ChicMe - Kokonaisarvosana perustuu 18 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (18)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
rikkonut tuotteet, huono asiakaspalvelu
Älä tilaa täältä. Tuotteet loppuivat ensin ja tilauksen yhteydessä maksat. Palautusta luvataan, mutta sitä ei koskaan tule, ja viesteillä vain siirretään ongelma eteenpäin. Lisäksi vaate oli niin huonosti leikattu, ettei sitä voinut käyttää. He tarjoavat alennuksia jopa 50%, mutta lopulta joudut pitämään tuotteen, jota et halua. Sitten sanotaan, että palautusoikeus on umpeutunut eikä mitään voida tehdä. Tää sivusto on ihan huijaus!
Olen pettynyt ostokseeni
Tilasin ChicMeltiltä kaksi tuotetta, mutta molemmat olivat väärää kokoa, joten tarvitsin palauttaa ne. Olen yrittänyt saada apua palautusprosessiin, mutta en ole saanut heiltä vastausta sähköpostitse. Sen sijaan he lähettävät minulle linkin, jossa on pelkkää sekavaa numerosotkua ja se ei toimi lainkaan! He ovat nopeita ottamaan rahasi, mutta eivät auta palautuksen kanssa. Ärsyttävintä on, että en saa täyttä rahaa takaisin, vaan he perivät 5 puntaa toimituskuluina. En aio enää tehdä ostoksia kyseisestä paikasta.
Neuletakki pettymys
Tilasin tuon neulepaidan, mutta se ei vastannut ollenkaan mun odotuksiani. Kuvassa se näytti ihan erilaiselta kuin mitä sain. Materiaali oli ohuempaa ja laatu huonompaa kuin kuvassa. Oon pettynyt laatuun ja siihen, että odotukseni eivät täyttyneet. En suosittele tätä.
Palautusongelmat
Olin todella pettynyt asiakaspalveluun, kun yritin palauttaa tuotteita. Kyselin useaan otteeseen palautusosoitetta, mutta he eivät vastanneet kysymykseeni. Sen sijaan he tarjosivat vain alennuksia ja kuponkeja tuotteista, joita en halunnut pitää. Tuntui todella turhauttavalta heidän vastuuttomasta käytöksestään ja siitä, etteivät he pystyneet antamaan selkeää ja rehellistä vastausta.
Useita vaatteita ostin
Ostin monta vaatetta, mutta osa niistä ei sopinut minulle. Yksi oli liian pieni kädenteistä ja toinen yläosastaan liian kapea. Yritin saada palautusohjeita chatin kautta, laitoin kuvia ja tietoja, mutta en ole vielä saanut palautusosoitetta tai koodia. Olen lähettänyt monta viestiä ja odotan nyt ohjeita. Onneksi maksoin Klarnan kautta, joten jos ongelmia palautuksen kanssa, voin peruuttaa maksun. Toivottavasti saan pian lisää tietoa palautuksesta, jotta voin joko vaihtaa kokoa tai perua tilauksen kokonaan.
isot, huonolaatuiset ja rumat vaatteet
Ei kannata tilata netistä vaatteita. Olivat liian isoja, huonolaatuisia ja rumia. Jäi tosi huono fiilis koko hommasta.
Vaatteet, maksu Klarnalla
Ostin vaatteita kerran Klarnalla, mut eihän niitä ole vieläkään saapunut monien kuukausien jälkeen! Ei ole tullut mitään tietoa siitä, miksi tilaukseni ei ole saapunut perille! En aio enää koskaan tilata mitään tästä sivustosta!! Tuntuu ihan täydeltä huijaukselta!!
Tulliin jäänyt tilaus
Ensimmäinen tilaukseni jäi tulliin ja nyt kun yritän saada IOSS-tunnusta, en löydä sitä mistään. Sen pitäisi kuitenkin olla saatavilla, koska olen maksanut veron ja kaikki muu on kunnossa. Miksi en saa palautetta viesteistäni huolimatta? Mikä on teidän IOSS-tunnuksenne?
Ensimmäinen tilaukseni
Tilasin täältä ensimmäistä kertaa ja kaikki meni hyvin, paitsi että tilattu tuote oli loppu varastosta, joten sen saapuminen kesti kauan. Kuitenkin asiakaspalvelu auttoi minua nopeasti ja antoi hyödyllistä tietoa koko prosessin ajan.
Huono kokemus
Mä tein tilauksen maaliskuussa ja osa tavaroista tulee myöhässä. Ei ikinä saa rahoja takaisin niistä tavaroista, mitä ei lähetetty. Ne lähettivät viestin, että toinen paketti ei ole edes lähtenyt matkaan! Voi mikä häpeä! Ei kannata tilata täältä!
Ostin vaatteita
Tilauksen tekeminen meni ihan pieleen, yritin perua sen heti, mutta kukaan ei vastaa asiakaspalveluun! Osa paketista on nyt jumissa tullissa, koska siinä oli käytetty väärää tunnusta. Viesteihin ei vastata, kun yritän selvittää tilannetta. Täältä en enää koskaan tilaa!
Tilauksen viivyminen tullissa
Olin tosi pettynyt, kun tilaus viivästyi tullissa, ja valitin siitä, että IOSS-tunnus oli väärä. Yritin kysyä asiakaspalvelusta sähköpostitse, mutta en saanut mitään vastausta.
Vielä odotan tilaustani
Olen todella pettynyt, kun en ole vielä saanut mitään vahvistusta tilauksestani ja odottanut jo melkein kuukauden ajan!
Ostokset huonolaatuista vaatetta
Älä tuhlaa aikaa tuohon firmaan! Tilatut vaatteet olivat tosi huonolaatuisia ja ilmeisesti Kiinasta peräisin, vaikka firma myy ne omalla brändillään. Palauttaminen oli melkein mahdotonta, koska olisin joutunut itse maksamaan palautuskulut Saksaan. Lisäksi he eivät suostuneet korvaamaan "kadonnutta" pakettia, joten olisin menettänyt sekä tuotteen että rahat. Täydellinen pettymys!
Pitkä toimitusaika, vaikea palautuskäytäntö
Olin tosi pettynyt mun tilaukseen ChicMesta. Se toimitus myöhästyi ihan hirveesti ja sit kun viimein sain sen tuotteeni, niin en voinutkaan palauttaa sitä saadakseni rahani takas. Ne väitti, että mä olin vastaanottanut sen yli 14 päivää sit, vaikka se oli täysin väärin! Lisäks tää asiakaspalvelu oli ihan surkeeta ja siinä online-chatissä oli niin paljon ongelmia. Musta tuntu, et mulle vastas aina vaan joku robotti eikä kukaan oikee ihminen. En saanu koskaan kunnon vastausta mun ongelmiin. Ihan superhuono kokemus kaiken kaikkiaan.
Yksi lahjaksi menneestä paidasta oli hieman epävarma, mutta muut kaksi tunikaa olivat sopivia. Viimeisen mekon halkio oli kuitenkin erikoinen.
En palauta mitään, kaikki meni hyvin ja sujuvasti. Kiitos.
Hukkaan heitettyä rahaa
Tilaukseni ei tullut ajoissa, vaikka maksoin lisämaksun nopeasta toimituksesta. Yritin palauttaa tuotteet ja saada täyden hyvityksen toimituskuluista, mutta asiakaspalvelu oli kamalaa. He halusivat, että pitäisin tuotteet ja tarjosivat vain 30% hyvitystä, mutta en suostunut siihen. Jouduin väittelemään heidän kanssaan kokonaisen viikon ennen kuin sain palautusosoitteen. Minun piti maksaa uudelleen toimituskulut palauttaakseni tuotteet. He antoivat vain 14 päivää aikaa palauttaa. Vaikka käytin viikon taistellen palautuksesta, sain lopulta palautettua ne ajoissa. He hyvittivät tuotteet, mutta lopettivat yhteydenpidon kun kysyin uudelleen hyvitystä nopeasta toimituksesta. En enää koskaan osta heiltä tai suosittele heitä kenellekään. Ei kannata tuhlata aikaa tai rahaa täällä.
huono laatu
En voi suositella tätä sivustoa kenellekään. Sain tilaukseni, mutta laatu oli todella huono. Yritin saada hyvitystä, mutta he yrittivät vältellä vastuuta antamalla vain osittaisia palautuksia ja kehottivat minua pitämään tuotteet. Vihdoin sain heidät suostumaan palautukseen, mutta he antoivat minulle vain tarran ja kehottivat käyttämään Royal Mail -palautuksia. He eivät antaneet muita ohjeita, paitsi ilmoittaa palautuksen lähettämisestä ja seurantanumeron. He saivat tuotteeni ja nyt sanovat, etteivät voi tehdä palautusta, koska eivät tiedä paketin painoa. Tätä ei kuitenkaan edellytetty aiemmin, ja noutopalvelu vain skannaa paketin eikä punnitse sitä. Joudun ottamaan yhteyttä pankkiini, koska olen ilman rahoja ja tuotteita. Älkää ostako tästä sivustosta, vaikka mikä olisi.
Tietoa ChicMe
ChicMe on muotivaatteiden ja -tarvikkeiden verkkokauppa, joka tarjoaa edullisia ja trendikkäitä vaihtoehtoja asiakkailleen. Yritys perustettiin vuonna 2018 ja on kasvanut nopeasti kansainvälisesti tunnetuksi brändiksi. ChicMe tarjoaa laajan valikoiman vaatteita, kenkiä, laukkuja ja asusteita, jotka on suunniteltu seuraamaan muodin viimeisimpiä trendejä. Yritys panostaa asiakaspalveluun ja pyrkii tarjoamaan laadukkaita tuotteita kilpailukykyiseen hintaan.
Bonus!
📊 Miten ChicMe loisti sinulle?
Yhteystiedot
Kategoriat ChicMe
Sivustatistiikka
Seite online seit: 10. toukokuuta 2023
Letzte aktualisierung: 2. joulukuuta 2024
Eniten ääniä arvostelu
Hukkaan heitettyä rahaa
Tilaukseni ei tullut ajoissa, vaikka maksoin lisämaksun nopeasta toimituksesta. Yritin palauttaa tuotteet ja saada täyden hyvityksen toimituskuluista, mutta asiakaspalvelu oli k... Lue lisää: Akkala