Digishop - Kokonaisarvosana perustuu 14 arvosteluun
Kokemuksen Videot
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (14)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Tilasin 20 metriä kaapelia
Ostin 20 metriä kaapelia, mutta en ole vieläkään saanut sitä. Olen maksanut sen jo kauan sitten, mutta mitään ei ole vieläkään lähetetty. Yritys ei vastaa viesteihin tai puheluihin, joten harkitsen oikeustoimia tässä tilanteessa.
Ostin digitaalikameran
Hankin digitaalikameran Digishopista, ja täytyy sanoa, että olin vähän pettynyt koko juttuun. Tilasin kameran helposti netistä, mutta tilausprosessi oli vähän sekava. En saanut heti vahvistusviestiä tilauksestani, joten jouduin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun varmistaakseni kaiken sujuneen kuten pitää. Kamera itseasiassa oli hyvä ja vastasi odotuksiani, mutta palvelu jätti toivomisen varaa. Vastausaika oli hidas ja palvelu vähän töykeää, lisäksi toimitus viivästyi vähän ilmoitetusta ajasta.
Kauhea kokemus
Parempi tilata jostain muualta, älkää vaan menkö tähän kauppaan. Niiden toiminta oli todella epäkohteliasta, asiakaspalvelua ei ollut lainkaan ja vielä korkeat palvelumaksut. Suosittelen pysymään kaukana tästä yrityksestä!
palautusasiakaspalautus
Olin pettynyt saamaani palveluun, kun he eivät suostuneet ottamaan vastaan asiakaspalautusta postitse. Lisäksi minun piti erikseen pyytää palautusrahoja, mikä ei vaikuttanut kovin ammattimaiselta.
Varastosaldohuijaus
Tilasin tuotteen, joka piti olla saatavilla usean kappaleen varastossa Suomessa. Valitettavasti varastosaldo väheni tilauksen jälkeen ja viikkojen odottelun jälkeen sain tietää, että tuotetta ei ollutkaan varastossa, vaan se oli tulossa Kiinasta. Kauppa ei tiedottanut viivästyksistä missään vaiheessa ja rahan palauttaminen vei myös ikuisuuden. Jouduin lopulta ostamaan samanlaisen tuotteen toisesta kaupasta, joka toimitti sen nopeasti ja edullisesti. En suosittele tätä kauppaa kenellekään.
Puhelin huollossa
Ostin uuden akun puhelimeeni, mutta huollossa kävi ilmi, että laitteessa oli muitakin vikoja. Heidän palvelunsa oli todella hyvää, koska he palauttivat rahat takaisin ilman että minun tarvitsi edes pyytää, eivätkä myöskään veloittaneet mitään tarkastusmaksuja.
Ostin tilauksen joululahjaksi
Olin tosi pettynyt mun tilaukseen! Olin tilannu sen ajoissa ja piti olla täällä viikossa, mut meni kuukausi eikä mitään. En saanu yhtään vastausta mun sähköposteihin ja koitin soittaa mutta ei vastattu! Sit selvis, että se juttu mitä olin tilannu oli loppu ja mulle olis pitäny kertoa siitä. Nyt mä vaan odottelen rahoja takas.
Ostin tuotteita Digishopilta
Ostin tuotteita Digishopilta ja nyt oon ihan pettynyt, kun odottelin niitä turhaan puoli vuotta. He lupas kyllä palauttaa rahani heinäkuussa, mutta tässä sitä vielä joulukuu kolkuttelee eikä mitään näy. Aivan surkea palvelu ja asiakaspalvelu ei vastaa yhtään. Mietin jo, että pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Bad order experience
Kävin ostoksilla Digishopissa, tein tilauksen toukokuussa 2022 ja sain osan tavaroista kesän aikana. Osa tilauksesta peruttiin ja sain rahat takaisin, mutta odotan edelleen loput tuotteet. He eivät vastaa sähköposteihin. Näyttää siltä, että heillä oli isoja muutoksia toimitusprosessissa kesän aikana, ymmärrän viivästykset. Mutta ei toimittaminen ollenkaan ja yhteyden vältteleminen ei ole hyväksyttävää.
Ostin akun vaihdon vanhalle tietokoneelle
"Oletko käynyt Digishopissa ja siellä virtasi kahvia."
Uusi puhelin huoltoon
Olin ihan pettynyt siihen, kun en saanut mitään tietoa siitä korjauksesta, ja lopulta kävi ilmi, ettei mitään oltu tehty.
Korjaus etukäteen
Maksoin sen korjauksen ennen aikataulua, mutta se oli ihan turhaa! Nyt mun rahat on jumissa Digishopilla yli 200€ eikä mitään palautusta näy.
Epäonnistunut tilaus
Tilasin tuotteen verkkokaupasta, jossa piti olla heti saatavilla. Mutta tilausvahvistuksessa sanottiin yllättäen, että toimitus kestäisi 2-4 viikkoa. Päätin pyytää tilauksen perumista sähköpostitse. Yllätyksekseni sain vastauksen englanniksi, että paketti oli juuri lähetetty. Odottelin viikon, mutta pakettia ei kuulunut, joten yritin taas perua tilauksen. He vastasivat, etten voi perua ja ehdottivat, että haen sen liikkeestä. Jatkoin perumispyyntöä, mutta vastaus oli taas, että tilaus oli jo matkalla. Lopulta eri henkilö kuitenkin lupasi palauttaa rahat, ja niin myös tapahtui. Tämä oli ehdottomasti huonoin verkkokauppakokemukseni. Asiakaspalvelu valehteli suoraan ja kieltäytyi myöntämästä perumisoikeutta.
Oma tilaus
Vitsin ikävää tilanne, tein tilauksen jo kuukausi sitten eikä se vieläkään ole saapunut. Olen lähettänyt kolme kohteliasta sähköpostia kysyäkseni tilauksen tilannetta, mutta en ole saanut vastausta. Olen yrittänyt soittaa useaan otteeseen, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen! Alan jopa epäilemään, onko heillä enää toimintaa. Tässä vaiheessa haluaisin vain saada rahani takaisin, mutta en ole saanut siihenkään vastausta.
Eniten ääniä arvostelu
Epäonnistunut tilaus
Tilasin tuotteen verkkokaupasta, jossa piti olla heti saatavilla. Mutta tilausvahvistuksessa sanottiin yllättäen, että toimitus kestäisi 2-4 viikkoa. Päätin pyytää tilauksen per... Lue lisää: E. Sarasvuo