Kuluttajapaneeli

Kaikki arvostelut

Kuluttajapaneeli

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Kotisivukone
Kotisivukone
0 arvostelut

Kun maailma digitalisoituu entistä nopeammin ja nopeammin, niin on varsin älykästä mennä mukaan samaan kelkkaan. Siksi esi...

Logo Gamekit
Gamekit
0 arvostelut

Mobiilipelit ovat olleet yksi kuluneen vuosikymmenen suurista nousijoista. Suomi on ollut osana tätä kehityskulkua niin pelikehittäj...

Logo Norstatpanel
Norstatpanel
0 arvostelut

Oletko kiinnostunut tienaamaan itsellesi lisätienestejä tai vaikka lahjakorttia lempikauppaasi? Nykypäivänä netiss&au...

Logo Nielsen Homescan
Nielsen Homescan
0 arvostelut

Miltä kuulostaisi, jos voisit saada lahjakortteja silloin kun käyt kaupassa? Mysteerishoppaaja, tuotteiden skannaus ja testaus. Täss...

Kuluttajapaneeli

Viestintä kuluttajien välillä korostuu vuosi vuodelta etenkin, kun internetin kautta välittömästi hyppysissämme olevat yritykset lisääntyvät ja monipuolistuvat. Kuluttajaviestintä on jopa noussut omanlaisekseen yritystoiminnan malliksi, sillä nykyään kuluttajien on mahdollista täyttää kyselyitä netissä ja ansaita samalla hieman rahaa. Tällaista yritystoimintaa toteuttaa myös Kuluttajapaneeli. Kyseessä on toisin sanoen verkkosivusto, jolla kuluttajat saavat jakaa mielipiteitään, mistä he puolestaan saavat korvauksen. Jos harkitset tämänkaltaisen sivuston käyttöä, suosittelemme lämpimästi, että tutustut muiden sivustoa käyttäneiden kokemuksiin lukemalla arvosteluja sivustoltamme. Voit mieluusti jättää myös oman arvostelusi Kuluttajapaneelista! Alla annamme sinulle hieman perustietoa siitä, mikä Kuluttujapaneeli on ja miten se käytännössä toimii.

Tietoa Kuluttajapaneelista
Kuluttajapaneeli ei todellisuudessa ole varsinainen yritys, vaan enemminkin verkkosivu, joka kuuluu yritykselle. Kuluttajapaneelin omistaa digimediayhtiö Liidimedia oy, joka pitää majaa Finlaysoninkujalla Tampereella. Liidimedia pyörittää Kuluttajapaneelia yhteistyössä ruotsalaisen Cint AB:n kanssa. Kuluttajapaneelilla ei näistä syistä ole fyysistä käyntiosoitetta, mutta ei toki sellaista tarvitsekaan, koska kyseessä on puhtaasti verkkopohjainen palvelu.

Kuluttajapaneelin palvelut
Miten Kuluttajapaneeli toimii? Tarkastellaan kysymystä seuraamalla vaihe vaiheelta hypoteettista kuluttajaa, joka päättää ryhtyä vastaamaan Kuluttajapaneelin kyselyihin. Ensimmäinen vaihe kuluttajan matkalla on sivustolle rekisteröityminen. Rekisteröitymisen yhteydessä hän antaa muutamia perustietoja itsestään. Nämä ovat tärkeitä sikäli, että ne määrittävät, millaisiin kyselyihin henkilö saa kutsuja. Kuluttajapaneelin liikeidea on se, että yritykset maksavat Kuluttajapaneelille siitä, että heidän puolestaan tehdään kyselyjä. Yrityksiltä saatujen maksujen ansiosta Kuluttajapaneeli kykenee maksamaan kuluttajille, jotka kyselyihin lopulta vastaavat. Koska kyselyt voivat olla hyvinkin erilaisia, ovat kohderyhmätiedot olennaisia. Kun esimerkkikuluttajamme on rekisteröitynyt sivustolle, voi hän odottaa rauhassa, että Kuluttajapaneeli lähettää hänelle kutsun kohderyhmätietoja vastaavaan kyselyyn. Kuluttajapaneeli sanoo, että ensimmäinen kutsu voi tulla välittömästi tai viimeistään kahdesta kolmeen viikkoa rekisteröitymisen jälkeen. Kun kutsu kilahtaa käyttäjän viestilaatikkoon, voi hän siirtyä vastaamaan kyselyyn, minkä jälkeen korvaus siirretään käyttäjän palkkiotilille.

Rahan ansaitseminen Kuluttajapaneelissa
Yksittäisestä kyselystä maksettava palkkio voi vaihdella suuresti. Pääasiallinen määrittävä tekijä on se, kuinka pitkästä kyselystä on kyse. Olivatpa kyselyt sitten pieniä tai suuria, täyttyy esimerkkikuluttajamme palkkiotili pikkuhiljaa. Viimeinen vaihe hänen matkallaan on rahojen siirtäminen omalta Kuluttajapaneeli-tililtä pankkitilille tai muuhun käytettävään muotoon. Tätä varten Kuluttajapaneeli tarjoaa muutamia vaihtoehtoja rahan nostamiseen. Huomionarvoista on, että palkkion lunastamiseksi täytyy palkkiotilillä olla vähintään tietty minimisumma, jonka suuruus puolestaan riippuu valitusta lunastustavasta. Palkkiot voi lunastaa joko Paypalin kautta rahana, tai vaihtoehtoisesti lahja- tai Lehtikortin muodossa. Antelias kuluttaja voi myös lahjoittaa palkkionsa hyväntekeväisyyteen sivuston kautta. Lopuksi mainittakoon, että Kuluttajapaneelilla on mobiilisovellus. Sen kautta on mahdollista paitsi vastata kyselyihin, myös katsoa uusia kutsuja. Ne näkyvät jo puhelimen etusivulla, jos push-ilmoitukset on otettu käyttöön.

Kiitoksia, kritiikkiä ja vinkkejä Kuluttajapaneelin käyttäjiltä
Millainen kokemus Kuluttajapaneelin käyttö lopulta on? Vastaus siihen löytyy tälle sivustolle jätetyistä kommenteista, joissa Kuluttajapaneelia käyttäneet henkilöt kertovat kokemuksistaan. Käyttäjien arvostelut ovat erityisen hyödyllisiä siksi, että tämän kaltaisessa yhteenvedossa ei ole mahdollista antaa muuta kuin kuivaa faktatietoa yrityksestä. Sen sijaan käyttäjien arvostelut voivat olla meheviä tiedonlähteitä, joista saatava tieto on konkreettista ja siten toivottavasti sinulle hyödyksi. Toivomme myös, että jos olet itse käyttänyt Kuluttajapaneelia jo aiemmin, jätät oheen oman kommenttisi. Näin autat omalta osaltasi lukijoitamme saamaan mahdollisimman laajan ja totuudenmukaisen kuvan Kuluttajapaneelin palveluista. Voit kertoa esimerkiksi siitä, onko sivusto toiminut luvatulla tavalla, oletko saanut riittävästi kyselykutsuja tai miten palkkioiden lunastaminen on sujunut. Haluamme kiittää sinua jo etukäteen siitä, että edistät yhdessä kanssamme kommunikaatiota kuluttajien välillä!