SmashInn Arvostelua

: 2
0% ostaisi täältä uudelleen

Oleellisin negatiivinen arvio

  2022-05-21
Adidaksen shortsit
21.5.2022 No niin (lue tarina alhaalta ylös), kuukausi taas kulunut ja päivitysten aika... ei m...Lue lisää
Kari

Eniten ääniä arvostelu

  2022-04-19
Adidaksen shortsit
Tilasin shortsit 6.7.2021. Elokuussa tuote ei ollut saapunut, joten lähdin kyselemään suomeksi su...Lue lisää
Kari

Arvostelua (2)

  (0)

 (0)

  (0)

  (0)

  (2)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Adidaksen shortsit

    21.5.2022
    No niin (lue tarina alhaalta ylös),
    kuukausi taas kulunut ja päivitysten aika... ei mitään!
    Eli eivät ole edellisen (alla olevan) vastauksen jälkeen olleet missään yhteydessä.
    6.7 tulee vuosi tilauksesta täyteen ja sitä pitää juhlistaa jollain tavalla.
    Ajattelin laittaa kokemukseni vastaville palautesivustoille vähän isommille markkinoille. Jos vaikka aloittaisi englannista ja sitten kuukauden välein vaikka Saksa ja sitten Espanja. Mitä veikkaatte kannattaisiko firman vain toimittaa tilattu 50€ tuote tai palauttaa rahat, jos toimitus on noin ylivoimainen. Minulle tuo 50€ on jo aivan yhden tekevä, mutta aivan varmaa on, ettei minua ilmaiseksi kuseta kukaan.
    Päivitellään taas kuukauden päästä, tai jos asia ratkeaa fiksusti, kerron tietenkin myös sen.

    19.4.2022
    Tilasin shortsit 6.7.2021
    Tilasin shortsit 6.7.2021. Elokuussa tuote ei ollut saapunut, joten lähdin kyselemään suomeksi suomen kielisiltä sivuilta missä viipyy. Vastaus tuli englanniksi. Ensin pahoiteltiin koronan aiheuttamaa kuljetusten viivästystä. Syyskuussa kyselin taas ja sitten sain 17.9.2021 liitteen johon pyydettiin reklamoimaan kuljetusliikettä (postnl). Palautin liitteen allekirjoitettuna s-postilla 26.9.2021, tästä sähköpostissa todiste lähetetyissä posteissa.
    Mitään ei kuulu, joten aloin kyselemään alkuvuodesta tuotetta tai mahdollisuutta rahojen palauttamiseen. Vastauksena oli, että en ole toimittanut pyydettyä dokumenttia (lähetetty siis 26.9 heille). Olen laittanut heille kuvakaappaukset lähetetystä s-postista, mutta vastaus on aina sama: reklamointiaika on umpeutunut. Kyse on vain reilusta 50€, mutta periaatteesta asia ei jää tähän.

    Edit: päivittelen tähän säännöllisesti uusia kuulumisia Smashinniltä. Otetaan ainakin viidenkympin edestä hauskaa, kun tuotetta ei saanut


    Vastaus yritykseltä Smashinn

    21. huhtik. 2022
    Hei Kari,

    Olemme hyvin pahoillamme siitä, että palvelumme ei vastannut odotuksiasi.

    Siksi olemme tarkastaneet tapauksenne, asiasta vastaavalle kuljetusyhtiölle on jo ilmoitettu, ja he tutkivat asiaa.

    Olemme myös ottaneet huomioon kommenttinne ja toimittaneet ne asianomaiselle osastolle, jotta voimme parantaa ja parantaa palvelumme laatua entisestään.

    Pahoittelemme tätä ja kaikkia siihen liittyviä haittoja.

    Jos tarvitset lisätietoja tai apua, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.

    Ystävällisin terveisin

    31.3.2022 ÄLÄ OSTA MITÄÄN
    Shortsit tilattu kesällä 2021. Eivät koskaan saapuneet perille. Claimi tehty elokuussa 2021 ja monta muuta sen jälkeen. Nyt vastauksena, että claimausaika päättynyt???
    Melkoinen putiikki, ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN!

    Vastauksessanne sanotaan, että koska lähetin pyydetyn asiakirjan vasta nyt, niin ei voi tehdä mitään.
    Olen lähettänyt asiakirjan (Declaration of delivery) 26.9.2021. se on edelleen sähköposissani lähetetyissä viesteissä. Voiko tähän vastannut henkilö laittaa s-postiosoitteensa, niin voin välittää tämän viestin myös hänelle


    Vastaus yritykseltä Smashinn

    31. maalisk. 2022
    Rakas Kari,

    Olemme erittäin pahoillamme kuulla, että arvioit palvelumme ei vastannut odotuksiasi.

    Voit olla varma, että asiakkaidemme kokemus on meille erittäin tärkeä, minkä vuoksi olemme tarkistaneet tapauksesi ja tunnistaneet ongelman.

    Otathan huomioon, että pyysimme vaaditun asiakirjan syyskuussa. Koska lähetit meille asiakirjan juuri nyt, valitettavasti kuljetusyrityksen asettama määräaika on ylitetty. Tästä syystä kuljetusyritys hylkää vaatimuksesi.

    Pahoittelemme häiriötä.

    Ystävällisin terveisin,


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Adidaksen shortsit

    Tilasin shortsit 6.7.2021. Elokuussa tuote ei ollut saapunut, joten lähdin kyselemään suomeksi suomen kielisiltä sivuilta missä viipyy. Vastaus tuli englanniksi. Ensin pahoiteltiin koronan aiheuttamaa kuljetusten viivästystä. Syyskuussa kyselin taas ja sitten sain 17.9.2021 liitteen johon pyydettiin reklamoimaan kuljetusliikettä (postnl). Palautin liitteen allekirjoitettuna s-postilla 26.9.2021, tästä sähköpostissa todiste lähetetyissä posteissa.
    Mitään ei kuulu, joten aloin kyselemään alkuvuodesta mahdollisuutta rahojen palauttamiseen. Vastauksena oli, että en ole toimittanut pyydettyä dokumenttia (lähetetty siis 26.9 heille). Olen laittanut heille kuvakaappaukset lähetetystä s-postista, mutta vastaus on aina sama: reklamointiaika on umpeutunut. Kyse on vain reilusta 50€, mutta periaatteesta asia ei jää tähän.


Muut katsoivat