atelier GOLDNER - Kokonaisarvosana perustuu 6 arvosteluun

50% ostaisi täältä uudelleen

Esilletuotut Arvostelut

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-04-12
Ostin collegevaatteita takuull

Olen ollut Atelierin asiakas jo useiden vuosien ajan, enkä ole koskaan kohdannut mitään ongelmia! Heidän vaatteillaan on viiden vuoden takuu, mikä tekee ostoksista todella huole... Lue lisää: juuso

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-04-07
Ostin vaatteita

Palvelupuhelimeen vastataan ennen vanhaan tosi nopeesti, mut nyt saa joutuu odottaa ikuisuuen. Ärsyttää kans se väärä kielioppimuoto "olette soittaneet" sen sijaan, et... Lue lisää: Jere

Eniten ääniä arvostelu

  2021-02-02
Laskutus

Laskutuksenne joulukuussa oli täysin sekaisin. Pankkisiirtokuitissa oli eri summa, kuin laskussa. Maksoimme sen vuoksi väärän summan, ja saimme maksumuistutuksen. Korjannette vi... Lue lisää: Timo Ruuska

Arvostelua (6)

  (1)

 (1)

  (3)

  (1)

  (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin collegevaatteita takuulla

    Olen ollut Atelierin asiakas jo useiden vuosien ajan, enkä ole koskaan kohdannut mitään ongelmia! Heidän vaatteillaan on viiden vuoden takuu, mikä tekee ostoksista todella huoletonta. Kerran minun piti palauttaa collegehousut, jotka olivat nukkaantuneet, mutta rahat hyvityksestä maksettiin tililleni todella nopeasti, vain viikossa. Laatu on todella ensiluokkaista ja asiakaspalvelu on aina ystävällistä ja asiantuntevaa. Suosittelen Atelieria kaikille, jotka arvostavat laadukkaita vaatteita ja hyvää palvelua!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin vaatteita

    Palvelupuhelimeen vastataan ennen vanhaan tosi nopeesti, mut nyt saa joutuu odottaa ikuisuuen. Ärsyttää kans se väärä kielioppimuoto "olette soittaneet" sen sijaan, että ois oikeesti "olette soittanut". Voisko tän korjata?


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kotiinkuljetus

    Jo pitkään on ollut huonoa palvelua. Tilaukseni eivät koskaan saavu perille, vaikka maksan kotiinkuljetuksesta. Asiakaspalvelu vain kehottaa minua soittamaan postiin ratkaistakseni asian. Olen ikäihminen ja haluaisin vain saada pakettini kotiin. Kotiinkuljetus toimi hyvin vielä muutama vuosi sitten. Olen pettynyt siihen, ettei asiakaspalvelu ole auttanut minua tilanteessani ja monet tilaukseni ovat peruuntuneet.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostoskokemus

    Haluan antaa palautetta ostoskokemuksestani teiltä. Aluksi kaikki sujui erittäin hyvin, mutta sitten en enää saanut sähköpostia tilauksistani. Olen yrittänyt selvittää tilannetta jo 4 kuukauden ajan ja tehnyt yli 10 uutta tilausta turhaan. Olen myös soittanut ja kysynyt tilanteesta, mutta vastaukset ovat olleet vähäisiä ja epämääräisiä. Olen pettynyt palveluunne ja odotan saavani asiaan selvyyttä. Kiitos avusta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Uutiskirje

    Puolen vuoden selvittelyn jälkeen en edelleenkään saa uutiskirjettä sähköpostiin ? Vanhan aikainen firma nykypäivään näissä atk.n asioissa
    Luulisi että isossa firmassa tämä onnistuisi ?


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Laskutus

    Laskutuksenne joulukuussa oli täysin sekaisin. Pankkisiirtokuitissa oli eri summa, kuin laskussa. Maksoimme sen vuoksi väärän summan, ja saimme maksumuistutuksen. Korjannette virheenne.