sweepbank - Kokonaisarvosana perustuu 5 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (5)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Unseriös
En suosittele tätä paikkaa kenellekään! Asiakastuki on vaikeasti tavoitettavissa vain sähköpostitse (ei chattia, ei puhelinta vaikka tililaskussa sanotaan). Sähköposteihin ei vastata, vaikka päiviä olisi kulunut. Tärkeitä siirtoja ei tehdä, vaikka ne on jo veloitettu tililtäni. Kommunikointimahdollisuuksien puuttuessa selvittäminen on mahdotonta. Ei vaikuta luotettavalta pankilta.
Pankkiasiointi
Ostin jotain ja sen jälkeen sain koko ajan pyyntöjä todistuksista. Kun pyysin yritystäni lähettämään minulle laskut ja lähetin ne eteenpäin, se ei ollut tarpeeksi, ja tilini suljettiin kahdesti. Rahaa katosi ja 100 euron palautusta ei koskaan tullut. Henkilökunta kohtelee asiakkaita halventavasti ja vaatii jatkuvasti lisätodisteita. En suosittele tätä pankkia kenellekään!
Palvelun valvonta
Liikaa turhaa byrokratiaa ja tiedonkeruuta! Pankki vaatii todisteita ja tietoja asioista, jotka eivät oikeasti heitä koske ja jotka ovat yksityisasioita. Jos kieltäytyy antamasta tietoja, niin tilisi saatetaan sulkea yllättäen. Ja lopettaaksesi tilin, täytyy ensin tyhjentää se, mutta kun tilin sulkee, se ei ole enää mahdollista. Ja jos annat pankille tilinumeron rahansiirtoa varten, niin he vaativat tilinotteen osoitukseksi siitä, että tili kuuluu todella sinulle. Miksi tätä kaikkea tarvitaan???
Debit-kortti, maksuton käteisnosto
Olen todella tyytyväinen siihen, että hankin Debit-kortin. Se toimii hyvin ilman ulkomaan käyttömaksua, ja käteisnostotkin onnistuvat ilman ylimääräisiä kuluja. Harmi kyllä sovelluksessa ei ole mahdollista tallentaa tilinumeroita tilisiirtoja varten, eikä myöskään NFC-maksaminen sovelluksen kautta ole vielä mahdollista.
Asiakkaana olen pettynyt
Olen tosi pettynyt pankkiin ja niiden tarjoamiin palveluihin. Ei oo automaattisia maksuja, suoraveloituksia tai määräaikaisia maksuja. Mä en myöskään voi saada luottokortteja tai sijoitusjuttuja, niinku osakkeita tai kryptovaluuttoja. Niitä sulkee tilejä tai pyytää lisädokumentteja tosi usein. Ei oo kauheen vakuuttavaa toimintaa täällä.
Eniten ääniä arvostelu
Asiakkaana olen pettynyt
Olen tosi pettynyt pankkiin ja niiden tarjoamiin palveluihin. Ei oo automaattisia maksuja, suoraveloituksia tai määräaikaisia maksuja. Mä en myöskään voi saada luottokortteja ta... Lue lisää: pinja