Norstatpanel - Kokonaisarvosana perustuu 18 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (18)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Oma iltatyö
En oikein tajua, miten joku voi kehua Norstatia tuolla tavalla. No joo, se on ihan jees, mutta miks hitossa ne perii kaks euroa rahansiirrosta? Ihan hölmöä, sanon mä. En tiiä, viittiksikö jatkaa tän homman parissa.
Ostin jotain kivaa
Hoidin pari kyselyä ja voitin palkintoja, mutta en pystynyt käyttämään niitä. Ei kannata tuhlata aikaa tähän.
Kyselyongelma
Ensimmäisen kyselyn kanssa oli teknisiä ongelmia, ja yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saadakseni apua. Valitettavasti vastaukset olivat epäkohteliaita ja vähätteleviä, eikä ongelmaa haluttu tunnustaa. Asiointikokemus oli pettymys, ja menetin luottamukseni palveluun.
houkutteleva tarjous
Saat jo tarpeeksi tuloksia, vain yhden kolikon päästä.
käyttämättömät palkintopisteet
Vältä niitä. Palkintojen lunastaminen on todella rasittavaa hommaa. Olen onnekas, että menetin vain 10 puntaa lahjakortteihin. En voi käsittää, miten tukipalvelun neuvontajärjestelmä toimii. En aio tuhlata enempää aikaa tähän yritykseen, joka kohtelee asiakkaita näin ala-arvoisesti. Palaan mieluummin hyvin suunniteltuihin palkkiosivustoihin seuraavaksi, en tähän tuskaan. Ehkä he eivät halua maksaa voittojaan ulos?
Ostin kyselyitä
Mulle käy ihan hyvin tällä hetkellä. Ei oo ollu mitään suurempia ongelmia, mut ois kiva, jos tulis enemmän kyselyitä.
Ostettu aika neljä, vituttaa
Olen tehnyt paljon tutkimuksia tällä sivustolla äskettäin, ja joka kerta vastaus on ollut "pahoittelut, et sovi tutkimukseen ja saat 1 pisteen." Tuntuu kuin minua olisi huijattu joka kerta. En ole aiemmin kokenut tällaista, mutta jos tämä on uusi tapa, niin kyllä lopetan pian.
Panelin käyttökokemus
Paneeli on pettymys. Se ei vastaa viesteihin. Useimmat kyselyistä eivät toimi, ja käytetty aika menee hukkaan. Lisäksi käyttäjätilini on suljettu, vaikka minulla on yli 800 kolikkoa käytettävissäni. Toivon tilanteen korjaantuvan nopeasti.
Tasapuolinen korvaus vastauksista
Olin tosi tyytyväinen siihen palkkioon, jonka sain osallistumisesta eri kyselyihin. Kyselyt oli aluksi vähän tylsiä, mutta niiden systeemi oppi koko ajan lisää ja tarjosi enemmän omaan makuun sopivia juttuja. Mut se niiden sovellus oli kyllä välillä tosi hidas ja takkusi, varsinkin kun yritin navigoida siinä. Mut muuten meni ihan hyvin, ja vielä plussaa siitä että moniin kyselyihin pystyi osallistumaan ulkopuolisten sivujen kautta.
aikaa tuhlaava
Yritys väittää vastaavansa kyselyihin nopeammin kuin tavallinen vauhti, mutta minä olen todella nopea vastaaja, joten heidän väitteensä on täysin pielessä. He peruuttavat kyselyt yllättäen ja sanovat sen olevan osa heidän palveluaan, mutta se ei ole oikein. Heidän ehtojensa mukaan peruutukset koskevat vain harhaanjohtavia vastauksia, ei nopeutta. He ovat epärehellisiä. Nämä ihmiset pitäisi saada kiinni ja sulkea toiminnan valvojien toimesta. Iso miinus Sandralle siitä, miten hän kohtelee asiakkaita, vaikka kaikki hänen yhteytensä asiakkaisiin ovat anonyymejä.
Pikku hiljaa huijaa (Small Surveys)
En saa täältä paljon kyselyjä, mutta kaikki ovat ainutlaatuisia ja se on mukava tapa ansaita pisteitä lahjakorteille. Uskon, että ne tavoittavat paljon ihmisiä, koska voi ostaa STEAM-lahjakortteja. Tämä on hyvä mahdollisuus heille, jotka viettävät paljon aikaa tietokoneen ääressä. Olen todella tyytyväinen siihen, etten saa roskakyselyjä kuten muualla. Voin itse valita, haluanko henkilökohtaisia kyselyjä vai puhelinsoittoja, mutta en ole vielä osallistunut sellaiseen.
Yritys ei hyväksynyt lahjakorttia
Yritys yritti käyttää lahjakorttia, mutta se ei vaan toiminut. He yrittivät monta kertaa, mutta kortti oli jostain syystä mitätön. Meni paljon pisteitä hukkaan, eikä korttia silti voinut käyttää. Oli tosi pettymys ja huono kokemus asiakkaalle.
Hankinut lahjakortin
En yhtään tykänny siitä kun huomasin, että mun piti odotella niin kauan ennen kuin sain sen lahjakortin. Mut ei se haitannu, kun lopulta pääsin käyttämään sitä rahaa!
Rahan saaminen onnistui, mutta liian vähän kyselyitä.
Onnistuin saamaan rahat, mutta harvoin saa kyselyitä, joihin voisi osallistua. Ja kun niitä harvoja kyselyitä tulee, ne ovat usein liian tarkkoja, mikä tekee osallistumisesta hankalaa. Ärsyttää myös, että pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun rahojen saamiseksi.
Osallistuminen Norstatpanel-kyselyyn
Viime aikoina olen huomannut, että Norstatpanel-kyselyiden aikatauluissa on ollut epäjohdonmukaisuuksia. Alun perin ilmoitettu aika ei aina pidäkään paikkaansa, ja kysely voi venyä yllättävän pitkäksi. Esimerkkinä voisin mainita tilanteen, jossa minulle luvattiin 5 minuutin mittainen kysely, mutta lopulta sen tekemiseen meni yli 15 minuuttia. Tämä on erityisen hankalaa varsinkin silloin, kun kyselyn aihe vaatii tarkempaa ja perusteellisempaa vastaamista.
Kyselyt, palkkioiden puute
En voi kommentoida tilaamista, koska en ole ostanut mitään sieltä. Mutta voin kertoa omasta kokemuksestani heidän kyselyissään. Olen vastannut moniin kyselyihin ja käyttänyt niihin paljon aikaa ja vaivaa. Olen aina vastannut rehellisesti ja tarkasti, mutta en ole koskaan saanut mitään palkkiota. Tuntuu siltä, että olen aina väärä henkilö heille. Olen lähettänyt valituksia ja todisteita muille sivustoille, joiden kautta teen kyselyjä, mutta en ole silti saanut ansaitsemaani korvausta. Yritys näyttää hyötyvän kaikista henkilötiedoistani, mutta minulle ei makseta mitään vaivastani. Tämä käytäntö on täysin epäreilu ja petollinen.
Ensimmäinen maksupyyntö ja hyvin vastaanotettu
Ensimmaäinen maksupyyntö meni hyvin perille ja olin tosi iloinen, kun sain rahani PayPalin kautta ajoissa. Sivusto on todella hyvä kyselyitä varten, suosittelen teitä ehdottomasti.
Puhelimen
Todella hyvä puhelin ja tosi halvalla sain tulen ostamaan uudestaan kun on uuden tarve
Eniten ääniä arvostelu
Osallistuminen Norstatpanel-ky
Lue lisää