Bodum Arvostelua
Dataene til denne bedriften er sjekket for nøyaktighet og verifisert. Det er trygt å besøke dens offisielle nettsted. Vi er overbevist om at online gjennomsiktighet og sikkerhet oppmuntrer alle bedrifter til å verifisere seg hos oss, slik at de vet hvor man kan handle pålitelig og sikkert.
Arvostelua (24)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Bodum CHAMBORD programmable espresso maker
Espressokeitin Bodum CHAMBORD on todella hyvä. Se tekee loistavaa kuumaa kahvia ja käynnistän sen heti herättyäni sovelluksen avulla. Sitten kun olen valmis ja alakerrassa, kahvini odottaa valmiina minua. Olen tyytyväinen siihen, miten laite sammuu automaattisesti kahvin valmistumisen jälkeen. Täytyy vain muistaa laittaa hieman enemmän jauhetta kuin perinteisessä keittimessä. Ainoa miinus tulee siitä, että sovellus kaatuu, kun kahvi on valmista. Kaiken kaikkiaan suosittelen tätä kahvinkeittäjää.
Tilauksena lasikauden vaihtaminen ranskalaiseen puristimeen
Ostin kaksi uutta lasikannua ja suodatinta, jotka saapuivat kahdessa päivässä tilauksen jälkeen. On mahtavaa, että voin tilata varaosia tarvittaessa, varsinkin kun neljän kupin koko ei ole helposti saatavilla muualta. Mahdollisuus vaihtaa suodatinosat kulutuksen myötä tekee jo valmiiksi ympäristöystävällisestä ranskalaisesta pressopannusta vieläkin paremman.
Helppo tilaus, nopea toimitus, upeat lasit, herkullinen nautinto.
Ostin muutamia lasituotteita ja olin oikein tyytyväinen siihen, miten helposti tilaus sujui ja kuinka nopeasti lasit saapuivat perille. Ne olivat todella laadukkaita ja käyttäminen oli todella mukavaa. Nautin kovasti iltaisin rauhassa lasillisesta viiniä tai muuta juomaa näistä laseista.
Ostin Bodumilta ensimmäistä kertaa
Ostin nyt ekaa kertaa Bodumilta ja pakko sanoa, että oon tosi tyytyväinen niihin juttuihin! Homma sujui helposti ja tavarat tulivat nopeasti ja hyvin pakattuna perille, mikä lisäsi vielä tyytyväisyyttä entisestään. Voin ehdottomasti suositella tätä firmaa muillekin!
Purchased Pavina glasses
Pavina-lasit ovat aina tärkeä osa kokoelmaani. Bodumin toimitus oli nopea ja kaikki oli pakattu hyvin. Kiitos loistavasta palvelusta!
Super palvelu
Mä ostin lasin ja se tuli rikki!! Mut ei oo mitään hätää, ne lähetti uuden kahessa päivässä. Tosi hyvää palvelua, kiitos!!
Helppo varaosien löytäminen hyvältä verkkosivustolta, nopea toimitus
Olen tosi tyytyväinen ostokseeni ja koko prosessiin. Verkkosivusto oli tosi helppo käyttää ja löysin tarvitsemani varaosat helposti. Paketti saapui tosi nopeasti ja sain tuotteen nopeasti tilauksen jälkeen. Ylitti kaikki odotukseni!
Kaunis design
Bodumin sähköteekeitin on aivan ihana design, ilo nähdä se keittiössä. Arvostan erityisesti sitä, että suodatin on helppo irrottaa ja puhdistaa, ja ohjeet kalkinpoistoon ovat selkeät ja kätevät. Ja vesi lämpenee niin äkkiä siinä!
Keitinlaitteen ominaisuudet
Keitinlaite on tosi hyvä! Se on kaunis ja pieni, sopii hyvin mukaan matkoille. Toimitus kesti kyllä vähän kauan, ei tajunnut että se tuli Saksasta. Mutta vihdoin saapui perille 10 päivän jälkeen. Tää on hyvä tietää jatkossa.
Ostin muki
Mä tilasin sellasen tosi kivan mukin ja se on ihan mahtava! Oli tosi helppoo löytää se Bodumin sivuilta ja vieläpä sain säästettyä rahaa käyttämällä pisteitäni aiemmista ostoksista. En malta odottaa, että saan sen käsiini!
Ostin kolme tuotetta lahjoiksi
Ostin Kolme mukavaa juttua Bodumilta lahjoiksi, mutta pakettia ei ikinä tullut perille! Lähettelin asiakaspalveluun monta viestiä, mutta en saanut mitään ratkaisua. Paketti meni väärään osoitteeseen eikä asiakaspalvelu auttanut millään tavalla. En suosittele enää ostoksia täältä, ei kuuntelevat eivätkä toimi tehokkaasti.
kahvinkeitin
Vaikka olin tyytyväinen kahvinkeittimeeni, olin pettynyt siihen, että en voinut valita lähintä noutopistettä itse. Olisi ollut kiva saada valita se itse.
Huono asiakaspalvelu
Olen todella pettynyt tämän firman asiakaspalveluun. Ainoa tapa ottaa heihin yhteyttä on sähköpostilla, eikä vastausta kuulu viikkoon tai pidempään. He eivät edes yritä korjata tilannetta, joten ei tule enää ostoksia heiltä. Todella huono kokemus!
Uusi kahvinkeitin
Olin tosi fiiliksissä siitä uudesta kahvinkeittimestä, kun se vanha meni rikki. Mut sit alkoi ongelmat. En saanut tuotetta, vaikka sen piti olla jo täällä! Bodumin ja DHL:n asiakaspalvelu oli ihan puuduttavaa, eivätkä ne osanneet auttaa ollenkaan. Sähköpostiin ei tullut mitään vastausta, ja puhelu yhdistettiin suoraan ulkomaille! Ei ollenkaan hyvää meininkiä.
Ostin selkeät kahvikupit
Ostin sellaiset kahvikupit, missä oli hieno design, mut yks niistä oli haljennut. Lähetin sähköpostia firmaan, mut ei oo vieläkään kuulunu vastausta. Harmillisesti en voi suositella tätä firmaa tai sen tuotteita.
punainen leipälaatikko
Ostin tämän upean punaisen leipälaatikon toisen kerran (sopii täydellisesti meidän kotimme värimaailmaan, Radiantti Marseilleen!). Olen todella tyytyväinen siihen.
Ostin kaksi varaosaa (kahvinpuristimen kannu ja teekannu).
Tarvitsin äkkiä kaksi varaosaa, mutta kauppoja ei enää ole, joten jouduin tilaamaan ne verkosta. Ikävä kyllä huomasin, että sain väärät osat. Kaupassakaan ei ollut ketään, joka olisi osannut neuvoa minua oikeiden osien tilaamisessa. Olen todella pettynyt tähän tilanteeseen ja tunnen olevani hyvin turhautunut. Olisin varmasti saanut tarvittavan avun Bodum-asiakaspalvelusta.
Ostin kahvimyllyn
Kaikki hyvin toimituksessa, paketti oli kunnossa. Tuote oli laadukas ja helppo käyttää. Mukana oli myös eri kokoja ylimääräisenä muihin verrattuna.
kahvimylly, kahvipannu<br>
Tuotteet ovat kyllä hienoja, mutta jumankauta, se asiakaspalvelu on ihan surkeaa! Pyysin takuupalautusta sille käytetylle kahvimyllylle, joo, mä sitten laitoin sen videon ja kaiken...mutta sitten ei oo kuulunut mitään vastausta niihin sähköposteihin, joissa yritin kysellä tilannetta. Sit mä tilasin sen uuden kahvipannun, mutta ei oo saapunut vieläkään. Mä oon koittanut selvittää tätä Parcelforce-kautta monesti, ja nyt mä yritän ottaa selville tän jutun Bodumilta...laitoin sen nettisivujen lomakkeen kautta kyselyn, mutta ei oo tullut vastausta. Koitin soittaa siihen listattuun 02033187478 numeroon, mutta ei kukaan vastaa. Ja yritin vielä käyttää sitä chat-palvelua...mutta eipä sellaista edes ole, siellä olikin vaan se web-lomake.
Eniten ääniä arvostelu
Ostin kahvimyllyn
Lue lisää