Adobe

Kaikki arvostelut

Adobe

0% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Valokeilassa: Mitä asiakkaamme sanovat?

H
hans
En yleensä kirjoittele palautteita tai arvosteluita mistään, mutta nyt kyllä harmittaa koko yrityksen toiminta niin, että on pakko jakaa. Tarvitsin Photoshoppia muutaman kuukauden projektia varten ...Lue lisää

Kaikki arvostelut (1)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Adobe CC

    En yleensä kirjoittele palautteita tai arvosteluita mistään, mutta nyt kyllä harmittaa koko yrityksen toiminta niin, että on pakko jakaa. Tarvitsin Photoshoppia muutaman kuukauden projektia varten ja halvimmaksi vaihtoehdoksi tuli sitoutua vuoden Adobe CC tilaukseen. Ei tässä mitään, elämä jatkuu. Itse tuotteeseen olen erittäin tyytyväinen, vaikka onkin vähän kallis. Tein projektini loppuun ja tilauksen olemassaolo unohtui aina hetkeksi, kunnes maksukuitti ilmestyi kuukausittain inboxiin. Muutaman kuukauden käyttämättömyyden jälkeen vuositilaus alkoi kadutamaan ja yritin peruuttaa tilausta. Adobe vaati ymmärrettävästi ainakin osan vuositilauksen summasta ennenaikaisesta peruutuksesta. Porkkanana ehdotettiin toista vaihtoehtoa, jossa muutamaa maksutonta kuukautta vastaan jatkan tilaustani loppuun ja tilaus päättyy automaattisesti lokakuussa 22. Valitsin porkkanan koska se ei ollut paljon kalliimpi kuin peruutus ja siinä oli mielestäni paremmat ehdot. Nyt on lokakuu 22 ja vuositilaustani on jatkettu luvatta ja kortilta on velotettu kuukausimaksu. Yritin peruuttaa tilausta ja siellä vaadittiin puolet vuositilauksen hinnasta ennenaikaisesta peruutuksesta. Tässä vaiheessa alkaa suoraan sanoen vituttamaan, koska en ole koko tuotetta puoleen vuoteen käyttänyt ja tilauksen piti päättyä automaattisesti. Tässä vaiheessa ajattelen, että kannattaa ekaksi kysyä asiakaspalvelusta ja kysellä mitä he meinaavat tilanteestani. Firman meininki paranee paranemistaan, kun firman nettisivuilla ei ole yhtäkään sähköpostia mihin voisi laittaa meiliä tai muutakaan tapaa, miten voisi olla yhteydessä. Ohjeet ja tuki palkista löytyy "ota yhteyttä" nappi joka sitä painaessa ei johda yhtään mihinkään. Help centerissä on tosiaan hyvät ohjeet tilauksen peruutukseen, mutta se ei nyt tässä tilanteessa auta. Tässä vaiheessa olen sitä mieltä, että maksan vaan minulta väärin perittyä maksua jotta pääsen koko firmasta eroon. Enkä muuten todellakaan, enää ikinä maksa yhtäkään senttiä tällaiselle kusetusmeiningille. Käyttäisin mieluummin laadultaan huonompia tuotteita rehellisimmiltä yrityksiltä. Jos joku Adobelta lukee tätä, haluan haistattaa pitkät paskat teille ja teidän törkeälle toimintatavalle.

    Karen-hetkeni ollessa ohi haluan vielä tiivistää: Hyvät tuotteet, huono firma ja olematon asiakastuki.


Muut katsoivat