Airalo - Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (19)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Eka kerta eSIM:in käytössä
Oon reissannu viime aikoina maantietä pitkin Thaimaaseen, Laosin ja Vietnamiin. Ennen mä ostin kaakkois-Aasian SIM-kortteja Amazonilta, mut tällä kertaa päätin hankkia eSIM-kortin Airalolta. Harmillisesti Vietnamissa ja Laosissa on paljon paikkoja missä verkko ei toimi kovin hyvin. Mut heti ku pääsin Thaimaahan, verkko parani huomattavasti ja puhelin sai yhteyden.
Ostos kahdesta e-Simistä
Ostiin kaksi e-Sim korttia Toronton lentokentältä. Muijan kortti asentui tosi helposti, mutta mulla ei vaan millään. Niiden asiakaspalveluun saa kyllä helposti yhteyden, mutta ne kysyy jatkuvasti samoja juttuja ja tarjoilee samoja ratkaisuja eri sanoin. Meidän yhteydenotoista huolimatta päätettiin, että mä vaan jään sitten ilman nettiä, ja käytetään vaan muijan puhelinta koko ajan netissä. Onneks se toimii!<br><br>Korvauksen lupaamisessa oli tosi nopeita, mutta ei sitä ole vieläkään kuulunut, melkein kahden kuukauden jälkeen. Olen jo luovuttanut sen suhteen.
Ostos Argentiinassa
Olin ensimmäistä kertaa Argentiinassa ja testasin mahdollisuutta käyttää iPhoneani siellä. Olin yllättynyt siitä, kuinka sujuvasti kaikki sujui. Vaikka sim-kortti oli hieman kalliimpi kuin paikan päältä ostettuna, se säästi paljon aikaa ja vaivaa, jotka olisin käyttänyt kortin etsimiseen ja aktivoimiseen liikkeessä.
Ostin Airalon SIM-kortin.
Mä ostin tän SIM-kortin ennen kun lähdin ulkomaille. Mä yritin sitten koko ajan saada sen toimimaan, mutta kukaan tekninen tuki ei tuntunut tietävän mitä tehä. Lopulta sain apua, mutta vasta ihan vihoviime hetkellä. Ei pitäisi mennä näin! Mä olin tosi stressaantunut, ku olin just lähdössä pitkälle lennolle enkä tiennyt toimiiko tää SIM-kortti oikeen.
Ostopäätökseen vaikuttavia elementtejä
Haluan kertoa kokemuksestani Airalon palvelun kanssa. En valitettavasti voi suositella heitä kenellekään. He odottavat, että itse selvität ongelmat ja käytät lomallasi aikaa siihen. Lisäksi he eivät suostu hyvittämään sinulle sen jälkeen, kun ovat tehneet aikasi tyhjäksi palvelulla, joka ei toimi. Toivon, ettei kukaan muu joudu pettymään samalla tavalla kuin minä.
Ostokseni Euroopan matkaa varten
Ostin matkaa varten sim-kortin Eurooppaan, mutta en millään saanut sitä toimimaan. Ohjeet olivat niin monimutkaisia ja vaikeita ymmärtää. Asiakaspalvelu Chatissa ei ollut mitään apua, enkä saanut mitään hyvitystä tilanteeseen. Joutui lähettämään kasoittain kuvakaappauksia puhelimesta, johon en itse päässyt käsiksi. En yleensä ole niin hukassa näiden teknisten asioiden kanssa, mutta Airalo sai minut kyllä raivostumaan. Ei suosittele, ellei ole tietotekniikan nero.
Me ostettiin 2 sim-korttia, toinen iPhone 14 maxiin ja toinen 15 pro maxiin Euroopan matkaa varten.
Kun oltiin Espanjassa ja Itävallassa, palvelu oli tosi hyvää. Mutta Unkarissa ja Tšekissä ei toiminut oikein kunnolla. Usein netti oli hidas tai ei toiminut lainkaan, ja myös 3G-yhteys oli välillä ongelmallinen. Se oli vähän pettymys, kun puolet matkasta meni wifiä metsästäessä.
eSim-ostos
Olen tosi pettynyt eSim-ostokseni palveluun. Asensin sim-kortin oikein, mutten saanut sitä aktivoitua. Asiakaspalvelu ei auttanut yhtään - meni tunteja sähköposteja lähettäessä ja tukitiimi vaan pyysi samoja tietoja koko ajan, se ärsytti mua tosi paljon.
Ostin kaks eSIMii
Mä ostin kaks eSIM-korttii matkoilua varten, mutt molemmat oli tosi huonosti palvelua. Netin käyttäminen oli tosi hidasta puolet ajasta. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta ne sivuuttivat mun viestit monta tuntia.
Osto Chileen
Hankin sim-kortin Airalon kautta ennen matkaani Chileen, mutta se ei toiminut lainkaan ja aiheutti paljon ongelmia vierailuni aikana. Yritys ei auttanut minua palautusprosessissa, vaikka lähetin heille todisteita kumppanin epärehellisyydestä. Siksi en suosittele ostamaan Airalon kautta tai heidän yhteistyökumppaniltaan!
Hankin eSimmat ulkomaanmatkoille
Mä oon käyttänyt eSim -korttia Yhdysvalloissa, Kanadassa, Singaporessa ja Australiassa ilman minkäänlaisia ongelmia. Ohjeet on ollu selkeitä ja helppoja seurata, ja nyt kun oon käyttänyt niitä jo useamman kerran, en vois kuvitella niiden voivan olla selkeämpiä. Tärkeintä on ladata eSim ennen lähtöä ja aktivoida se matkalla ollessa. Joka kerta kun oon käyttänyt sitä, oon saanut datayhteyden ennen kuin koneeni on edes noussut ilmaan.
Yhteysongelmat ja hitaat yhteydet.
Ongelmia yhteyksien kanssa Antalyassa, Turkissa. Nettiliittymä on hidas, yhteydet heikot ja WhatsApp tökkii pahasti. Ei ole iPhonen vika. Dataa kuluu nopeasti ja 5 gigatavua loppuu tosi nopeasti, joten joudut usein ostamaan lisää. Hintakin on korkea! En suosittele tätä firmaa. Mitä kauemmin käytät heitä, sitä enemmän ongelmia ilmenee.
Ostin Sim-kortin
Ikävä kyllä Sim-kortti ei toimi uudessa Motorola Edge 2023 -puhelimessani, vaikka se toimi muiden Motorola Edge -mallien kanssa. Annan 3 tähteä hyvästä asiakaspalvelusta.
Häpeällinen kokemus
Piti käydä kaikki asetukset läpi niin monta kertaa, ennen kuin sain asennuksen valmiiksi. En millään saanut sitä esim-korttiani toimimaan.
Ostin ennen matkaa ja aktivoitin sen.
Ostin äskettäin uuden SIM-kortin paikalliselta operaattorilta ja puolet turisteille suunnatuista SIM-korteista BicCameralta. Olen todella tyytyväinen yritykseen ja palveluihin, erityisesti lohdulliseen tuki-interventio botin kanssa. P.S. Yritin ostaa myös eSIMin, mutta se ei ollut saatavilla.
Edullinen ja laadukas eSim-palvelu Japanniassa
En voi uskoa, että en alun perin luottanut niihin kielteisiin arvosteluihin. Palvelu oli todella hienoa, hinta oli halvempi kuin muilla ja sovelluksen asentaminen oli helppoa. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen!
Ostin US eSIM - ei toimi 📱
Mä ostin sen US eSIMin ja koitin laittaa sen kolmella eri tavalla, mutta ei vaan toimi! Puhelin näyttää, että se eSIM ei käy ja että pitäis ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan. Mä soitin asiakaspalveluun, mutta ne vaan sano, että pitäis yrittää uudelleen samalla tavalla kuin ennenkin. Mä sanoin niille, että oon yrittäny monesti ja jopa kahdessa muussa puhelimessa, mut aina sama homma - se eSIM ei käy.
Osto Genevessä
Hankin eSIM-kortin Genevestä ja se toimi loistavasti koko reissun ajan. Olin tosi tyytyväinen palveluun ja siihen, miten vaivattomasti sain aktivointikoodin käyttöön. Voin ehdottomasti suositella kaikille matkaajille!
Ostin eSim liittymän
Tää oli ihan älyttömän ärsyttävää ja täysi hukkaamista aikaa, energiaa ja rahaa. Mä oon australialainen ja se viikkokausien täysi turhautuminen sai mut lopulta poistamaan sen eSimin ja vaihtamaan takaisin mun kotimaisen palveluntarjoajan käyttöön.<br><br>Älä vaan käytä tota palvelua.<br><br>Mä olin Portugalissa touko- ja kesäkuun 2024 aikana kun tää kaikki tapahtui.
Eniten ääniä arvostelu
Ostin US eSIM - ei toimi 📱
Mä ostin sen US eSIMin ja koitin laittaa sen kolmella eri tavalla, mutta ei vaan toimi! Puhelin näyttää, että se eSIM ei käy ja että pitäis ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan. Mä... Lue lisää: Häkämies