Nordicfeel

Kaikki arvostelut

Nordicfeel

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen... text

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Matkavaruste
Matkavaruste
2 arvostelut

Reissaaminen on aina jännittävää puuhaa, mutta sitä varten olisi syytä hyvä varustautua oikein? Mutta, mitä...

Logo Hajuvesi.fi
Hajuvesi.fi
3 arvostelut

Jokainen haluaa varmasti tuoksua ja näyttää hyvältä erityisissä tilanteissa ja jokainen varmasti käyttä&aum...

Logo Banggood
Banggood
1 arvostelut

Arvostelut Banggoodista Pitääkö sinun ostaa uusi vaatepari? Vai puuttuuko tärkeä ruuvimeisseli tee-se-itse projektin saat...

Logo Alensa
Alensa
2 arvostelut

Nykyaikainen toimistotyön yhteiskunta edellyttää tarkkaa näköä. Kannettavan näytöllä jotkin tekstit ov...

Nordicfeel

Kiinnostaako sinua kosmetiikka? Tarvitseko uusia meikkejä erikoistapahtumaa varten? Kaipaatko lisää hajuvesiä tai peräti jopa tuoksukynttilöitä?  Nordicfeel voisi olla vastaus kysymykseesi. Lue muiden käyttäjien arvioita tästä palvelusta, niin tiedät, kannattaako siihen tuhlata kallisarvoista aikaasi. Asiakas on aina oikeassa - ainakin meillä ja tällä arvostelusivustolla, joten lue muiden samassa tilanteessa olleiden tuumailuja, niin tiedät, onko tämä todellakin sinua varten. 

 

Nordicfeelistä

Nordicfeel on Ruotsissa vuonna 2006 perustettu kosmetiikka-alan verkkokauppa. Verkkokauppa toimii myös Suomen ja Ruotsin lisäksi myös Norjassa ja Tanskassa. Nordicfeelin mottona on ollut tarjota asiakkailleen korkealaatuisia ja edullisia kauneudenhoitotuotteita sekä erinomaista asiakaspalvelua. Verkkokaupan mukaan ostamalla suuria eriä sisäänostamisen yhteydessä, logistiikassa ja markkinoinnissa, niin voi pitää sekä hinnat että toimituskulut alhaisina. Verkkokaupan keskusvarasto sijaitsee Ruotsin Växjössä ja sieltä kaikki tilaukset lähtevät liikkeelle. Koska verkkokaupan keskusvarastosta löytyy tuotteet, niin tilaus tulee sitten nopeasti. Nordicfeel tekee yhteistyötä Pohjoismaiden ja muun ohtavien kauneudenhoitoalan tavarantoimittajien kanssa, jolloin tuotevalikoima kasvaa jatkuvasti. Nordicfeel toimii ympäristötietoisesti, sillä se kierrättää kaikki pakkausmateriaalit Ruotsin valtakunnallisen kierrätysohjelman (FTI:n) mukaisesti. Tuolloin kaikki pakkausmateriaalit kuten paperin, muovin ja metallin oikeaoppisesti kierrätetään. Nordicfeelin pääkonttori sijaitsee Tukholmassa Karlavägen 104 (Plan 5) Nordicfeelin asiakaspalvelu toimii osoitteessa: info@nordicfeel.fi. Lisäksi pystyy myös ottamaan yhteyttä chatin kautta sekä yhteydenottolomakkella, jonka löytää verkkosivuston vasemmasta alareunasta.

Nordicfeelin tuotteet ja palvelut
Nordicfeelin valikoima sisältää yli 400 erilaista tuotemerkkiä ja noin 18 000 erilaista kauneudenhoitotuotetta klassikkosuosikeista moderneihin uutuuksiin. Verkkokaupan laajasta valikoimasta löytyy iso valikoima hajuvesiä, meikkejä sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita ja myös  kauneudenhoitotarvikkeita, lämpömuotoilulaitteita ja kodin tunnelmanluojia kuten tuoksukynttilöitä. Nordicfeel sisältää lukuisia tuotemerkkejä ja myös eettisiin kosmetiikkavalintoihin kannustavan Sustainable beauty -kategorian. Lisäksi valikoima sisältää klassikkoja, kuten Dolce & Gabbana, Calvin Klein, Hugo Boss, NYX Professional Makeup, Redken, Fudge ja Clarins ja uusia uutuuksia, kuten The Ordinary, Makeup Revolution, Maria Nila ja Löwengrip. Nordicfeelin verkkokaupasta löytyy valikoima miesten kosmetiikkaa, joka on jaoteltu seuraavasti: tuoksut, ihonhoito, hiustenhoito ja parranajo. Kaikista suosituimpia miestentuotteita ovat Hugo Bossin tuoksut ja niihin sopivat deodorantit.

Kiitokset, valitukset ja vinkit Nordicfiilistä

Toimiko tämän palvelun tuotteet, kuten pitikin? Tuliko toimitus tai sen palvelu oikeaan osoitteeseen ja oli paikkansapitävää ja sai rahoilleen vastinetta? Jäikö jotain hampaankoloon, mistä on syytä muidenkin tietää. Koitko tulleesi kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti vai oliko kokemus suorastaan positiivinen, minkä toivoisi muidenkin kokevan? Suomiarvostelut haluaisi tietää kokemuksestasi, sillä asiakaspalautteesi on tärkeätä meille sekä muille, jolloin voi konkreettisesti tuoda lisäarvoa muiden, samassa tilanteessa olevien elämään. Tuolloin muut voivat kokea jotain positiivista tai välttää kokemasta palautteesi ansiosta.