Dresslily - Kokonaisarvosana perustuu 16 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (16)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Kahden koon mekkoja tilattu 11 päivää sitten
Oon vähän huolissani siitä, etten oo saanut tilaustani vielä. Tilasin kahen koon mekon 11 päivää sitte, mutta en oo kuullu mitään firmalta sen jälkeen. Oon koittanu lähettää sähköpostia, viestii chat-ikkunassa ja Instagramissa, mutta eipä oo mitään tapahtunu!!!! Onko tää firma joku huijaus? Ei oo minkäänlaista yhteyttä.
Vaatteet verkossa
Olen ollut Dresslilyn asiakas jo useita vuosia ja aikaisemmin olin tyytyväinen palveluun, mutta nyt on kyllä pakko sanoa, että palvelu on selvästi huonontunut. Monta kertaa tilaukseni saapuu puutteellisena ja viimeisimmässä tilauksessa jopa kaksi tuotetta puuttui kokonaan! Kun toinen puuttuvista tuotteista vihdoin saapui, oli ensimmäinen jo myyty loppuun ja toinen oli väärän kokoinen. Heti rahat palautettiin, mutta Dresslily on selvästi mennyt alamäkeä. Vähän pettynyt fiilis.
Syyspalttoo
Tilasin syyspalttoon Dresslilyltä ja olin pettynyt materiaaliin. Verkkosivuilla oli mainittu palttoon olevan paksumpaa materiaalia, mutta se saapui todellisuudessa ohuena ja sopii paremmin kesävaatteeksi. Olisin odottanut syksyyn laadukkaampaa ja lämpimämpää materiaalia.
Palautusprosessi
Olen täyttänyt kaikki kohdat ja klikannut "lähetä", mutta vain selain antaa virhekoodin.
Työvaatteet
Olin pettynyt Dresslilyn tuotteiden laatuun ja hintoihin. Tuntui siltä, että kyseessä oli huijaus, joten aloin etsimään arvosteluja. Kiitos kaikille, jotka jakoivat omia kokemuksiaan. Teidän kommentit olivat todellakin avuksi. En enää luota tällaisiin "halpoihin" tuotteisiin, mutta jos päätät silti ostaa niitä, suosittelen maksamaan PayPalilla, jotta voit vaatia rahojasi takaisin jopa kuuden kuukauden ajan.
Tilauksen viivästymiset
En ole vieläkään saanut tilaamiani tuotteita! Ostin viisi kaasonpukua, jotka piti saapua jo aikaa sitten. Olisi pitänyt tarkistaa arvostelut ennen tilausta. Olen yrittänyt seurata tilaustani lähettämällä sähköpostia, mutta verkkosivusto ei tunnista sähköpostiani. Sähköpostiosoitteessani on profiilikuva aasialaisesta miehestä eikä verkkosivuston logosta. Olen ilmoittanut tästä epäilyttävästä toiminnasta luottokorttiyhtiölle ja vaadin rahoja takaisin!
Ostin paita verkosta.
Ostin verkkokaupasta tuon puseron ja koko homma oli ihan pettymys. En tykännyt siitä yhtään, kun se oli sellaisen halvan oloinen eikä vastannut kuvia. Sitä palautusjuttuakin varten meni hirveän kauan ja rahojen saaminen takasin tilille vei ikuisuuden. En kyllä suosittele ostamaan täältä, ei todellakaan.
Palautuspyynnön vaikeus
Monet tuotteet ovat oikein laadukkaita, mutta valitettavasti asiakaspalveluun on vaikea saada yhteyttä palautuskysymysten kanssa. Aina kun yritän lähettää pyynnön, se päättyy "502 Bad Gateway" -virhesivulle, mikä on todella pettymys erityisesti silloin kun tuotteet eivät vastaa odotuksia tai istu hyvin.
Kolme juttua
Tilasin kolme juttua yli sadalla dollarilla, ja ne lähetettiin vahingossa väärään osoitteeseen. Oli heidän virheensä, mutta he kieltäytyivät palauttamasta tavaroita tai lähettämästä uutta. Asiakaspalvelu oli todella huono ja koko kokemus oli kamala. Suosittelen välttämään kyseistä yritystä!
Ostin 4 tuotetta, sain vain yhden...
Tilasin neljä tuotetta, mutta sain vain yhden, ja se oli vielä väärä tuote! Lisäksi joudun odottamaan niin pitkään, että epäilen tämän sivuston olevan huijaus! Olen todella vihainen!!! Toivon, että he antavat minulle täyden hyvityksen.
koko tuotetilaus
Tilasin monta juttua, mut en ikävä kyllä saanut niitä tilattua ja lopulta mulle sanottiin, että suurin osa jutuista ei oo saatavilla. Koitin pyytää yhen jutun perumista ja loppujen toimitusta, mut sain vastauksen, ettei yhtään tilaamaani tuotetta ole saatavilla. Pyysin hyvitystä, mut odotan vielä vastausta. Pettymys koko jutusta ja en suosittele tätä palvelua.
Ostin talvipuvun, hidasta prosessointi
Tilasin mun talvipuvun tammikuussa, mut se näyttää vaan olevan "prosessoitumassa". En tiedä, saanko sitä koskaan, kun kaikki muut arvostelut sanovat, etteivät he ole saaneet omia tilauksiaan. Toivottavasti se saapuu pian, haluan käyttää sitä pakkasella!
Tilaukseni koskaan saapunut
Valitettavasti en koskaan saanut tilaustani kahden kuukauden odotuksen jälkeen. En saanut mitään päivityksiä tai tietoja tilauksen toimituksesta. Heidän "kuljetusyhtiönsä" näyttää merkinneen tilauksen toimitetuksi päiviä tai jopa viikkoja ennen varsinaista toimitusta. Miten tämä voi olla mahdollista? Sitten he yrittivät käyttää tätä todisteena. Kaiken kaikkiaan petollista toimintaa.
Oma ostos
Olen todella tyytyväinen. Täällä saa oikeasti vastinetta rahoilleen. Tuote oli just sellainen kuin odotin, laatu vastasi täysin odotuksiani. Toimitus oli nopea ja kaikki meni hyvin, kaikki toimi moitteettomasti.
huppari
Tilasin tuotteita jostakin sivustolta, ja huomasin, että he ilmoittivat osoitteekseen Kalifornian, vaikka todellisuudessa he toimivatkin Hong Kongissa. En voi uskoa tätä! Dresslily ansaitsee todellakin -1,000 tähteä minun kirjoissa. Ainoa toivoni on, että voin saada luottokorttiyhtiöni kieltämään tämän maksun.
Ongelma palautuksen tekemisessä
On todellakin hankalaa saada yhteyttä asiakaspalveluun palautuksen tekemiseksi. Sivusto ei toimi ja chat ei ole ikinä saatavilla. Lähetin viestin Messengerissä, mutta en saanut vastausta. Asiakaspalvelu on todellakin pettymys.