Pasastar

Kaikki arvostelut

Pasastar

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Moppi
Moppi
1 arvostelut

Joskus vaurastumisen tai kiireen myötä ei ehdi itse siivoamaan. Se voi olla fiksuakin kotitalousvähennyksen ansiosta. Välill&au...

Logo SimpleSite
SimpleSite
0 arvostelut

Loistava tapa, jolla voit tarjota laadukasta palvelua asiakkaillesi ja loistava tapa houkutella heitä takaisin ku he tarvitsevat palveluitasi ...

Logo Aller
Aller
0 arvostelut

Arvostelut AlleristaKiinnostaako sinua oman yritykseksi markkinointi jossain aikakauslehdessä? Haluatko brändillesi kiiltoa ja uutta krom...

Logo Kirjaverkko
Kirjaverkko
0 arvostelut

Joskus ei ole kannattavaa ylläpitää kivijalkamyymälää kiinteine kuluineen kuten vuokrineen, joten voi olla järke...

Pasastar

Monet elämänlaatuamme parantaneet tuotteet olisivat jääneet pimentoon ilman ahkeraa myyntityötä. Vaikka telemarkkinoinnilla onkin yleisesti huono maine, se pyrkii juurikin tuomaan asiakkaille näiden elämää parantavia hyödykkeitä parhaaseen mahdolliseen hintaan.
Itse myyntityötä tekevän kannalta kyseessä on huomattavasti mainettaan parempi toimiala, jossa työtä voi tehdä mukavasti sisältä käsin ilman ruumiillista rasitusta tai vilustumista. Koska telemarkkinointiyritykset etsivät uutta työvoimaa lähes jatkuvasti ja ne kouluttavat henkilöstönsä näiden palkkauksen yhteydessä, on lisätienistien saanti lähes varmaa.
Erityisen joustavia työmahdollisuuksia telemarkkinoinnin alalla tarjoaa muun muassa suomalainen Pasastar. Näkyykö joustavuus työpaikassa myös työaikojen ja palkkauksen ulkopuolella? Millaista asiakkaiden parissa työskentely yleisesti on? Millainen on itse työnantaja? Saako telemarkkinoinnilla todella säästettyä rahat vaikkapa uutta mopoa tai autoa varten? Vastauksia näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat työntekijöiden itse kirjoittamista arvosteluista.

Tietoa Pasastar -yrityksestä
Pasastar Oy on yksi suomen suurimmista telemarkkinointiyrityksistä. Sen tunnetuimpia myyntituotteita ovat Suomessa suositut aikakauslehdet, joiden markkinoinniksi pääyhteistyökumppaneina toimivatkin A-lehdet, Otavamedia sekä Sanoma Media Finland.
Osakeyhtiö perustettiin vuonna 1987, eli se on ollut toiminnassa jo yli 30 vuoden ajan. Yrityksen kotipaikaksi on merkitty Lahti, josta käsin toimintaa ohjaa toimitusjohtaja Pasi Laaksomaa. Telemarkkinoinnin lisäksi Pasastarin toimialoja ovat mainoslahjat, liikelahjat sekä markkinatutkimus.
Vuonna 2019 yhtiön liikevaihto oli 2,23 miljoonaa euroa, josta tilikauden tulokseksi jäi 114 tuhatta euroa.

Pasastar toiminta
Heti yrityksen nettisivuille suunnatessa selvää on, että yhtiö hakee aktiivisesti uusia ja motivoituneita työntekijöitä. Mahdollisuus työhön annetaan ilmeisen helposti, ja tähän pyritään houkuttelemaan vaihtoehdoilla päivä-, osa-aika-, kesä- ja etätyöhön. Myös ikähaara, jonka puitteissa yritys on valmis palkkaamaan, on ilmeisen laaja.
Yrityksellä on useita toimistoja eri puolella Suomea, joista käsin sen myyntitoiminta pääosin tehdään. Tarjolla on kuitenkin mahdollisuus myös myyntityön tekoon etänä omasta kodista käsin, kunhan on ensin käynyt lyhyen koulutuksen itseä lähimpänä olevalla toimistolla.
Kaikki palkatut henkilöt suorittavat myyntineuvottelijan koulutusohjelman, josta he saavat diplomin vastaisuutta varten. Työmotivaation lisäksi hakijalta edellytetään 15 vuoden ikää sekä sujuvaa suomen kielen taitoa.
Sisätiloista käsin miellyttävästi lisätienistejä voi ansaita Pasastarilla esimerkiksi 2-3 aamua tai iltaa viikossa opiskelujen ohella, joskin myös eläkkeellä tai päätoimisesti teko on mahdollista. Viikoittaisen työajan voi valita 6 ja 40 tunnin väliltä. Työpaikan joustavuus näkyy myös palkoissa, jotka kasvavat sen mukaan, miten tehokkaasti työtä on saanut tehtyä.
Työntekijöitä kannustetaan aiempaakin parempiin työsuorituksiin erilaisten kilpailujen avulla. Näissä jaossa on raha- ja tavarapalkintoja, ja hyvällä työllä voikin voittaa palkkalisien ohella vaikkapa uuden tabletin tai älypuhelimen.
Kiinteän tuntipalkan lisäksi palkkion muodostavat tuloslisät, päiväbonukset ja lounasedut. Ansaita voi oman myyntikyvyn mukaisesti jopa 2000 tai 4000 euroa kuukaudessa. Tienausta helpottaa automaattinen soittojärjestelmä Leaddesk, jonka avulla niin soittaminen kuin tilausten käsittelykin onnistuu nopeammin.
Myyntityössä etuna on, että jo keskiverrosta ihmistuntemuksesta voi hyötyä rahallisesti. Puheluissa voi esimerkiksi testata oman äänensävyn vaikutusta potentiaaliseen asiakkaaseen, ja säilyttää kokeiluiden tuloksena ne strategiat, jotka on havainnut toimivaksi. Oma menestys onkin monta muuta työpaikkaa paremmin hallittavissa itse.

Valitukset, kiitokset ja vinkit Pasastarin toimintaan liittyen
Oletko itse hankkinut lisätienistejä opintojesi ohella Pasastarin avulla? Ehkäpä aloitit työt heille jo eläkkeellä ollessasi? Oliko myyntityöhön saamasi ohjeistus kattavaa? Millaisia kokemuksia sait asiakkaille juttelusta? Olivatko kohdallesi sattuneet henkilöt töykeitä vai kohteliaita?
Yleisesti suomalaisessa yhteiskunnallisessa keskustelussa vallitsee käsitys siitä, että telemarkkinointi on työnä raskasta. Koitko itse sen tällaiseksi? Mitä neuvoja antaisit uudelle puhelinmyyjälle? Hyvin kirjoitetusta arvostelusta on suuri apu muille uusia tienaustapoja etsiville suomalaisille, vaikka se viekin päivästäsi vain hetken!