Kuluttajapaneeli Arvostelua
Dataene til denne bedriften er sjekket for nøyaktighet og verifisert. Det er trygt å besøke dens offisielle nettsted. Vi er overbevist om at online gjennomsiktighet og sikkerhet oppmuntrer alle bedrifter til å verifisere seg hos oss, slik at de vet hvor man kan handle pålitelig og sikkert.
Arvostelua (16)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Oma ostos
Aluksi olin vähän epäileväinen, mutta päätin antaa Kuluttajapaneelille mahdollisuuden. Yllätyin kuitenkin positiivisesti siitä, miten helppoa ja kannattavaa tutkimuksiin osallistuminen oli. Vastaaminen ei vienyt paljon aikaa ja palkkiot olivat hyviä. Lisäksi kotiutus sujui nopeasti ja rahat olivat tilillä odotetusti. Suosittelen ehdottomasti niille, jotka haluavat tienata vähän extraa helposti.
Osallistuminen kuluttajapaneeliin
Olen ollut tosi tyytyväinen Kuluttajapaneelin kokemukseen. En oo kokenut mitään ongelmia ja oon saanut jopa 10 euroa viikossa. Mut harmittaa, että enää en voi lunastaa GoGift-lahjakortteja. Toivoisin, että ne lisäis myös muita houkuttelevia vaihtoehtoja valikoimaansa.
Ostin kyselyalustan käyttööni
Oon tosi tyytyväinen tähän kyselyalustaan. Sulta tulee just sopiva määrä kyselyitä ja ne maksaa hyvin. Oon vertaillu eri alustoja ja tää on ehdottomasti paras vaihtoehto. Suosittelen kyllä vahvasti kaikille, jotka haluaa ansaita helposti ja vaivattomasti!
Rahojen siirto ongelma PayPalin kautta
Olin tosi pettynyt, kun yritin siirtää rahoja PayPalin kautta ja sain virheilmoituksen. Asiakaspalvelu lupasi selvittää asian, mutta nyt en pysty kirjautumaan tililleni koska sähköpostiani ei ole yhdistetty mihinkään. Tämä tuntuu todella epäilyttävältä ja epäluotettavalta. Toivon, että tilanteeseen saadaan nopeasti ratkaisu.
lahjakortti, odotus
Olen odottanut 10 euron lahjakorttia jo yli kuukauden, mutta näköjään sitä ei tulekaan. Harmillisesti meni aikaa hukkaan.
Kuluttajapaneelin palveluiden käyttö
Ostin tuon kuluttajapaneelijutun palvelun ja täytyy sanoa, että pettymys oli melkoinen. Ekaks piti täyttää hirveän pitkä profiili ja sainki vastineeksi muutaman satasen, mut sit ei homma enää toiminukaan niinku piti. Monesti tuli viesti, että sopisin johonkin kyselyyn profiilini perusteella, mut sit ilmoitettiinki että en oo oikea kohderyhmä ja kysely meni kiinni. Ja vaikka täyttäsin osan kyselystä, mut suljettiinki ulos koska en ollu oikee kohderyhmä. Yritin vielä poistaa profiilin, mut salasana lopettiki toimimasta yllättäen, enkä ollu sitä muuttanu. Eikä tullu linkkiä salasanan vaihtoon, nii olin jumissa siinä tilanteessa, että joku rosvojengi oli kerännyt mun tiedot eikä mulla ollu pääsyä kyselyihin tai profiilin poistoon.
Ostopäätös harhaanjohtava
Ostaminen oli aivan turha pettymys. Kyselyt loppuvat kesken jo puolen tunnin jälkeen, eikä palkkiota ole luvassa. Lisäksi tilin nostaminen minimisummaan kestäisi ikuisuuden, jos saldo edes kasvaisi joskus. Ei todellakaan suositeltavaa!
Rekisteröityminen Kuluttajapaneeliin yli vuosi sitten
Liityin kuluttajapaneeliin yli vuosi sitten, mutta nyt en pysty enää kirjautumaan tililleni. Kun yritän, saan virheilmoituksen, joka sanoo ettei sähköpostiosoitettani ole liitetty mihinkään tiliin. Tililläni on vielä rahaa, mutta en pysty käyttämään sitä. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sivuston kautta, mutta en ole saanut vastausta. Toivon, että tämä asia saadaan ratkaistua mahdollisimman pian.
Kyselysovellus pettymys
Osallistuminen kuluttajapaneeliin oli todella pettymys. Kyselyitä tehdessä tuli tosi outoja virheitä ja koko homma kaatuili jatkuvasti. Kun vihdoin sain tarpeeksi pisteitä palkinnon saamiseen, tilini vain hävisi jonnekin. Cintiltä sain vaan epämääräisiä vastauksia eikä tiliäni saatu takaisin eikä ansaitsemiani rahoja. Eikä ne vastanneet mun lisäkysymyksiin ollenkaan. Tästä herää vakavia epäilyksiä siitä, minne mun antamat tiedot oikein menevät ja mitä niille oikein tapahtuu.
Lahjakortin lunastusongelma
Ostin lahjakortin 10 euron arvosta, mutta en saanut sähköpostia vahvistuksena lahjakortin lunastamisesta. Saldo katosi eikä tapahtunut mitään.
Huijaus, palkinnon lunastusongelma
Olen todella pettynyt kokemukseeni Kuluttajapaneelilla. Kun sain tililleni 10 euroa ja yritin lunastaa palkintoa, huomasin tilini hävinneen ja jumittavan tilanteen. Muokkasin kommenttiani, mutta asiakaspalvelu ei tarjonnut apua eikä vastausta ongelmaani. Ystävieni kanssa olen kuullut vastaavista tapauksista, joten tämä ei ole ollut vain minun ongelmani. Toivon, että vastaavat ongelmat saadaan ratkaistua tulevaisuudessa.
Kyselyjen vastaaminen ja lehtilahjakortti
Olen todella pettynyt osallistumiseeni Kuluttajapaneelissa. Aluksi vastasin 10 minuutin mittaiseen kyselyyn, mutta sitten huomasin, että minut siirrettiin toiseen kyselyyn ilman luvattuja pisteitä. Tämä toistui usein ja se ärsytti todella paljon. Lisäksi käytin keräämäni pisteet lehtilahjakorttiin, mutta tilaamaani lehteä ei koskaan saapunut. Viimein päätin irtisanoa jäsenyyteni paneelissa, enkä suosittele tätä palvelua kenellekään.
Osto petos
Mietin, että säästän vähän rahaa ja saan bonusta, mutta voi voi, en kuitenkaan pysty nostamaan rahoja ulos. Joka ikisellä kyselyllä en saanut mitään ja kaikki aikani meni hukkaan!
Odotan lahjakortteja
Halusin osallistua niihin kyselyihin ja voittaa lahjakortteja, mutta olen odottanut nyt jo lähes kuukauden eikä mitään vielä ole tullut. Tämä on ihan turhaa ajanhukkaa ja olen todella pettynyt.
Eniten ääniä arvostelu
Odotan lahjakortteja
Lue lisää