Kaikki arvostelut
Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä
Nykyaikainen toimistotyön yhteiskunta edellyttää tarkkaa näköä. Kannettavan näytöllä jotkin tekstit ovat toisinaan hyvinkin pieniä, ja niiden siristely aiheuttaa nopeasti kovan päänsäryn. Kaikki eivät kuitenkaan koe oloaan mukavaksi silmälasien kanssa; kesäisin ne voivat hiostaa, ja korkeilla voimakkuuksilla ne saattavat vääristää silmien kokoa sekä näin myös koko kasvojen mittasuhteita huomattavasti.
Vaihtoehto rilleille ovat piilolinssit. Kun kyseessä on niinkin aran kehonosan kuin silmien kanssa kosketuksissa oleva hyödyke, on laatu erityisen tärkeää. Kuluttajan onneksi piilolinssien vertailu onnistuu netissä varsin helposti. Asiakkaiden arvostelujen vertailussa yksi mielessä pidettävä nettikauppa on Alensa.
Millaiset ovat sen tuotteet? Onnistuuko linssien yksilöinti juuri omiin tarpeisiin sopiviksi vaivatta? Entäpä piilolinssien hoitoon tarvittavat lisätarvikkeet – ovatko puhdistusaineet silmälle helliä? Vastauksen näihin ja moniin muihin tärkeisiin kysymyksiin saat Alensan asiakkaiden jättämiä arvosteluja lukemalla!
Alensa on piilolinssejä myyvä nettikauppa, joka hankkii tuotteensa valtuutetuilta valmistajilta. Näin ollen sivuston myymät linssit ovat samoja, kuin mitä esimerkiksi paikallinen optikko ja suuret jälleenmyyjät kauppaavat. Suuren asiakaskuntansa ansiosta Alensa kuitenkin pystyy ostamaan niitä eri valmistajilta halvemmalta, ja netin kautta toimiminen mahdollistaa eri sivukulujen vähentämisen. Tämä kaikki vaikuttaa sivuston halpoihin hintoihin.
Alensa-brändin verkosto, johon myös Alensa.fi kuuluu, on ollut toiminnassa vuodesta 2007 alkaen. Ensimmäiset nettikaupat avattiin Tsekkiin, Slovakiaan ja Itävaltaan. Viimeisen 10 vuoden aikana brändi on kasvanut ja laajentanut palveluaan jo lähes koko Euroopan kattavaksi. Yrityksellä on suuri varasto, jossa se säilöö yli 500 000 piilolinssipakettia kaikkina aikoina. Näin se pystyy takaamaan, että lähes 97% tilauksista lähetetään sinä päivänä, kun ne on tehty.
Nettikaupan erikoisuus on, että perinteisen, sivuston yläreunasta löytyvän valikon lisäksi eri kategoriat näkee myös kampanjoita näyttävän kuvakentän alta. Jos on tilannut tarvikkeita Alensalta myös aiemmin, voi samat tuotteet tilata kätevästi sivun yläreunasta löytyvää ”Toista edellinen tilaus”-painiketta klikkaamalla.
Itseä kiinnostavaa tuotetta klikkaamalla asiakas pääsee välittömästi valitsemaan itselle sopivat voimakkuuden, kaarevuuden ja halkaisijan. Samassa näkymässä asiakkaalle näytetään myös arvioitu lähetyspäivämäärä, eri toimitusvaihtoehdot ja niiden hinnat. Ilmaisen toimituksen saa yli 70 euron arvoisille tilauksille, ja tuotteiden yhteishinnan ylittäessä 80 euroa mukaan saa ilmaislahjan.
Alemmas kelaamalla näkee tarkemmat tuotekohtaiset tiedot sekä arvostelut ja asiakkaiden jättämät kysymykset, joihin yrityksen asiakaspalvelukin usein vastaa. Kysymykset ovat usein yleisesti piilolinssien käyttöä koskevia, ja näissä esimerkiksi neuvotaan piilonssien ja meikin käytöstä.
Tilausta koskevissa kysymyksissä yrityksen asiakaspalveluun saa yhteyttä sähköpostitse osoitteesta info@alensa.fi. Mielessä kannattaa pitää, että asiakaspalvelu puhuu vain ruotsia ja englantia. Nettikaupan hyväksymiä maksutapoja ovat mm. Visa-, MasterCard- ja Maestro-kortit sekä PayPal. Kampanjoista pysyy ajan tasalla tilaamalla yrityksen sähköpostitse toimittettavan uutiskirjeen tai seuraamalla tätä Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä ja LinkedInissä.
Oletko tilannut omat piilolinssisi tai silmälasisi Alensalta? Millainen on tuotteiden laatu? Onko piilolinsseissä esimerkiksi silmän pintaa hankaavia naarmuja tai muita vikoja? Näkö on miellyttävän ja sujuvan arjen edellytys, ja siksi etenkin näiden tuotteiden laadukkuus on tärkeää.
Millainen oli sivuston toimitus? Miten tarjonnan hintataso vertautuu optikkoliikkeisiin, kun tilauksen hintaan lisätään postikulut? Näyttävätkö sivustolla myydyt silmälasit oikeassa elämässä samanlaisilta, kuin tuotekuvissa? Ilmenikö tilausta avatessa mitään muita yllätyksiä – positiivisia tai negatiivisia? Millaisia ovat nettikaupan tarjoamat ilmaislahjat? Vastauksen näihin ja moniin muihin uutta asiakasta arveluttaviin kysymyksiin annat parhaiten sinä, nettikaupan asiakas. Jätä arvostelu siis tällä välilehdellä – se vie vain muutaman minuutin, mutta on muille suureksi avuksi!
Affiliate ilmoittaminen: Tämä viesti sisältää kumppanilinkin, joka tarkoittaa, että kun napsautat NÄYTÄ-painiketta ja teet ostoksen sivulla, saatamme saada palkkion, joka auttaa sivuston ylläpitämisessä
Tilaaminen oli todella helppoa. Hintakin ok. Toimitus täysin ala-arvoinen. Kun ilmoitus tuli, että paketti lähtee on kulunut jo 8 päivää eikä vieläkään laseja näy postin järjestelmässä vaikka lähetystunnuksen sain samalla kun ilmoituksen toimituksesta.