SuomiArvostelut

    Arvostelut Kuluttajapaneeli

    Viestintä kuluttajien välillä korostuu vuosi vuodelta etenkin, kun internetin kautta välittömästi hyppysissämme olevat yritykset lisääntyvät ja monipuolistuvat. Kuluttajaviestintä on jopa noussut omanlaisekseen yritystoiminnan malliksi, sillä nykyään kuluttajien on mahdollista täyttää kyselyitä netissä ja ansaita samalla hieman rahaa. Tällaista yritystoimintaa toteuttaa myös Kuluttajapaneeli. Kyseessä on toisin sanoen verkkosivusto, jolla kuluttajat saavat jakaa mielipiteitään, mistä he puolestaan saavat korvauksen. Jos harkitset tämänkaltaisen sivuston käyttöä, suosittelemme lämpimästi, että tutustut muiden sivustoa käyttäneiden kokemuksiin lukemalla arvosteluja sivustoltamme. Voit mieluusti jättää myös oman arvostelusi Kuluttajapaneelista! Alla annamme sinulle hieman perustietoa siitä, mikä Kuluttujapaneeli on ja miten se käytännössä toimii.

    Tietoa Kuluttajapaneelista

    Kuluttajapaneeli ei todellisuudessa ole varsinainen yritys, vaan enemminkin verkkosivu, joka kuuluu yritykselle. Kuluttajapaneelin omistaa digimediayhtiö Liidimedia oy, joka pitää majaa Finlaysoninkujalla Tampereella. Liidimedia pyörittää Kuluttajapaneelia yhteistyössä ruotsalaisen Cint AB:n kanssa. Kuluttajapaneelilla ei näistä syistä ole fyysistä käyntiosoitetta, mutta ei toki sellaista tarvitsekaan, koska kyseessä on puhtaasti verkkopohjainen palvelu.

    Kuluttajapaneelin palvelut

    Miten Kuluttajapaneeli toimii? Tarkastellaan kysymystä seuraamalla vaihe vaiheelta hypoteettista kuluttajaa, joka päättää ryhtyä vastaamaan Kuluttajapaneelin kyselyihin. Ensimmäinen vaihe kuluttajan matkalla on sivustolle rekisteröityminen. Rekisteröitymisen yhteydessä hän antaa muutamia perustietoja itsestään. Nämä ovat tärkeitä sikäli, että ne määrittävät, millaisiin kyselyihin henkilö saa kutsuja. Kuluttajapaneelin liikeidea on se, että yritykset maksavat Kuluttajapaneelille siitä, että heidän puolestaan tehdään kyselyjä. Yrityksiltä saatujen maksujen ansiosta Kuluttajapaneeli kykenee maksamaan kuluttajille, jotka kyselyihin lopulta vastaavat. Koska kyselyt voivat olla hyvinkin erilaisia, ovat kohderyhmätiedot olennaisia. Kun esimerkkikuluttajamme on rekisteröitynyt sivustolle, voi hän odottaa rauhassa, että Kuluttajapaneeli lähettää hänelle kutsun kohderyhmätietoja vastaavaan kyselyyn. Kuluttajapaneeli sanoo, että ensimmäinen kutsu voi tulla välittömästi tai viimeistään kahdesta kolmeen viikkoa rekisteröitymisen jälkeen. Kun kutsu kilahtaa käyttäjän viestilaatikkoon, voi hän siirtyä vastaamaan kyselyyn, minkä jälkeen korvaus siirretään käyttäjän palkkiotilille.

    Rahan ansaitseminen Kuluttajapaneelissa

    Yksittäisestä kyselystä maksettava palkkio voi vaihdella suuresti. Pääasiallinen määrittävä tekijä on se, kuinka pitkästä kyselystä on kyse. Olivatpa kyselyt sitten pieniä tai suuria, täyttyy esimerkkikuluttajamme palkkiotili pikkuhiljaa. Viimeinen vaihe hänen matkallaan on rahojen siirtäminen omalta Kuluttajapaneeli-tililtä pankkitilille tai muuhun käytettävään muotoon. Tätä varten Kuluttajapaneeli tarjoaa muutamia vaihtoehtoja rahan nostamiseen. Huomionarvoista on, että palkkion lunastamiseksi täytyy palkkiotilillä olla vähintään tietty minimisumma, jonka suuruus puolestaan riippuu valitusta lunastustavasta. Palkkiot voi lunastaa joko Paypalin kautta rahana, tai vaihtoehtoisesti lahja- tai Lehtikortin muodossa. Antelias kuluttaja voi myös lahjoittaa palkkionsa hyväntekeväisyyteen sivuston kautta. Lopuksi mainittakoon, että Kuluttajapaneelilla on mobiilisovellus. Sen kautta on mahdollista paitsi vastata kyselyihin, myös katsoa uusia kutsuja. Ne näkyvät jo puhelimen etusivulla, jos push-ilmoitukset on otettu käyttöön.

    Kiitoksia, kritiikkiä ja vinkkejä Kuluttajapaneelin käyttäjiltä

    Millainen kokemus Kuluttajapaneelin käyttö lopulta on? Vastaus siihen löytyy tälle sivustolle jätetyistä kommenteista, joissa Kuluttajapaneelia käyttäneet henkilöt kertovat kokemuksistaan. Käyttäjien arvostelut ovat erityisen hyödyllisiä siksi, että tämän kaltaisessa yhteenvedossa ei ole mahdollista antaa muuta kuin kuivaa faktatietoa yrityksestä. Sen sijaan käyttäjien arvostelut voivat olla meheviä tiedonlähteitä, joista saatava tieto on konkreettista ja siten toivottavasti sinulle hyödyksi. Toivomme myös, että jos olet itse käyttänyt Kuluttajapaneelia jo aiemmin, jätät oheen oman kommenttisi. Näin autat omalta osaltasi lukijoitamme saamaan mahdollisimman laajan ja totuudenmukaisen kuvan Kuluttajapaneelin palveluista. Voit kertoa esimerkiksi siitä, onko sivusto toiminut luvatulla tavalla, oletko saanut riittävästi kyselykutsuja tai miten palkkioiden lunastaminen on sujunut. Haluamme kiittää sinua jo etukäteen siitä, että edistät yhdessä kanssamme kommunikaatiota kuluttajien välillä!

    Kuluttajapaneeli
    Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset (0)

    10
    100% Ostaisin täältä uudelleen!
    Tilaus
    rating
    10
    Palvelu
    rating
    10
    Hinnoittelu
    rating
    10
    Toimitus
    rating
    10

    Kaikki arvostelut

    Les uavhengige anmeldelser, klager og erfaringer her!

    Kirjoita oma arvostelu tietoa Kuluttajapaneeli

    Sinun arvostelu

    FAQ

    Onko Kuluttajapaneeli luotettava yritys?

    Kuluttajapaneeli on saanut 1 asiakkaan arvostelun. Yritykselle on annettu keskimäärin 10/10 tähteä, ja asiakkaista 100% arvioi ostavansa yrityksen palveluja myös jatkossa.

    Mitä palveluja Kuluttajapaneeli tarjoaa?

    Kuluttajapaneeli on enimmäkseen aktiivinen Palvelut-kategoriassa, ja tarkentaen sen alaa on Online-kyselyt ja Paneelit.

    Olen lukenut kaikki saatavilla olevat arvostelut. Mitä seuraavaksi?

    Jos sait positiivisen vaikutelman arvosteluista, voit jatkaa tilauksen tekemistä Kuluttajapaneeli-sivustolla. Jos ei, jatka yritysten etsimistä napsauttamalla tätä.