HBO Max - Kokonaisarvosana perustuu 17 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (17)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Monet evätä mainos
Eikö ole ihan väärin, että maksaakin melkein sata kruunua ja silti saa vain mainoksia? Tää uus "Max" on aika ruma ja ihan älyttömän kallis. Viime aikoina tuntuu siltä, että joudun kattomaan kaks mainosta ennen kuin edes pääsen katsomaan yhden jakson sarjasta. Toivottavasti jokin ratkaisu löytyy tähän, muuten joudun kyllä perumaan tilauksen.
Ostaisin uudestaan
Appi oli oikeesti pettymys. Maksoin tilauksesta ja silti jouduin kattomaan mainoksia kesken leffan, mikä on ihan naurettavaa. Lisäks itse streami pätkii jatkuvasti ja aiheuttaa vaan turhautumista. En suosittele!
huono suoratoistokokemus
Todella huono kokemus suoratoistopalvelusta! Ei väliä, millä laitteella katsoo, onko se HBOMax vai vain Max, homma ei toimi kunnolla. Bugeja joka puolella ja todella hankala käyttää. Etsiminen ja jaksojen vaihtaminen on painajaista, ja jos yrittää hypätä eteenpäin, koko homma jumittuu ja heittää ulos sovelluksesta. En tiedä, miten kauan tätä enää jaksan käyttää.
Väärät tiedot
Kyllä, olin oikeasti pettynyt siihen palveluun. Asiakaspalvelu oli oikeasti huono, yksi henkilö sanoi yhtä asiaa ja toinen taas jotain ihan erilaista. Aika harhaanjohtavaa.
Ostopäätös
Olen todella pettynyt tähän uuteen suoratoistosovellukseen, se ei toimi useimmissa maissa ja se korvaa vain vanhan huonon sovelluksen. Lisäksi asiakaspalvelu on huono eikä he halua korjata tilannetta asianmukaisesti.
Ostin premium palvelun
Voi ei, mä oon ihan pettynyt siihen, että mun täytyy ostaa premium saadakseni parhaan mahdollisen äänen ja kuvan! Ja vielä pitäis sitten joutua kattomaan mainoksia? Kuka olikaan sitä mieltä, että tää olis parempi palvelu...? Ei todellakaan!
Abonnemangen
Aloitin saamalla lupauksen siitä, että saisin elinikäisen puoleen hintaan alennuksen, mutta sitten yritys muutti ehtoja kesken kaiken ja se sai minut tuntemaan oloni hölmöksi. Uusi "paranneltu" sopimus tarjoaa minulle mahdollisuuden pitää puoleen hintaan alennuksen elinikäisesti, mutta vain HD-laadulla eikä 4K-laadulla? Ja vieläpä kalliimmalla hinnalla kuin aikaisemmin? Tuntuu siltä kuin minua olisi suoraan huijattu. Voitte sanoa mitä haluatte, mutta meitä on petetty, jotka olemme olleet teille uskollisia alusta alkaen. Te tiedätte sen, minä tiedän sen, kaikki tietävät sen.
Huono suoratoistopalvelu
Sovellus on ollut aivan onneton yhteysongelmien suhteen jo ennen siirtymistä HBO Nordicilta Maxille, mutta nyt tilanne on täysin katastrofaalinen.
Jehna ois hulluu että pitää maksaa tilauksesta ja silti saa mainoksia! 😤
Kuinka voivat vaatia maksua ensimmäisestä suunnitelmasta ja sitten laittavat vielä 5 mainosta, joita täytyy katsoa silloin tällöin. Aivan käsittämätöntä...
Ei kiinnosta mainokset!!
Miksi ne nyt alkoivat mainostaa? En yhtään tykkää siitä, kun pitää koko ajan katsoa mainoksia jokaisen jakson aikana. Korjatkaa se!
Monta hyvää sarjaa, paljon ongelmia
On niin paljon hyviä sarjoja katsottavana, mutta se sovellus kestää aina ikuisuuden latautuakseen ja nyt uusin ongelma on se, että tekstitykset eivät näy kokonaan. Todella turhauttavaa.
pettymys
Tilasin sen palvelun luottaen siihen, että mainokset eivät häiritsisi, mutta harmikseni huomasin nyt niiden ilmestyneen siihen. Miksi ihmeessä maksaisin siitä palvelusta, jos joudun silti katsomaan mainoksia? Ei kiitos!
HBO Max-tilaus
Oon ihan pettynyt siihen HBO Maxin palveluun. Käytössä tuli vastaan monta ongelmaa, kuten se ettei välilyönnit toiminu kunnolla ja vaikeudet siirtää seuraavaan jaksoon. Mua huolestuttaa myös se, että kommentit on tosi huonolaatuisia, ja harkitsen kyllä tosissani sen tilauksen perumista.
Ostokseni onnea
Olen käyttänyt tätä palvelua jo useiden vuosien ajan, mutta se on yksi huonoimmista alustoista, erityisesti sarjojen katsomiseen. Sen sijaan, että voisin helposti jatkaa katsoa kadonnut jakso Netflixistä, Hulusta tai Paramountista, tämä palvelu on todella ärsyttävä. Se joko sulkeutuu (ja vie minut takaisin Roku-pääsivulle), antaa virheilmoituksen tai jämähtää pyörimään samalle sivulle viideksi minuutiksi (lisäisin kuvan, jos pystyisin). Vaikka pidänkin muutamasta ohjelmasta, mieluummin maksaisin niistä erikseen kuin joutuisin säätämään tämän palvelun kanssa, joten saatan olla kuukausia käyttämättä sitä, koska se on niin ärsyttävää.
Mainoksiin liittyvä maksu
Olen todella pettynyt siihen, että minun täytyy maksaa mainoksista. Lisäksi käyttöliittymä on ihan älyttömän rumakin. Perun tilaukseni ja siirryn takaisin Disney+:n pariin, se on paljon parempi vaihtoehto.
Ostos muutamin sanoin
Oon pettyny siihen, että ne mainokset alkaa siellä just ennen ku me ruvetaan kattoon sitä leffaa tai sarjaa. Se on oikeesti ärsyttävää ja ei kyl oo oikein millään tavalla.
Kirjautuminen
Ei mua oikein huvita maksaa ja sitten joutua katselemaan mainoksia. Miks jotkut ohjelmat on täynnä mainoksia, toiset taas ei? Miks kaikki ohjelmat on niin synkkiä? Haluaisin kattoa jotain jännittävää, hauskaa, energistä ja seikkailullista ilman että mainokset keskeyttää jatkuvasti. Ruutu menee pimeäksi ellei sitä koske koko ajan. Etu- ja taaksepäin napit peittää koko ruudun ellei niitä säännöllisesti sulje. Oon miettiny vaihtoehtoja, koska ainoa ohjelma mitä oikeesti jaksan katsoa siellä on The Big Bang Theory... Ja seki on aika rankkaa katseltavaa. Lopettakaa digimainokset tyrkyttäminen. Se ei toimi, etsin kyllä itse tarvittavat tiedot. Jos mainoksia toistetaan yli kolme kertaa 24 tunnin aikana, niin mä lopetan hetkeksi katselun, mä teen jotain muuta.
Eniten ääniä arvostelu
Ostos muutamin sanoin
Oon pettyny siihen, että ne mainokset alkaa siellä just ennen ku me ruvetaan kattoon sitä leffaa tai sarjaa. Se on oikeesti ärsyttävää ja ei kyl oo oikein millään tavalla. Lue lisää: Mikko