sweepbank - Kokonaisarvosana perustuu 5 arvosteluun

20% ostaisi täältä uudelleen

Esilletuotut Arvostelut

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-03-22
Debit-kortti, maksuton käteisn

Olen todella tyytyväinen siihen, että hankin Debit-kortin. Se toimii hyvin ilman ulkomaan käyttömaksua, ja käteisnostotkin onnistuvat ilman ylimääräisiä kuluja. Harmi kyllä sove... Lue lisää: Oliver Vepsäläinen

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-28
Unseriös

En suosittele tätä paikkaa kenellekään! Asiakastuki on vaikeasti tavoitettavissa vain sähköpostitse (ei chattia, ei puhelinta vaikka tililaskussa sanotaan). Sähköposteihin ei va... Lue lisää: elea

Eniten ääniä arvostelu

  2024-03-07
Asiakkaana olen pettynyt

Olen tosi pettynyt pankkiin ja niiden tarjoamiin palveluihin. Ei oo automaattisia maksuja, suoraveloituksia tai määräaikaisia maksuja. Mä en myöskään voi saada luottokortteja ta... Lue lisää: pinja

Arvostelua (5)

  (1)

 (0)

  (2)

  (2)

  (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Unseriös

    En suosittele tätä paikkaa kenellekään! Asiakastuki on vaikeasti tavoitettavissa vain sähköpostitse (ei chattia, ei puhelinta vaikka tililaskussa sanotaan). Sähköposteihin ei vastata, vaikka päiviä olisi kulunut. Tärkeitä siirtoja ei tehdä, vaikka ne on jo veloitettu tililtäni. Kommunikointimahdollisuuksien puuttuessa selvittäminen on mahdotonta. Ei vaikuta luotettavalta pankilta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Pankkiasiointi

    Ostin jotain ja sen jälkeen sain koko ajan pyyntöjä todistuksista. Kun pyysin yritystäni lähettämään minulle laskut ja lähetin ne eteenpäin, se ei ollut tarpeeksi, ja tilini suljettiin kahdesti. Rahaa katosi ja 100 euron palautusta ei koskaan tullut. Henkilökunta kohtelee asiakkaita halventavasti ja vaatii jatkuvasti lisätodisteita. En suosittele tätä pankkia kenellekään!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Palvelun valvonta

    Liikaa turhaa byrokratiaa ja tiedonkeruuta! Pankki vaatii todisteita ja tietoja asioista, jotka eivät oikeasti heitä koske ja jotka ovat yksityisasioita. Jos kieltäytyy antamasta tietoja, niin tilisi saatetaan sulkea yllättäen. Ja lopettaaksesi tilin, täytyy ensin tyhjentää se, mutta kun tilin sulkee, se ei ole enää mahdollista. Ja jos annat pankille tilinumeron rahansiirtoa varten, niin he vaativat tilinotteen osoitukseksi siitä, että tili kuuluu todella sinulle. Miksi tätä kaikkea tarvitaan???


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Debit-kortti, maksuton käteisnosto

    Olen todella tyytyväinen siihen, että hankin Debit-kortin. Se toimii hyvin ilman ulkomaan käyttömaksua, ja käteisnostotkin onnistuvat ilman ylimääräisiä kuluja. Harmi kyllä sovelluksessa ei ole mahdollista tallentaa tilinumeroita tilisiirtoja varten, eikä myöskään NFC-maksaminen sovelluksen kautta ole vielä mahdollista.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Asiakkaana olen pettynyt

    Olen tosi pettynyt pankkiin ja niiden tarjoamiin palveluihin. Ei oo automaattisia maksuja, suoraveloituksia tai määräaikaisia maksuja. Mä en myöskään voi saada luottokortteja tai sijoitusjuttuja, niinku osakkeita tai kryptovaluuttoja. Niitä sulkee tilejä tai pyytää lisädokumentteja tosi usein. Ei oo kauheen vakuuttavaa toimintaa täällä.