SmashInn - Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (19)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
hyvä hinta ja kohtuullisen nopea toimitus
Tuote oli ihan jees, hinta oli tosi hyvä ja paketti tuli aika nopeasti perille. Ei todellakaan voi valittaa mistään!
Ostin mailatin mailapelipalat
Sain kaksi mailapeliä SmashInnistä, mutta koko homma meni ihan pieleen. Ensin sain väärän seurantanumeron, ja kun pyysin oikeaa, sain taas väärän numeron. Selvisi, että paketti oli tullissa, mutta en saanut mitään ilmoitusta tai sähköpostia siitä. Maksoin verot, mutta silti paketti oli edelleen jumissa tullissa. MailAmericas ei vastaa viesteihin eikä puheluihin, eikä mistään saa tietoa. Yritin pyytää apua SmashInnistä, mutta hekin vain pimittävät ongelmani.
Ostin tennishousut
Olin pettynyt asiakaspalveluun, kun tilaukseni ei saapunut ajoissa. Seuranta loppui jo toukokuun toisena päivänä, mutta pakettia ei näkynyt missään. Asiakaspalvelu lupasi selvittää tilanteen, mutta täyttä palautusta ei ole vieläkään kuulunut. He viittaavat johonkin "toimitusyhtiöön", mutta eivät kerro sen nimeä. Epäilen vahvasti, ettei tilaustani oltu edes lähetetty. Suosittelen välttämään tämän yrityksen palveluita.
Mailan tilaus
Halvat hinnat olivat kyllä hyvät, mutta toimitus kesti ihan liian kauan ja paketin seuraaminen oli ihan painajainen! Pitäisi olla saanut tieto tilauksesta, mutta mitään ei kuulunut. En voi suositella, ellei halua lähteä etsimään pakettia metsästä.
Tennismaila
Olin todella pettynyt, kun tilasin tennismailan SmashInniltä. Kun sain tuotteen ja huomasin sen olevan viallinen ja huonolaatuinen, yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saadakseni apua. Valitettavasti vastaus viipyi ja lopulta sain vain automaattisen vastauksen. Olin pettynyt palveluun ja päätin palauttaa tuotteen.
Padelmaila
Ostin padelmailan, tilasin sen toukokuun 28. päivä ja piti saapua 31. päivä, mutta eipä se saapunut. Olen yrittänyt selvittää tilannetta, ja nyt mulle sanottiin, että mun täytyy maksaa tullimaksut, vaikka ne eivät olleetkaan alkuperäisessä maksussa mukana. Mun tilaus on jumissa tullissa ja olen yrittänyt ottaa yhteyttä SmashInniin ja mailAmericasiin, mutta ei ole löytynyt ratkaisua. En aio maksaa enempää padelmailastani, joten jos en saa sitä ja se jää tulliin, haluan rahani takaisin!
Ostin tennismailan
Tilauksen tekeminen sujui ongelmitta, mutta ärsyynnyin siitä, että paketti saapui paljon myöhässä vaikka olin maksanut pikatoimituksesta ylimääräisenä.
Ostin tennismailat
Ostin täältä tennismailat ja kaikki meni tosi hyvin. Tilauksen tekeminen oli helppoa ja nopeaa, eikä tarvinnut odotella kauan. Mailat tulivat sellaisina kuin kuvattu, joten ei tarvinnut pettyä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun tilasin täältä, mutta varmasti en viimeinen. Todella hyvä kokemus! 🙂
Toimitusajat hieman pitkiä
Oon tosi tyytyväinen siihen ostokseen, kaikki meni just niinku olin suunnitellut. Toimitusajat oli vähän pidemmät kuin ajattelin, mut sain tilauksen lopulta ajoissa. Palvelu oli tosi ammattitaitosta ja ystävällistä.
Ostin tennispallon
En voi uskoa, että tilauksestani on kulunut jo yli kuukausi eikä sitä ole vieläkään toimitettu. Asiakaspalvelu on täysin olematonta, vastauksissa ei ole mitään tolkkua. Onko tämä yritys edes oikeasti olemassa vai onko se vain virtuaalinen huijaus? Aion viedä asian eteenpäin, jos tilaukseni ei tule pian perille.
Olen tilannut padelmailan ja laukun
Olen odottanut tilaamiani tuotteita yli kaksi kuukautta ilman tulosta. Tilasin ne huhtikuun 18. päivä, ja nyt on kesäkuun 10. päivä. Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun useita kertoja, mutta en ole saanut selvää vastausta tai ratkaisua tilanteeseen. Olen pettynyt hitaaseen toimitukseen ja huonoon tiedottamiseen tuotteiden viivästymisestä.
Korkealaatuinen urheiluväline
Olen tosi tyytyväinen siihen, että ostin jotain SmashInnistä. Niillä on tosi hyvää palvelua ja niiden valikoima on tosi laaja. Hinnat ovat kilpailukykyisiä ja mun tilaus saapui tosi nopeasti.
Ostin mailahousut
En tykännyt ostaa SmashInniltä. Niillä on se juttu, että ne veloittavat palautuksista ja et voi edes palauttaa kotiin. Sun täytyy mennä itse kuriirin toimistoon. Ihan kamalaa asiakaspalvelua siis.
sulkapallomaila
Tilasin sulkapallomailan, joka oli esitelty Oxdog Sense Tourina ja siinä näkyi kuvia vuoden 2024 versiosta.
Nopea toimitus
Olin niin iloinen ostokseni kanssa! Tuote tuli jopa aikaisemmin kuin odotin, mikä oli todella mukava yllätys. Pakkaus oli hyvin tehty ja tuote oli täysin ehjä. Olen todella tyytyväinen sekä palveluun että tuotteeseen. Voin ehdottomasti suositella!
Maila saapui nopeasti ja hyvässä kunnossa
Oon tosi tyytyväinen siihen, että toimitus oli nopea ja maila oli hyvässä kunnossa. Harmillisesti kuitenkin huomasin, että mailan kahva oli liimattu kiinni ja siinä oli vähän vaurioita kun otin muovin pois. Muuten kaikki oli ok.
Väärä tuote ja hankala palautus
Olin todella pettynyt, kun sain SmashInniltä vääränväriset housut tilaukseni sijaan, vaikka olin tilannut tietynväriset. Yritin palauttaa ne, mutta se oli vaikeaa ja lopulta jouduin maksamaan palautuksesta uudestaan. Asiakaspalvelu oli hankalasti tavoitettavissa eikä vastannut selkeästi kysymyksiini. Koko palautusprosessi kesti yli kuukauden, mikä todella ärsytti minua.
Adidaksen shortsit
21.5.2022
No niin (lue tarina alhaalta ylös),
kuukausi taas kulunut ja päivitysten aika... ei mitään!
Eli eivät ole edellisen (alla olevan) vastauksen jälkeen olleet missään yhteydessä.
6.7 tulee vuosi tilauksesta täyteen ja sitä pitää juhlistaa jollain tavalla.
Ajattelin laittaa kokemukseni vastaville palautesivustoille vähän isommille markkinoille. Jos vaikka aloittaisi englannista ja sitten kuukauden välein vaikka Saksa ja sitten Espanja. Mitä veikkaatte kannattaisiko firman vain toimittaa tilattu 50€ tuote tai palauttaa rahat, jos toimitus on noin ylivoimainen. Minulle tuo 50€ on jo aivan yhden tekevä, mutta aivan varmaa on, ettei minua ilmaiseksi kuseta kukaan.
Päivitellään taas kuukauden päästä, tai jos asia ratkeaa fiksusti, kerron tietenkin myös sen.
19.4.2022
Tilasin shortsit 6.7.2021
Tilasin shortsit 6.7.2021. Elokuussa tuote ei ollut saapunut, joten lähdin kyselemään suomeksi suomen kielisiltä sivuilta missä viipyy. Vastaus tuli englanniksi. Ensin pahoiteltiin koronan aiheuttamaa kuljetusten viivästystä. Syyskuussa kyselin taas ja sitten sain 17.9.2021 liitteen johon pyydettiin reklamoimaan kuljetusliikettä (postnl). Palautin liitteen allekirjoitettuna s-postilla 26.9.2021, tästä sähköpostissa todiste lähetetyissä posteissa.
Mitään ei kuulu, joten aloin kyselemään alkuvuodesta tuotetta tai mahdollisuutta rahojen palauttamiseen. Vastauksena oli, että en ole toimittanut pyydettyä dokumenttia (lähetetty siis 26.9 heille). Olen laittanut heille kuvakaappaukset lähetetystä s-postista, mutta vastaus on aina sama: reklamointiaika on umpeutunut. Kyse on vain reilusta 50€, mutta periaatteesta asia ei jää tähän.
Edit: päivittelen tähän säännöllisesti uusia kuulumisia Smashinniltä. Otetaan ainakin viidenkympin edestä hauskaa, kun tuotetta ei saanut
Vastaus yritykseltä Smashinn
21. huhtik. 2022
Hei Kari,
Olemme hyvin pahoillamme siitä, että palvelumme ei vastannut odotuksiasi.
Siksi olemme tarkastaneet tapauksenne, asiasta vastaavalle kuljetusyhtiölle on jo ilmoitettu, ja he tutkivat asiaa.
Olemme myös ottaneet huomioon kommenttinne ja toimittaneet ne asianomaiselle osastolle, jotta voimme parantaa ja parantaa palvelumme laatua entisestään.
Pahoittelemme tätä ja kaikkia siihen liittyviä haittoja.
Jos tarvitset lisätietoja tai apua, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.
Ystävällisin terveisin
31.3.2022 ÄLÄ OSTA MITÄÄN
Shortsit tilattu kesällä 2021. Eivät koskaan saapuneet perille. Claimi tehty elokuussa 2021 ja monta muuta sen jälkeen. Nyt vastauksena, että claimausaika päättynyt???
Melkoinen putiikki, ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN!
Vastauksessanne sanotaan, että koska lähetin pyydetyn asiakirjan vasta nyt, niin ei voi tehdä mitään.
Olen lähettänyt asiakirjan (Declaration of delivery) 26.9.2021. se on edelleen sähköposissani lähetetyissä viesteissä. Voiko tähän vastannut henkilö laittaa s-postiosoitteensa, niin voin välittää tämän viestin myös hänelle
Vastaus yritykseltä Smashinn
31. maalisk. 2022
Rakas Kari,
Olemme erittäin pahoillamme kuulla, että arvioit palvelumme ei vastannut odotuksiasi.
Voit olla varma, että asiakkaidemme kokemus on meille erittäin tärkeä, minkä vuoksi olemme tarkistaneet tapauksesi ja tunnistaneet ongelman.
Otathan huomioon, että pyysimme vaaditun asiakirjan syyskuussa. Koska lähetit meille asiakirjan juuri nyt, valitettavasti kuljetusyrityksen asettama määräaika on ylitetty. Tästä syystä kuljetusyritys hylkää vaatimuksesi.
Pahoittelemme häiriötä.
Ystävällisin terveisin,Adidaksen shortsit
Tilasin shortsit 6.7.2021. Elokuussa tuote ei ollut saapunut, joten lähdin kyselemään suomeksi suomen kielisiltä sivuilta missä viipyy. Vastaus tuli englanniksi. Ensin pahoiteltiin koronan aiheuttamaa kuljetusten viivästystä. Syyskuussa kyselin taas ja sitten sain 17.9.2021 liitteen johon pyydettiin reklamoimaan kuljetusliikettä (postnl). Palautin liitteen allekirjoitettuna s-postilla 26.9.2021, tästä sähköpostissa todiste lähetetyissä posteissa.
Mitään ei kuulu, joten aloin kyselemään alkuvuodesta mahdollisuutta rahojen palauttamiseen. Vastauksena oli, että en ole toimittanut pyydettyä dokumenttia (lähetetty siis 26.9 heille). Olen laittanut heille kuvakaappaukset lähetetystä s-postista, mutta vastaus on aina sama: reklamointiaika on umpeutunut. Kyse on vain reilusta 50€, mutta periaatteesta asia ei jää tähän.
Eniten ääniä arvostelu
Adidaksen shortsit
Lue lisää