Kaikki arvostelut
Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä
Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä
Tilasin kolme posliinimukia, jotka tulivat hyvin pakattuina kolmen päivän päästä tilauksesta. Eli kaikki toimi paremmin kuin hyvin.
Halusin perua tilaukseni. Laitoin asiakaspalveluun viestin ja 5 minuutin päästä tuli ilmoitus, että asia hoidettu.
Osa astioista ei oltu pakattu suojaan lainkaan ja tulivat rikkinäisinä perille. Lupasivat lähettää uudet tilalle, mutta ei ole kuulunut. Palautin myös osan ja niistä rahoja ei ole kuulunut.Asiakaspalvelu oli nuivaa (ei mitään pahoittelua) ja ohjeita palauttamiseen sai kysyä useamman kerran ohjeiden ollessa liian niukat. Koko palautusprosessi oli epäsujuva ja rahojen/uusien tuotteiden odottelu jätti as.kokemuksen pakkaselle. Epäluotettava, ei jatkoon.
Olen pyytänyt hyvitystä vaikka kuinka moneen kertaan,vaan ei tule.
Ei tule muuta kuin ruuhkaa
selitykseksi.
Enää ei tule mitään selvitystä.
Olen todella pettynyt. Tuotteet ja lasku tulivat tosi nopeasti
Epäluotettava kauppa
Tilasin kahvinkeittimen vahingossa kahdesti. Huonot nettisivut. Soitin kysyäkseni toimintaohjeita. Minulle ohjeistettiin olla hakematta ylimääräistä kahvinkeitintä. Jouduin kuitenkin maksamaan 15e palautuskulut.
Ja lisäksi tieto; "mikäli olet jo maksanut tilauksesi, palauttaa Klarna tästä rahasi takaisin seitsemän arkipäivän sisällä. Muussa tapauksessa laskua ei muodostu."