NielsenIQ

Kaikki arvostelut

NielsenIQ

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Kotisivukone

Kotisivukone

0 arvostelut

Kun maailma digitalisoituu entistä nopeammin ja nopeammin, niin on varsin älykästä mennä mukaan samaan kelkkaan. Siksi esi...

Logo Norstatpanel

Norstatpanel

0 arvostelut

Oletko kiinnostunut tienaamaan itsellesi lisätienestejä tai vaikka lahjakorttia lempikauppaasi? Nykypäivänä netiss&au...

Logo Nielsen Homescan

Nielsen Homescan

0 arvostelut

Miltä kuulostaisi, jos voisit saada lahjakortteja silloin kun käyt kaupassa? Mysteerishoppaaja, tuotteiden skannaus ja testaus. Täss...

Logo Kuluttajapaneeli

Kuluttajapaneeli

0 arvostelut

Viestintä kuluttajien välillä korostuu vuosi vuodelta etenkin, kun internetin kautta välittömästi hyppysissämme ...

NielsenIQ

Kuluttajia ja kulutuskäyttäytymistä tutkitaan paljon, jotta erilaiset yritykset ymmärtäisivät mitä kuluttajat haluavat. Tätä varten on erilaisia kuluttajapaneeleja, joihin kuka tahansa voi liittyä ja kertoa esimerkiksi mielipiteitään tuotteisiin tai markkinointiin liittyen. Yksi tutkimuslaitos ja kuluttajapaneeli on NielsenIQ. Se kerää tietoa suomalaisten kuluttajien päivittäistavaraostoksista. Kiinnostaako sinua NielsenIQ kuluttajapaneeliin liittyminen? Onko NielsenIQ luotettava ja turvallinen? Onko sinne rekisteröityminen helppoa? Lue arvosteluja NielsenIQ kuluttajapaneelista sekä muista paneeleista, niin voit miettiä kannattaako sellaiseen liittyä.
 
Mikä on NielsenIQ?
NielsenIQ on tutkimusyritys, joka kerää ja tutkii kuluttajatietoa päivittäistavarakauppaan liittyen. NielsenIQ on yhdysvaltalainen ja sen pääkonttori on New Yorkissa. Se on perustettu jo vuonna 1923 ja nykyään se kerää ja tutkii tietoa jopa 100 eri maassa, myös Suomessa. NielsenIQ:n perusti Arthur C. Nielsen. Suomessa NielsenIQ:lla on kuluttajapaneeli, johon kuka tahansa voi liittyä.
 
NielsenIQ:n tavoite on kerätä dataa ja analysoida sitä, jotta se voi tuottaa tärkeää tietoa kuluttajakäyttäytymisestä vähittäiskauppaan liittyen. He tarjoavat esimerkiksi trendiraportteja globaalisti. Raportit ja analyysit tarjoavat tietoa siitä, miten kuluttajat toimivat, mitä he ostavat ja minkälaisia preferenssejä ja motivaatioita heillä on. Dataa kerätään muun muassa paikallisten kuluttajapaneelien kautta.
 
Miten NielsenIQ toimii?
Suomessa toimii NielsenIQ:n kuluttajapaneeli. Kuluttajapaneeliin haetaan jäseniksi erilaisia talouksia ympäri Suomen. Siihen voikin siis liittyä kuka tahansa yli 16-vuotias suomessa asuva henkilö. Dataa kerätään talouksittain, mutta sillä ei ole väliä onko taloutesi yhden hengen vai vaikka suurperhe. Ideana on se, että jäseninä olisi mahdollisimman erilaisia talouksia, jotta NielsenIQ saisi mahdollisimman kattavan ja todenmukaisen kuvan suomalaisten kuluttamiskäyttäytymisestä.
 
Kun olet tehnyt tilin NielsenIQ kuluttajapaneeliin, saat postitse skannerin, jolla sinun tulee skannata kaikki taloutesi ostamat tuotteet. Taloudella tarkoitetaan siis henkilöitä, jotka asuvat ja ruokailevat yhdessä tai käyttävät yhdessä tuloja. Eli esimerkiksi jos asut puolison kanssa, talouteesi kuuluu kaikki sinun ja myös hänen ostamat tuotteet.
 
Tuotteiden skannaamisesta ei saa varsinaisesti palkkaa, mutta siitä palkitaan. Tuotteiden skannaamisesta saat pisteitä joka viikko ja pisteitä kerryttämällä voit saada erilaisia palkintoja. Näitä on esimerkiksi erilaiset tuotteet, joita voit tilata pisteillä NielsenIQ verkkopaneelista. Lisäksi NielsenIQ järjestää erilaisia arvontoja kuukausittain, joissa voi voittaa esimerkiksi matkalahjakortteja tai jopa auton.
 
Miten NielsenIQ kuluttajapaneeliin liitytään
NielsenIQ kuluttajapaneeliin voi rekisteröityä heidän verkkosivuillaan. Rekisteröitymistä varten sinun tulee vastata aluksi kyselyyn, jossa kartoitetaan perustietoja sinusta ja kulutuskäyttäytymisestäsi. Kysymyksissä kysytään esimerkiksi mistä kaupoista ostat pääasiassa päivittäistavarasi. Kyselyn jälkeen sinun tulee täyttää yhteystietosi.
 
Tietojen täyttämisen jälkeen vastauksesi analysoidaan ja jos sinä sovellut NielsenIQ tutkimukseen, sinulle soitetaan puhelimitse. Puhelinsoitolla varmistetaan henkilöllisyytesi ja vahvistaa liittymisesi. Sitten sinun tulee vielä täyttää kyselylomake liittyen kulutustottumuuksiisi. Lopulta saat skannerin, jolla pääset skannaamaan ostoksiasi ja keräämään pisteitä. Pisteillä voit sitten ostaa erilaisia tuotteita ja lahjakortteja NielsenIQ verkkokaupasta.
 
NielsenIQ kokemuksia, arvosteluja ja ajatuksia
Oletko liittynyt tai yrittänyt liittyä NielsenIQ kuluttajapaneeliin? Me haluaisimme kuulla kokemuksestasi kuluttajapaneelin jäsenenä. Miten rekisteröityminen onnistui? Onko tuotteiden skannaaminen helppoa? Minkälaisia palkintoja pisteillä voi saada? Onko kuluttajapaneelin jäsenenä mielestäsi kiva olla vai onko siitä liikaa vaivaa? Onko kuluttajapaneelissa oleminen mielestäsi turvallista? Kerro meille kokemuksestasi, arviostasi ja ajatuksistasi NielsenIQ kuluttajapaneelista, jotta muut siihen liittymistä miettivät saavat tietää kannattaako liittyminen.
 
Oletko puolestaan harkitsemassa NielsenIQ kuluttajapaneeliin liittymistä?  Lue muiden paneelin jäsenten ja kuluttajien kokemuksia yrityksen toiminnasta. Näin voit saada paremman ymmärryksen siitä, onko NielsenIQ luotettava ja onko kuluttajapaneeli turvallinen ja kannattava.