Kuluttajapaneeli - Kokonaisarvosana perustuu 16 arvosteluun

19% ostaisi täältä uudelleen




Esilletuotut Arvostelut

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-02-19
Oma ostos
Aluksi olin vähän epäileväinen, mutta päätin antaa Kuluttajapaneelille mahdollisuuden. Yllätyin k...Lue lisää
J. Ryhänen

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-20
lahjakortti, odotus
Olen odottanut 10 euron lahjakorttia jo yli kuukauden, mutta näköjään sitä ei tulekaan. Harmillis...Lue lisää
Janni

Eniten ääniä arvostelu

  2024-01-02
Odotan lahjakortteja
Halusin osallistua niihin kyselyihin ja voittaa lahjakortteja, mutta olen odottanut nyt jo lähes ...Lue lisää
Helmiina Enola

Arvostelua (16)

  (2)

 (1)

  (9)

  (4)

  (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Rahojen siirto ongelma PayPalin kautta

    Olin tosi pettynyt, kun yritin siirtää rahoja PayPalin kautta ja sain virheilmoituksen. Asiakaspalvelu lupasi selvittää asian, mutta nyt en pysty kirjautumaan tililleni koska sähköpostiani ei ole yhdistetty mihinkään. Tämä tuntuu todella epäilyttävältä ja epäluotettavalta. Toivon, että tilanteeseen saadaan nopeasti ratkaisu.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    lahjakortti, odotus

    Olen odottanut 10 euron lahjakorttia jo yli kuukauden, mutta näköjään sitä ei tulekaan. Harmillisesti meni aikaa hukkaan.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kuluttajapaneelin palveluiden käyttö

    Ostin tuon kuluttajapaneelijutun palvelun ja täytyy sanoa, että pettymys oli melkoinen. Ekaks piti täyttää hirveän pitkä profiili ja sainki vastineeksi muutaman satasen, mut sit ei homma enää toiminukaan niinku piti. Monesti tuli viesti, että sopisin johonkin kyselyyn profiilini perusteella, mut sit ilmoitettiinki että en oo oikea kohderyhmä ja kysely meni kiinni. Ja vaikka täyttäsin osan kyselystä, mut suljettiinki ulos koska en ollu oikee kohderyhmä. Yritin vielä poistaa profiilin, mut salasana lopettiki toimimasta yllättäen, enkä ollu sitä muuttanu. Eikä tullu linkkiä salasanan vaihtoon, nii olin jumissa siinä tilanteessa, että joku rosvojengi oli kerännyt mun tiedot eikä mulla ollu pääsyä kyselyihin tai profiilin poistoon.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostopäätös harhaanjohtava

    Ostaminen oli aivan turha pettymys. Kyselyt loppuvat kesken jo puolen tunnin jälkeen, eikä palkkiota ole luvassa. Lisäksi tilin nostaminen minimisummaan kestäisi ikuisuuden, jos saldo edes kasvaisi joskus. Ei todellakaan suositeltavaa!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Rekisteröityminen Kuluttajapaneeliin yli vuosi sitten

    Liityin kuluttajapaneeliin yli vuosi sitten, mutta nyt en pysty enää kirjautumaan tililleni. Kun yritän, saan virheilmoituksen, joka sanoo ettei sähköpostiosoitettani ole liitetty mihinkään tiliin. Tililläni on vielä rahaa, mutta en pysty käyttämään sitä. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sivuston kautta, mutta en ole saanut vastausta. Toivon, että tämä asia saadaan ratkaistua mahdollisimman pian.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kyselysovellus pettymys

    Osallistuminen kuluttajapaneeliin oli todella pettymys. Kyselyitä tehdessä tuli tosi outoja virheitä ja koko homma kaatuili jatkuvasti. Kun vihdoin sain tarpeeksi pisteitä palkinnon saamiseen, tilini vain hävisi jonnekin. Cintiltä sain vaan epämääräisiä vastauksia eikä tiliäni saatu takaisin eikä ansaitsemiani rahoja. Eikä ne vastanneet mun lisäkysymyksiin ollenkaan. Tästä herää vakavia epäilyksiä siitä, minne mun antamat tiedot oikein menevät ja mitä niille oikein tapahtuu.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Oma ostos

    Aluksi olin vähän epäileväinen, mutta päätin antaa Kuluttajapaneelille mahdollisuuden. Yllätyin kuitenkin positiivisesti siitä, miten helppoa ja kannattavaa tutkimuksiin osallistuminen oli. Vastaaminen ei vienyt paljon aikaa ja palkkiot olivat hyviä. Lisäksi kotiutus sujui nopeasti ja rahat olivat tilillä odotetusti. Suosittelen ehdottomasti niille, jotka haluavat tienata vähän extraa helposti.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lahjakortin lunastusongelma

    Ostin lahjakortin 10 euron arvosta, mutta en saanut sähköpostia vahvistuksena lahjakortin lunastamisesta. Saldo katosi eikä tapahtunut mitään.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Huijaus, palkinnon lunastusongelma

    Olen todella pettynyt kokemukseeni Kuluttajapaneelilla. Kun sain tililleni 10 euroa ja yritin lunastaa palkintoa, huomasin tilini hävinneen ja jumittavan tilanteen. Muokkasin kommenttiani, mutta asiakaspalvelu ei tarjonnut apua eikä vastausta ongelmaani. Ystävieni kanssa olen kuullut vastaavista tapauksista, joten tämä ei ole ollut vain minun ongelmani. Toivon, että vastaavat ongelmat saadaan ratkaistua tulevaisuudessa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kyselyjen vastaaminen ja lehtilahjakortti

    Olen todella pettynyt osallistumiseeni Kuluttajapaneelissa. Aluksi vastasin 10 minuutin mittaiseen kyselyyn, mutta sitten huomasin, että minut siirrettiin toiseen kyselyyn ilman luvattuja pisteitä. Tämä toistui usein ja se ärsytti todella paljon. Lisäksi käytin keräämäni pisteet lehtilahjakorttiin, mutta tilaamaani lehteä ei koskaan saapunut. Viimein päätin irtisanoa jäsenyyteni paneelissa, enkä suosittele tätä palvelua kenellekään.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Osto petos

    Mietin, että säästän vähän rahaa ja saan bonusta, mutta voi voi, en kuitenkaan pysty nostamaan rahoja ulos. Joka ikisellä kyselyllä en saanut mitään ja kaikki aikani meni hukkaan!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Osallistuminen kuluttajapaneeliin

    Olen ollut tosi tyytyväinen Kuluttajapaneelin kokemukseen. En oo kokenut mitään ongelmia ja oon saanut jopa 10 euroa viikossa. Mut harmittaa, että enää en voi lunastaa GoGift-lahjakortteja. Toivoisin, että ne lisäis myös muita houkuttelevia vaihtoehtoja valikoimaansa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Odotan lahjakortteja

    Halusin osallistua niihin kyselyihin ja voittaa lahjakortteja, mutta olen odottanut nyt jo lähes kuukauden eikä mitään vielä ole tullut. Tämä on ihan turhaa ajanhukkaa ja olen todella pettynyt.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    12,50€ nostopyyntö

    Nostin 12,50€ kuluttajapaneelissa ja odotin rahojeni saapuvan tililleni, mutta viikkojen odottelun jälkeen en ole vieläkään saanut mitään. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en ole saanut vastausta. Tuntuu kuin olisin huijattu, enkä enää pääse kirjautumaan tililleni. Rahat, jotka ansaitsin kovalla työllä vastaamalla kyselyihin, ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin kyselyalustan käyttööni

    Oon tosi tyytyväinen tähän kyselyalustaan. Sulta tulee just sopiva määrä kyselyitä ja ne maksaa hyvin. Oon vertaillu eri alustoja ja tää on ehdottomasti paras vaihtoehto. Suosittelen kyllä vahvasti kaikille, jotka haluaa ansaita helposti ja vaivattomasti!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    kysely, ongelma, korvaus

    Tää sama juttu tapahtuu toistuvasti, ja se ärsyttää ihan suunnattomasti. Aina kesken kyselyn tulee se ilmoitus, että en kuulu siihen kohderyhmään, ja sit mä en saa mitään palkkiota siitä työstä, jonka oon tehnyt vastaillessani. Mun profiilissa on kaikki tiedot ajan tasalla ja silti tää ongelma toistuu vaan. Verrattuna muihin vastaaviin tutkimuspaneeleihin saa ainakin jotain pientä korvausta kysymyksiin vastaamisesta, vaikka se tietty tutkimus ei oikeesti ois mulle sopiva. Esimerkiks jos en pelais tiettyä peliä tai polttele tupakkaa, mä kyllä ymmärrän, etten oo tarpeeks siinä tutkimuksessa mukana, mut silti ois kiva saada edes pikkasen jotain palkkioks siitä vaivasta, jonka oon vastauksien kirjottamisen aikana nähnyt.