Kantar

Kaikki arvostelut

Kantar

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Moppi

Moppi

1 arvostelut

Joskus vaurastumisen tai kiireen myötä ei ehdi itse siivoamaan. Se voi olla fiksuakin kotitalousvähennyksen ansiosta. Välill&au...

Logo SimpleSite

SimpleSite

0 arvostelut

Loistava tapa, jolla voit tarjota laadukasta palvelua asiakkaillesi ja loistava tapa houkutella heitä takaisin ku he tarvitsevat palveluitasi ...

Logo Aller

Aller

0 arvostelut

Arvostelut AlleristaKiinnostaako sinua oman yritykseksi markkinointi jossain aikakauslehdessä? Haluatko brändillesi kiiltoa ja uutta krom...

Logo Kirjaverkko

Kirjaverkko

0 arvostelut

Joskus ei ole kannattavaa ylläpitää kivijalkamyymälää kiinteine kuluineen kuten vuokrineen, joten voi olla järke...

Kantar

Yritystoiminnalle nykyaikana on aina vain tärkeämpää, että sitä tehdään kohdeyleisö mielessä pitäen. Tuntemalla kohdeyleisösi kohdistat viestisi ja kehität yritystoimintaasi. Mutta miten ottaa kohdeyleisö huomioon, jos ei edes tiedä, millaisia ihmisiä kohdeyleisöön kuuluu? Vastaus tähän ja moneen muuhun samankaltaiseen kysymykseen piilee markkinatutkimuksessa. Vaan miten markkinatutkimus onnistuu ja mitä kautta se kannattaa tehdä? Valmiita vastauksia meillä SuomiArvosteluissa ei ole tarjota, mutta luulemme silti voivamme olla avuksi. Tässä ja muissa samanlaisissa yhteenvedoissa esittelemme markkina-analyysiin erikoistuneita yhtiöitä, jotta voit tehdä mahdollisimman tietoisen valinnan omiin tarpeisiisi sopivimmasta vaihtoehdosta. Yksi yrityksistä, joiden palveluita olet jo saattanut silmäillä, on nimeltään Kantar. Kun olet lukenut tämän tekstin sekä ohesta löytyvät Kantarin asiakkaiden arvostelut, on sinulla toivon mukaan selkeämpi kuva siitä, haluatko hankkia dataa yritystoiminnastasi Kantarin kautta.

Tietoa Kantarista
Kantar on britannialainen markkinatutkimus-, konsultti- ja yrityspalveluja tarjoava yhtiö, joka pyrkii edistämään asiakkaidensa liiketoimintaa tarjoamalla dataan perustuvaa analyysiä asiakkaan tarpeiden mukaan. Kantarin tarjoamia palveluja voi käyttää useampaankin oman yritystoiminnan kehittämiseen liittyvään tarkoitukseen. Analyysin pohjalta voi esimerkiksi rakentaaomaa brändiä tai suunnitella kohderyhmää huomioivia mainoskampanjoita. Inspiraation lähteeksi Kantarin verkkosivuilla on näytillä muutamia yleisluontoisia analyysejä, joiden perusteella he pyrkivät näyttämään, mihin kaikkeen datalähtöinen analyysi pystyy.

Kantarin tuotteet ja palvelut
Kantarin kanssa voi asioida joko ottamalla heihin yhteyttä yrityksen verkkosivujen kautta tai vierailemalla jossakin heidän toimipisteistään. Toimipisteitä on runsaasti maasta ja mantereesta riippumatta – ellei sitten puhuta Etelämantereesta. Toimipisteessa yrityksen kanssa pääsee puhumaan kasvokkain siten, että Kantar voi tehdä arvion yrityksesi tarpeista ja siten ehdottaa, millaisia palveluja heillä olisi sinulle tarjota. Käytännössä tämä voi tarkoittaa suunnitelmaa, jolla pyritään esimerkiksi lisäämään potentiaalisten asiakkaiden bränditietoisuutta tai yrityksen markkinan läpäisyä. Kantar alleviivaa erityisesti sitä, että he eivät ainoastaan tuota dataa vaan myös auttavat asiakasta tulkitsemaan, mitä saadun tiedon pohjalta voidaan päätellä ja millaisia käytännön toimenpiteitä tämä saattaisi vaatia Kantarin asiakkaana toimivalta yritykseltä.

Kantarin yhteistyökumppanit
Data ei tule tyhjästä – ja analyysin tekeminen ilman dataa on vähintäänkin haastavaa. Kerätäkseen mahdollisimman paljon asiakkaidensa tarpeisiin vastaavaa tietoa on Kantar virittänyt itselleen yhteistyökumppaneiden verkoston. Verkostoon kuuluvista yrityksistä on syytä mainita etenkin Google, sillä sen suosiosta johtuen on markkina-analyysin teko ilman Googlen palveluita huomattavasti vaikeampaa. Lisäksi Kantar kerää dataa merkittävimmiltä sosiaalisen median alustoilta, kuten Facebookista, Snapchatista ja Twitteristä. Kantarin analyysiin pääsee käsiksi pääasiassa kahdella eri tavalla. Asiakkaan tekemästä sopimuksesta riippuen hänellä saattaa olla pääsy reaaliaikaiseen datankeruujärjestelmään, josta hän voi käydä hakemassa tietoa koska tahansa. Reaaliaikaisten palveluiden tuottamisessa Kantar hyödyntää digitaalisia työkaluja sekä koneoppimista. Kantar tuottaa kuitenkin myös syvällisempiä analyysejä, jotka tehdään käsin eli ihminen tuotantoprosessiin sisällyttäen. Tämän vuoksi täysmittaista analyysiä ei ole tokikaan mahdollista lukea reaaliajassa. Etuna tällaisessa analyysissä on puolestaan se, että siitä saatu tieto on jo "valmiiksi pureskeltua" ja se saattaa sisältää asiakkaan tarpeisiin kustomoituja ehdotuksia siitä, mitä data saattaisi tarkoittaa asiakkaana toimivan yrityksen näkökulmasta konkreettisella tasolla.

Kiitoksia, kritiikkiä ja vinkkejä Kantarin asiakkailta
On totta kai hyvä kerätä faktaan perustuvaa dataa yrityksestä, jonka markkinatutkimuspalveluita harkitsee käyttävänsä. Toisinaan on kuitenkin tarpeen lukea lisäksi kokemuksia siitä, millaista kyseisen yrityksen kanssa asioiminen käytännössä on. Jotta riippumattomien arvostelujen löytäminen olisi mahdollisimman helppoa, olemme jättäneet oheen kommenttipalstan. Kutsumme kaikki Kantarin kanssa jo asioineet ihmiset jakamaan palstalla oman mielipiteensä Kantarista. Kokemuksien lukeminen ja jakaminen on tärkeää, sillä ilman kokemustietoa olemme kaikki pitkälti firman itsensä jakaman tiedon varassa.