan älyttömän äänekkäitä.
Ostin kameroita, ei toimi kuten mainostettiin
Ostin muutama kamera maaliskuussa 2024 Amazonista. Asensin yhden kameran ja aluksi kaikki sujui hyvin. Kuitenkin muutaman päivän kuluttua se alkoi temppuilla ja lopulta ei enää toiminut lainkaan. Otin yhteyttä tukeen ja he sanoivat, että tarvitsi päivityksen, mutta se ei auttanut. Yritin luottaa heihin vielä viikon ajan, mutta kamera ei toiminut ollenkaan. En suosittele Reolinkia!
Mun kamera ei toiminut yhteen WLANin kanssa
Oli tosi vaikeaa saada se kamera toimimaan sen WLANin kanssa, eikä sitä saksalaista puhelintukeakaan ollut saatavilla. Palautusprosessi oli tosi monimutkainen ja jouduin kysymään niitä lisäohjeita sähköpostitse.
Ostin väärän tuotteen
He myivät mulle väärän tallentimen. Halusin saada oikean, joten pyysin palautusta. Ensin ne tarjosivat mulle 20 dollaria ja sanoivat, että voisin myydä sen verkossa ja pitää sen hinnan. Kieltäydyin ja vaadin palautusta. Sit ne lähettivät mulle osoitteen, jota UPS ei löytänyt ja piti sitä olemattomana. Nyt odotan seuraavaa siirtoa ja sitten puhun luottokorttiyhtiön kanssa korvauksista.
Kameroita taivasin...
Nämä kamerat ovat niin huonolaatuisia! Ei ole mitään sovellusta, joka mahdollistaisi tarkastelun. Ei ole mitään hallintaa. Aivan turhaa.
Osto oli tosi siisti
Mä hankin uuden jutun ja se oli ihan huippu. Siinä kaupassa oli sellainen tekijämies, jolla oli nimi Kenneth, ja hän auttoi mua tosi hyvin. Kenneth oli tosi fiksu ja ymmärtäväinen; hän jaksoi auttaa mua niin pitkään, kunnes ongelma oli selvitetty. Iso kiitos sulle, Kenneth!
Nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu oli tosi nopee ja mukavaa. Mä sain tosi hyviä vinkkejä ja tunsin oikeesti, että mua arvostettiin asiakkaana. Jatkakaa samalla lailla, te teette ihan mahtavaa duunia!
Kameroita ostettu
Ostin kameroita, mutten ikinä saanut niitä toimimaan. Nappi meni rikki tosi helposti. Asiakaspalvelu sai mut tuntemaan ihan hölmöksi. Tilasin toisen ennen tätä ja nyt kadun sitä kyllä tosi paljon.
Eniten ääniä arvostelu
Kameroita ostettu
Ostin kameroita, mutten ikinä saanut niitä toimimaan. Nappi meni rikki tosi helposti. Asiakaspalvelu sai mut tuntemaan ihan hölmöksi. Tilasin toisen ennen tätä ja nyt kadun sitä... Lue lisää: Eerikäinen