Iberostar

Kaikki arvostelut

Iberostar

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen... text

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Matkapörssi
Matkapörssi
1 arvostelut

Muistot yhdistävät ihmisiä. Monesti ikimuistoisimmat hetket saadaan kotikaupungin ulkopuolelta, ja tämä edellytt...

Logo Interhome
Interhome
1 arvostelut

Työelämämme on aiempaa nopeatahtisempaa ja monimuotoisempaa. Siinä, missä aiemmin peltotyöt tehtyään tiesi ...

Logo Radisson Hotels
Radisson Hotels
1 arvostelut

Se, miten näemme työ- ja vapaa-ajan on muuttunut viime vuosina paljon. Huippuinnovaatioista tunnetun Piilaakson edelläk&au...

Logo Alppimatkat
Alppimatkat
0 arvostelut

Arvostelut Alppimatkoista Kiinnostaako päästä matkustelemaan Alpeille, mutta olet varsin uusi asiassa, etkä oikein tiedä,...

Iberostar

Iberostar Hotels & Resorts on hotelliketju, jolla on yli 100 neljän ja viiden tähden hotellia Euroopassa, Afrikassa ja Amerikan lomakohteissa. Iberostar-hotellien valikoimassa on rantahotelleja, kaupunkihotelleja ja lomakeskuksia. Lisäksi Iberostarilla on Grand-luokan hotelleja, jotka ovat korkeampaa tasoa. Hotelliketju sopii perheille, pariskunnille, yksin matkustaville, työmatkalaisille sekä lomailijoille ystävien kanssa. Iberostar -hotelliketjuun voi törmätä esimerkiksi Teneriffalla, Costa del Solissa, Kuubassa, Meksikossa, Dominikaanisessa tasavallassa, Jamaikalla tai Brasiliassa. Kaupunkikohteita ovat muun muassa Madrid, Barcelona ja New York. Perinteikkäämpi vaihtoehto on esimerkiksi Montenegron kaltaiset kohteet. Iberostar kertoo olevansa sitoutunut kehittämään vastuullisen matkailun mallia, jossa keskitytään huolehtimaan sekä ihmisistä että ympäristöstä.

Tuotteet ja palvelut
Iberostar Hotels & Resorts hotelliketjuun kuuluu yli 100 neljän ja viiden tähden hotellia Euroopassa, Afrikassa ja Amerikassa. Yrityksen visio on olla kestävän matkailun kansainvälinen esimerkki, jonka liiketoiminta on 100 prosenttisesti perheomisteinen, kustannustehokas ja vakaa. Yritys nostaa esille seuraavia avainsanoja: asiakastyytyväisyys, avoin organisaatiokulttuuri, investoinnit ja tiimityö. Iberostar haluaa tarjota lomakokemuksia ympäri maailmaa ja edustaa kestävän matkailun liiketoimintamallia, joka tukee yksilöitä ja ympäristöä. Hotelliketju haluaa panostaa hotellien sijaintiin. Näihin kuuluu rantahotellit, kaupunkihotellit sekä historialliset hotellit. Muita keskeisiä teemoja joihin hotelli panostaa on palvelu, ruokailu ja kestävyys. Hotelli kertoo, että se panostaa erityisesti merellisten elinympäristöjen suojeluun, sillä yli 80 prosenttia Iberostarin hotelleista sijaitsee meren äärellä. Hotelli kertoo hyödyntävänsä teknologisia ratkaisuja ja kehittävänsä niiden avulla toimintaansa. Huoneisiin voi kirjautua sähköisen järjestelmän kautta netissä, asiakkaat voivat etsiä lisätietoja Iberostar -sovelluksesta, henkilökunnalla on omat sähköiset järjestelmät ja osa palveluista on automatisoituja. Lisäksi hotelliketju kuvailee start up-henkistä ajattelumallia ja innovatiivisia ratkaisuja. Hotelli on merkittävä tekijä lomamatkaa suunnitellessa. Esimerkiksi perhelomalla moni arvostaa all inclusive-palveluita, hiekkarantaa, isoja uima-altaita ja tilavia, nykyaikaisia huoneita sekä hotellipalveluita. Osa saattaa toivoa, että huoneessa on parveke, toiset esittävät toiveita hotellihuoneesta suihkulla tai kylpyammeella. Myös hotellihuoneen näkymästä saatetaan maksaa lisää sekä toiset toivovat huonetta ylemmistä kerroksista tai sitten maantasosta. Erityisesti all inclusive-hotelleissa ateriat ja juomat ovat monipuolisia. Tunnistautuminen tapahtuu rannekkeella ja aterioita on tarjolla usein vuorokauden ympäri. Juomavalikoimaan kuuluu alkoholittomia juomia, limuja, vettä, kuumia juomia sekä alkoholijuomia, kuten drinkkejä ja olutta. Kaupunkihotelleissa majoittuvat toivovat usein keskeistä sijaintia, joista pääsee liikkeelle julkisilla kulkuvälineillä tai taksilla. Hotelleissa vieraillaan vapaa-ajan, mutta myös työmatkojen takia. Kaupunkihotelleissa tarjolla on usein aamiaispöytä ja vastaanotosta tiedustellaan lähialueen ravintolavinkkejä. Lisäksi wifin tulee toimia moitteettomasti ja asiakaspalvelun sekä siivouksen on oltava korkeatasoisia. Moni arvostaa myös omaa rauhaa. 

Kokemuksia Iberostarista
Suunnitteletko sinä lomamatkaa? Pidätkö enemmän isoista resorteista vain pienimmistä hotelleista? Varaatko sinä lisäpalveluita lomasi yhteyteen kuten lentokenttäkuljetuksia tai aterioita, kuten aamiaisen, puolihoidon tai all inclusiven? Vai vierailetko mieluummin paikallisissa ravintoloissa? Moni miettii hotellia varatessa, millaisia palveluita hintaan kuuluu ja mistä löytäisin minun matkaani sopivimman vaihtoehdon. Lomamatkojen lisäksi majoitusta tarvitaan työmatkojen yhteyteen. Anna arvostelu Iberostarista. Kävitkö lomamatkalla, josta voisit kertoa muille asiakkaille? Tai haluaisitko antaa risuja, ruusuja tai kehitysideoita? Tai vaikka suoraa palautetta? Kertomalla ostokokemuksesta, esimerkiksi ostoprosessin sujuvuudesta ja asiakaspalvelun avuliaisuudesta, autat muita asiakkaita ostopäätöksen tekemisessä, kun he etsivät esimerkiksi rantahotellia, kaupunkihotellia tai viikonloppukohdetta. Tutustu myös muiden kirjoittamiin kommentteihin ja palautteisiin, ehkä niistä on apua myös oman loman suunnittelun tueksi. Muista jakaa myös vinkkejä, mikäli sinulle on mielessä jokin erityinen hotelli Iberostarin valikoimasta, jota voisit suositella myös muille asiakkaille.