Giuseppe Zanotti

Kaikki arvostelut

Giuseppe Zanotti

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Björn Borg

Björn Borg

1 arvostelut

Tenniksen pelaajat tietävät varmasti, kuinka vaikeaa on löytää pelaamiseen sopivia vaatteita. Koska vaatteiden tulee kest&...

Logo Matkavaruste

Matkavaruste

2 arvostelut

Reissaaminen on aina jännittävää puuhaa, mutta sitä varten olisi syytä hyvä varustautua oikein? Mutta, mitä...

Logo Banggood

Banggood

1 arvostelut

Arvostelut Banggoodista Pitääkö sinun ostaa uusi vaatepari? Vai puuttuuko tärkeä ruuvimeisseli tee-se-itse projektin saat...

Logo Meritta Bra

Meritta Bra

3 arvostelut

Rintaliivit erityisesti isokokoiselle naiselle voi tulla tarpeeseen urheilessa tai muutenkin, siksi on aina tarvetta rintaliiveille sekä alush...

Giuseppe Zanotti

Luksusmuodista puhuttaessa ajattelemme usein herkemmin asusteita, kuin vaatteita. Laukut ja kengät ovat monien muotitalojen suosituimpien tuotteiden joukossa – tekeehän asusta hienon juuri sen yksityiskohdat. Kun edullisen vaatekappaleen yhdistää vaikkapa helposti tunnistettavaan vyöhön tai huiviin, vaikuttaa imago varsin varakkaalta.
Tunnistettavuuteen toimintansa perustaa myös erilaisten kivijalkaliikkeiden sekä nettisivujensa kautta merkkikenkiä myyvä Giuseppe Zanotti. Mutta miten onnistuu tämän maineikkaan muotitalon toimitus? Entäpä palautukset? Onko tuotteiden laatu hintojensa väärti? Tähän saat osviittaa kaltaistesi muodin rakastajien jättämiä arvosteluja lukemalla!


Tietoa Giuseppe Zanotti -yrityksestä
Giuseppe Zanotti on samaa nimeä kantavan italialaisen muotisuunnittelijan perustama vaatemerkki. Itse tuotteet valmistaa vaatemerkin omistava Vicini S.p.A, joka on sekin Zanottin itsensä nimissä. Yrityksen valmistamaa muotia myydään 75 eri maassa kansainvälisen vaate- ja luksusliikkeistä muodostuvan verkoston kautta.
Vuonna 1957 syntynyt Zanotti on kertonut olleensa kiinnostunut kengistä koko elämänsä ajan. Muotisuunnitteluun hän kuitenkin lähti vasta 80-luvulla valmistamalla naisten kenkiä ensin freelancerina erilaisille isommille muotitaloille. 90-luvun alussa hän päätti haluavansa kokeilla kykyjään omillaan ja luoda itselleen omintakeisen kenkätyylin, ja ostikin siksi tällöin Vicini-kenkätehtaan kotikaupungistaan San Mauro Pascolista.
Vuonna 1994 Zanotti matkasi New Yorkiin esittelemään ensimmäisen Giuseppe Zanotti -kenkämallistonsa tarkkaan valikoidulle muotilehtien ja -liikkeiden edustajille. Kenkämalliston myyntiin ottaneiden ensimmäisten luksusliikkeiden joukossa olivat muun muassa Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus sekä Barney’s New York. Ensimmäinen Giuseppe Zanotti -merkin oma muotiliike avattiin Milanoon vuonna 2000. 
Sittemmin vaatemerkki on avannut liikkeitä muun muassa New Yorkiin, Pariisiin ja Moskovaan. Vuonna 2016 Giuseppe Zanotti juhlisti sadannen liikkeensä avaamista Shanghaihin. Nykyisellään luksusmerkki työllistää 650 henkilöä jotka ovat osa yli 600 tuhannen kenkäparin vuotuista valmistus- ja myyntiprosessia.

Giuseppe Zanotti palvelutarjonta
Vaatemerkin tuotteita voi ostaa eri suurkaupungeissa toimivien jälleenmyyjien sekä brändin omien luksusliikkeiden kautta. Jos fyysiseen kivijalkaliikkeeseen meno ei kuitenkaan innosta tai jostain syystä onnistu, voi ostokset tehdä Giuseppe Zanotin omasta nettikaupasta.
Verkkokaupassa jotkin valikoidut kengät ovat esillä suurissa kuvissa heti etusivulla, mutta helpoiten muotia löytää näkymän yläreunaan sijoitetun valikon kautta. Tästä löytyy viisi eri kategoriaa; painikkeet naisten, miesten ja lasten tuotteiden, yksittäisten tarinoiden (brändin historia, merkkiä suosineet julkkikset jne.) ja merkin omistamien liikkeiden löytämiselle.
Kun on klikannut omiin tarpeisiin sopivaa kategoriaa sekä mieleistään tuotetta, avautuu asiakkaalle näkymä, jossa keskiössä (ja näin ollen keskellä) on suuri tuotekuva. Kuvan vasemmalta puolelta löytyvät kengän tarkemmat tiedot sekä toimitus-, palautus- ja vaihtoehdot. Tietojen alle sijoitettua ”May we help?”-painiketta klikkaamalla pääsee käsiksi asiakaspalvelun tietoihin.
Kuvan oikealta puolelta näkee valitun kengän hinnan, saatavilla olevat värit ja koot. Itse ostoksen tekoon tarkoitetun Buy-painikkeen alta löytyy myös sydänikoni tuotteen tallentamista varten sekä ”Call & Buy”-kuvake, jonka avulla tilauksen voi tehdä puhelimitse
Alas kelaamalla voi tarkastella eri kulmista otettuja tuotekuvia. Tarpeeksi pitkään kelattuaan näkee myös tuote-ehdotuksia samankaltaisista tuotteista. Oikeasta alakulmasta löytyvät painikkeet yrityksen sosiaalisen median tilejä varten; merkin löytää Facebookista, Instagramista, Pinterestistä, Twitteristä sekä YouTubesta. Jos uutisista ja kampanjoista tahtoo pysyä ajan tasalla sähköpostitse, voi sivuston uutiskirjeen tilata painikkeiden vierestä.
Kaikkiin toimituksiin sisältyy ilmainen toimitus. Toimitusaika vie yhden arkipäivän kaikille ennen kello 13 jätetyille tilauksille (poislukien Arabiemiirikunnat, Kanada, Australia ja Japani, joille tämä on 2-3 arkipäivää). Tilaukset käsitellään maanantaista perjantaihin juhlapyhiä lukuunottamatta. Lisätietoa toimitukseen liittyen saa ostotapahtumaa tehdessä. Ostoksen tilan voi tarkistaa koska vain ”Track your Order”-osiosta. Palautuksen teko tapahtuu netin kautta löytyvällä lomakkeella, jossa kysytään tilausnumeroa ja sähköpostiosoitetta. Kun nämä on täytetty, toimitetaan asiakkaan sähköpostiin ohjeet prosessin jatkamiselle.

Valitukset, kiitokset ja vinkit Giuseppe Zanotin toimintaan liittyen
Tilasitko omat kenkäsi Giuseppe Zanotin verkkokaupasta tai joltakin sen jälleenmyyjistä? Millainen on tuotteiden laatu? Tuntuvatko kengät hyviltä jaloissa? Kestävätkö ne normaalia kulutusta? Arvostelusi on muille tyylikkyyden tavoittelijoille tärkeä. Se vie vain hetken ja auttaa omalta osaltaan edistämään terveen hinta-laatusuhteen yleistymistä markkinoilla.