
Enlisted arvostelua
Esilletuotut Arvostelut
Valokeilassa: Mitä asiakkaamme sanovat?
Yllättävä iltaonni
"Olin aluksi vähän skeptinen, käytiin testaamassa peliä vain illalla rentoutumiseen. Sitten tuli se hetki — pari hauskaa matsia putkeen, ja yhtäkkiä..."
Tilanne vähän surkuhupaisa
"Olin ensin epäilevä ennen ostoa — mietin, että onko taas yksi niistä peleistä missä lupaukset on suuret ja toteutus on… no, huteraa. Päätin kuitenk..."
Ensin epäilin, sit lopulta tykkäsin vähän
"tuntuma pelissä on hyvän oloinen, kontrollit napakat ja maailma kutsuu tutkimaan. Mutta sitten bugit. Hitokseen outoja törmäyksiä, spawnit väärissä..."
Arvostelua (7)
Suodata Arvostelut
Ladataan arvosteluja...
Ensin epäilin, sit lopulta tykkäsin vähän
8 arvostelua
tuntuma pelissä on hyvän oloinen, kontrollit napakat ja maailma kutsuu tutkimaan. Mutta sitten bugit. Hitokseen outoja törmäyksiä, spawnit väärissä kohdissa ja äänet hyppelee miten sattuu — välillä naurattaa, välillä ärsyttää. Sanoin tästä kaverille, suosittelin silti kokeilemaan, koska idea on loistava. Aluksi olin skeptinen, mutta kun kehittäjät laittaisivat ne perusjutut kuntoon, tästä tulisi oikeasti kivaa, oikeasti. Nyt se on vähän kuin komea auto, jonka renkaat on jääny pyörimään väärinpäin — fiilis puoliksi hyvä.
Detailed Ratings
Ensin epäilin, sit lopulta tykkäsin vähän
tuntuma pelissä on hyvän oloinen, kontrollit napakat ja maailma kutsuu tutkimaan. Mutta sitten bugit. Hitokseen outoja törmäyksiä, spawnit väärissä kohdissa ja äänet hyppelee miten sattuu — välillä naurattaa, välillä ärsyttää. Sanoin tästä kaverille, suosittelin silti kokeilemaan, koska idea on loistava. Aluksi olin skeptinen, mutta kun kehittäjät laittaisivat ne perusjutut kuntoon, tästä tulisi oikeasti kivaa, oikeasti. Nyt se on vähän kuin komea auto, jonka renkaat on jääny pyörimään väärinpäin — fiilis puoliksi hyvä.
Yllättävä iltaonni
8 arvostelua
Olin aluksi vähän skeptinen, käytiin testaamassa peliä vain illalla rentoutumiseen. Sitten tuli se hetki — pari hauskaa matsia putkeen, ja yhtäkkiä kaikki loksahti paikoilleen. Matchmaking ei tuntunutkaan enää kaoottiselta, pelissä oli vaihtelua, ja vihdoin tuntui siltä että omat valinnat merkitsivät jotain. Pelaan iltaisin töiden jälkeen, joskus viikonloppuisin perheen ollessa rauhassa, ja tämä sopii siihen täydellisesti; lyhyt kierros tai pidempi sessio, molemmat toimii. Pidin myös siitä, että päivitykset tulevat suht tasaisesti ja uudet vehkeet ei enää dominoinut heti, niin ei tule turhaa ärsytystä. Yksi juttu vielä, yhteisö on yllättävän rento, opastavat pelaajat auttoivat alussa (vaikka mokailin itse paljon) ja se sai mut jäämään.
Detailed Ratings
Yllättävä iltaonni
Olin aluksi vähän skeptinen, käytiin testaamassa peliä vain illalla rentoutumiseen. Sitten tuli se hetki — pari hauskaa matsia putkeen, ja yhtäkkiä kaikki loksahti paikoilleen. Matchmaking ei tuntunutkaan enää kaoottiselta, pelissä oli vaihtelua, ja vihdoin tuntui siltä että omat valinnat merkitsivät jotain. Pelaan iltaisin töiden jälkeen, joskus viikonloppuisin perheen ollessa rauhassa, ja tämä sopii siihen täydellisesti; lyhyt kierros tai pidempi sessio, molemmat toimii. Pidin myös siitä, että päivitykset tulevat suht tasaisesti ja uudet vehkeet ei enää dominoinut heti, niin ei tule turhaa ärsytystä. Yksi juttu vielä, yhteisö on yllättävän rento, opastavat pelaajat auttoivat alussa (vaikka mokailin itse paljon) ja se sai mut jäämään.
Peli meni tylsäksi uusiutumisen sijaan
1 arvostelua
taktista pelaamista, hyviä hetkiä vaikka matchmakella ja kartoilla oli ongelmia. Nyt iso kampanjoiden yhdistäminen muutti fiiliksen täysin. Sama fiilis toistuu, samat aseet vastaan ja samat tyypit kierroksesta toiseen, matchmaking on yksitoikkoinen, pelaat monta kierrosta ja tuntuu että mitään ei tapahdu. Jos yrität pelata matalampia BR:itä niin päädyt aloittelijoiden ja bottien kanssa, ei siinä ole haastetta eikä hauskuutta. Yksi asia kuitenkin: aseiden tuntuma on yhä ihan ok, se on se pieni positiivinen kohta joka pitää joskus valitsemaan vielä yhden kierroksen. Mutta kokonaisuus on pettymys, pelkäsin tätä muuttumista ja se tapahtui. Pidän tyylistä silti vähän, mutta en enää jaksa kauaa putkeen — 3–4 peliä ja vaihtoon, harmi mutta totta.
Detailed Ratings
Peli meni tylsäksi uusiutumisen sijaan
taktista pelaamista, hyviä hetkiä vaikka matchmakella ja kartoilla oli ongelmia. Nyt iso kampanjoiden yhdistäminen muutti fiiliksen täysin. Sama fiilis toistuu, samat aseet vastaan ja samat tyypit kierroksesta toiseen, matchmaking on yksitoikkoinen, pelaat monta kierrosta ja tuntuu että mitään ei tapahdu. Jos yrität pelata matalampia BR:itä niin päädyt aloittelijoiden ja bottien kanssa, ei siinä ole haastetta eikä hauskuutta. Yksi asia kuitenkin: aseiden tuntuma on yhä ihan ok, se on se pieni positiivinen kohta joka pitää joskus valitsemaan vielä yhden kierroksen. Mutta kokonaisuus on pettymys, pelkäsin tätä muuttumista ja se tapahtui. Pidän tyylistä silti vähän, mutta en enää jaksa kauaa putkeen — 3–4 peliä ja vaihtoon, harmi mutta totta.
Tilanne vähän surkuhupaisa
2 arvostelua
Olin ensin epäilevä ennen ostoa — mietin, että onko taas yksi niistä peleistä missä lupaukset on suuret ja toteutus on… no, huteraa. Päätin kuitenkin kokeilla, ja kyllä, epäilykseni olivat ilmeisesti ihan paikallaan. Idea pelissä on oikeasti ihan jees, sellainen sotilaallinen meininki, mutta tasapaino on hukassa, peleissä tulee vastaan samoja cheattereita koko ajan ja grindaa saa kuin hevonen karhuamiestä kasvattaakseen. Omia jengejä ei pysty ohjaamaan kunnolla, ne juoksevat suoraan kuolemaan vaikka käskee, käskee uudestaan, no ehkä liioittelen mutta ymmärrätte pointin. Kehittäjät vaikuttaa siltä, että eivät oikeasti halua korjata näitä — tai ei vaan jakseta. En kannata tätä, paitsi jos haluat laittaa kymppitonnin peliin tai omistaa elämän tälle harrastukselle. Toivon silti, että joku alkaisi tehdä korjauksia; se olisi reilua. Mutta toistaiseksi ei hyvä.
Detailed Ratings
Tilanne vähän surkuhupaisa
Olin ensin epäilevä ennen ostoa — mietin, että onko taas yksi niistä peleistä missä lupaukset on suuret ja toteutus on… no, huteraa. Päätin kuitenkin kokeilla, ja kyllä, epäilykseni olivat ilmeisesti ihan paikallaan. Idea pelissä on oikeasti ihan jees, sellainen sotilaallinen meininki, mutta tasapaino on hukassa, peleissä tulee vastaan samoja cheattereita koko ajan ja grindaa saa kuin hevonen karhuamiestä kasvattaakseen. Omia jengejä ei pysty ohjaamaan kunnolla, ne juoksevat suoraan kuolemaan vaikka käskee, käskee uudestaan, no ehkä liioittelen mutta ymmärrätte pointin. Kehittäjät vaikuttaa siltä, että eivät oikeasti halua korjata näitä — tai ei vaan jakseta. En kannata tätä, paitsi jos haluat laittaa kymppitonnin peliin tai omistaa elämän tälle harrastukselle. Toivon silti, että joku alkaisi tehdä korjauksia; se olisi reilua. Mutta toistaiseksi ei hyvä.
Kun räjäytys lopulta tuntui oikealta
1 arvostelua
okei, nyt mä olen tyytyväinen. Ennen tätä olin kyllä katkera: tankit pomppivat kuin kauppakärryt, läpäisy- ja sirpalevaikutukset kaikki samannäköisiä, ja seinä oli lähinnä taustakuvio. Tarvitsin peliä, joka tuntuisi oikealta — kyllä, vähän nirso olin aiempien pelien kanssa. Halusin realismia, en pelkkää efektien ilotulitusta, ja vähän korjausta siihen, että pommit eivät käyttäydy kuin karkit suklaalevyn päällä.
Kun kehittäjät alkoivat hioa fysiikkaa, huomasi välittömästi eron. Se hetki, kun yksi panssarikuula lävisti ohuehkon laudan seinän ja toinen vain kimposi rumasti — ja siitä kimposi vielä takaisin, ai että — se toi peliin sen pienen vilauksen oikeudenmukaisuutta. En ole simulointiasiantuntija, mutta erot kalibereissa ja se miten maa ja puut reagoi, teki pelikokemuksesta uskottavamman. Insurgencyn ja Hell Let Lousen esimerkit tuntuvat taas täältä löytyvän rohkaisuna: eri luodit käyttäytyvät eri tavoin, eikä kaikki ole vain "osuma = piste".
Toisaalta AI:kin parani, mutta siinä on edelleen töitä. Välillä botit ovat yhä vähän liian viisaita ja toisinaan taas liian hölmöjä — eli täydellistä ei ole, mutta se yksi räjähdyshetki, kun kokonainen taloryhmä romahti ja vastustajat eivät vain nousseet pystyyn kuin mitään ei olisi tapahtunut, se myi koko kokemuksen minulle. Grafiikka päivittyi myös niin, että savun ja varjojen tunnelma tuntuu paljon vakuuttavammalta. Hinta-laatusuhde on ihan oikeassa vaakakupissa nyt, tilausprosessi sujui hyvin eikä toimitus jäänyttä — eli pelin ydin parani.
Pieni toive vielä: vielä parempaa panoksen erilaistamista, rikosheijastuksia ja rakennusten tuhoa lisää, niin tästä tulee se ehdoton suosikkini. Kiitos Gaijin — jatkakaa samaan malliin, pieni ripaus lisää realismia ja olette lähellä täydellisyyttä.
Detailed Ratings
Kun räjäytys lopulta tuntui oikealta
okei, nyt mä olen tyytyväinen. Ennen tätä olin kyllä katkera: tankit pomppivat kuin kauppakärryt, läpäisy- ja sirpalevaikutukset kaikki samannäköisiä, ja seinä oli lähinnä taustakuvio. Tarvitsin peliä, joka tuntuisi oikealta — kyllä, vähän nirso olin aiempien pelien kanssa. Halusin realismia, en pelkkää efektien ilotulitusta, ja vähän korjausta siihen, että pommit eivät käyttäydy kuin karkit suklaalevyn päällä.
Kun kehittäjät alkoivat hioa fysiikkaa, huomasi välittömästi eron. Se hetki, kun yksi panssarikuula lävisti ohuehkon laudan seinän ja toinen vain kimposi rumasti — ja siitä kimposi vielä takaisin, ai että — se toi peliin sen pienen vilauksen oikeudenmukaisuutta. En ole simulointiasiantuntija, mutta erot kalibereissa ja se miten maa ja puut reagoi, teki pelikokemuksesta uskottavamman. Insurgencyn ja Hell Let Lousen esimerkit tuntuvat taas täältä löytyvän rohkaisuna: eri luodit käyttäytyvät eri tavoin, eikä kaikki ole vain "osuma = piste".
Toisaalta AI:kin parani, mutta siinä on edelleen töitä. Välillä botit ovat yhä vähän liian viisaita ja toisinaan taas liian hölmöjä — eli täydellistä ei ole, mutta se yksi räjähdyshetki, kun kokonainen taloryhmä romahti ja vastustajat eivät vain nousseet pystyyn kuin mitään ei olisi tapahtunut, se myi koko kokemuksen minulle. Grafiikka päivittyi myös niin, että savun ja varjojen tunnelma tuntuu paljon vakuuttavammalta. Hinta-laatusuhde on ihan oikeassa vaakakupissa nyt, tilausprosessi sujui hyvin eikä toimitus jäänyttä — eli pelin ydin parani.
Pieni toive vielä: vielä parempaa panoksen erilaistamista, rikosheijastuksia ja rakennusten tuhoa lisää, niin tästä tulee se ehdoton suosikkini. Kiitos Gaijin — jatkakaa samaan malliin, pieni ripaus lisää realismia ja olette lähellä täydellisyyttä.
Lyhyt turhautuminen
19 arvostelua
Istuin illalla sohvalla ja avasin pelin taas. Se tuntuu suunnitellulta turhauttamaan pelaajaa. Pienet pelimekaniikat tökkivät jatkuvasti. Merge-päivityksen jälkeen edistys sekoittui ja joudun tekemään turhia tutkimuksia, joita en halua. Pelaan iltaisin lyhyitä sessioita, ei tässä ole aikaa odottaa tutkimusjonojen vuoksi. Äänet ovat edelleen omituiset. Luodin ääni kuulostaa vähän naurettavalta, sellaiselta kuin olisi säästetty jostain tärkeästä. PvP-matsit ovat ajoittain ihan toimivia, siinä yksi yllätys — pari karttaa ovat tasapainoisempia kuin odotin. Premium-tekijä nostaa tutkimusnopeutta niin paljon, että ilman sitä peli tuntuu epäreilulta harrastajalle. Palvelu ja viestintä jättivät kylmäksi. Palaan ehkä harvoin mutta yhteisön vinkit pitävät motivaatiota yllä joskus. Kokonaisuutena enemmän kitkaa kuin iloa.
Detailed Ratings
Lyhyt turhautuminen
Istuin illalla sohvalla ja avasin pelin taas. Se tuntuu suunnitellulta turhauttamaan pelaajaa. Pienet pelimekaniikat tökkivät jatkuvasti. Merge-päivityksen jälkeen edistys sekoittui ja joudun tekemään turhia tutkimuksia, joita en halua. Pelaan iltaisin lyhyitä sessioita, ei tässä ole aikaa odottaa tutkimusjonojen vuoksi. Äänet ovat edelleen omituiset. Luodin ääni kuulostaa vähän naurettavalta, sellaiselta kuin olisi säästetty jostain tärkeästä. PvP-matsit ovat ajoittain ihan toimivia, siinä yksi yllätys — pari karttaa ovat tasapainoisempia kuin odotin. Premium-tekijä nostaa tutkimusnopeutta niin paljon, että ilman sitä peli tuntuu epäreilulta harrastajalle. Palvelu ja viestintä jättivät kylmäksi. Palaan ehkä harvoin mutta yhteisön vinkit pitävät motivaatiota yllä joskus. Kokonaisuutena enemmän kitkaa kuin iloa.
Kummallinen löytö
3 arvostelua
ovatko mapit oikeasti niin huonot, onko joukkue-AI ihan vinksahtanut ja korjataanko bugit koskaan? Yritin kuitenkin antaa pelille mahdollisuuden ja ostin sen lopulta. Ajattelin, että ehkä osa peloistani menee ohi pelatessa. No, osa meni ja osa ei.
Alkuhämmennys oli todellinen. Räjähdysfysiikka on edelleen outo. Muistan edelleen yhden tilanteen kun ammuin AT-aseella ja nappasin pisteet vaikka vastustaja vain kaatui maahan — samalla jätkä 100–200 jalan päässä vain kuoli yhteen iskuyritykseen. Se tuntuu ilman muuta epärealistiselta. Se oli yksi niistä asioista, jotka mietityttivät sitäkin enemmän ennen ostopäätöstä, ja ei, se ei kadonnut kokonaan. Ärsyttää yhä välillä. Toisaalta täytyy myöntää: se ei aina riko peliä kokonaan. On päiviä, jolloin ei edes huomaa ja kentät ovat ihan hauskoja.
Squad-AI on sitten sellainen tarina, että välillä itket ja välillä naurat. En tiedä mitä boti tekee päässään, mutta ne seisovat usein ikkunoissa, porteilla tai kukkuloiden harjalla ihan avoimesti, ja odottavat osumaa — niin tuntuu. Ennen ostoa pelkäsin tätä paljon. Onneksi osassa pelejä joukkue voi oikeasti auttaa, mutta toinen osa kerää vain pisteitä vastustajalle. Silloinkin kun joukkue toimii, se ei aina tee sitä fiksusti, ja se on turhauttavaa. Joten kyllä, epäilykseni eivät täysin hävinneet.
Mapit aiheuttivat paljon huolta. Pelkäsin toistuvuutta ja epätasapainoa. Ja joo — monesti tuntuu siltä, että tietyt kentät (Berliini, Power Plant, Steel Mill) ovat huonosti suunniteltuja ja toistuvat liikaa. Hürgen Forest -tyyppiset paikat pomppivat aina vastaan, ja se väsymys on totta. Mutta on myös hyvää: välillä kohtaan kartan, jossa molempien tiimien strateginen peli tuntuu merkitykselliseltä ja se tuntuu freshiltä. Eli osa peloistani väheni, osa jäi.
Ilmailu ja panssarit on toinen iso aihe. Esimerkiksi P-47 tuntuu välillä aivan liioitellulta — aseet, pommit, raketit, nopeus. Ennen ostoa ajattelin, että tämä olisi vain hypeä, ja osa siitä oli totta. Pelissä amerikkalaiset vehkeet ovat vahvempia kuin pelkäsin realistisuutta toivova minä olisi halunnut. Olen vähän iloinen, että kehittäjät säätävät, mutta silti realismia kaivataan. Se tunne, että peli ei ole oikeudenmukainen tai historiallisesti uskottava, jäi pieneksi harmiksi.
Invaasiokartat (destruction, invasion-tyyppiset) olivat sellaisia, että joskus suljin pelin kesken — olen myöntävä tässä. Ennen ostopäätöstä pelkäsin juuri tätä: että tietyt pelit muuttuvat vain lihamyllyksi, jossa harjoittelet hyppäämään seinän yli vain kuollaksesi. Se toimi osittain niin kuin pelkäsin, mutta olen saanut myös hetkiä, jolloin oikea taktiikka palkitaan. Joten pettymys ja tyytyväisyys kulkevat käsi kädessä.
Päivitykset ja aseiden tasoitukset aiheuttivat sen tunteen, että merkitys katoaa — tech tree sekoitettiin, ja joidenkin eteneminen meni uusiksi. Minä ja poikani (kaksi teiniä) kitisimme tästä yhdessä; he lopettivat pelaamisen pitkälti tästä syystä. Se oli kurja lopputulos, ja se oli suuri pelko ennen ostoa — että ajan ja rahan sijaan saan pelin, jota päivitetään tavalla, jota en halua. Kiitän kuitenkin siitä, että osa muutoksista on tuonut uusia sävyjä ja joskus uusia jännittäviä hetkiä.
AI:n omituiset käyttäytymiset — ympyröitä juoksevat tyypit, aika-ajoin leijuvat hahmot tai jumiutuvat miehet — ne rikkovat immersion. Takakonekiväärit lentokoneissa ovat usein tehottomia. Se on totta. Haluan kuitenkin sanoa, että pienet parannukset ovat näkyneet päivityksissä. En ole täysin toivoton.
Lopuksi vinkki muille: älä odota täydellisyyttä. Osta, jos tykkäät kokeilla ja kestät pientä sutta. Toivoisin kehittäjiltä selkeämpää palkitsemisjärjestelmää — historialliset mitalit olisivat siisti lisä. Rankin tuntuma voisi olla konkreettisempi, joku oikeasti merkityksellinen unlock tai kosmetiikka palkinnoksi. Kiitän siitä, että peli on välillä todella hauska ja yllättävän palkitseva, ja siitä että osa peloistani osoittautui liioitelluiksi. Mutta älä ylläty, jos jotkut pelin perusongelmat muistuttavat itsestään.
Detailed Ratings
Kummallinen löytö
ovatko mapit oikeasti niin huonot, onko joukkue-AI ihan vinksahtanut ja korjataanko bugit koskaan? Yritin kuitenkin antaa pelille mahdollisuuden ja ostin sen lopulta. Ajattelin, että ehkä osa peloistani menee ohi pelatessa. No, osa meni ja osa ei.
Alkuhämmennys oli todellinen. Räjähdysfysiikka on edelleen outo. Muistan edelleen yhden tilanteen kun ammuin AT-aseella ja nappasin pisteet vaikka vastustaja vain kaatui maahan — samalla jätkä 100–200 jalan päässä vain kuoli yhteen iskuyritykseen. Se tuntuu ilman muuta epärealistiselta. Se oli yksi niistä asioista, jotka mietityttivät sitäkin enemmän ennen ostopäätöstä, ja ei, se ei kadonnut kokonaan. Ärsyttää yhä välillä. Toisaalta täytyy myöntää: se ei aina riko peliä kokonaan. On päiviä, jolloin ei edes huomaa ja kentät ovat ihan hauskoja.
Squad-AI on sitten sellainen tarina, että välillä itket ja välillä naurat. En tiedä mitä boti tekee päässään, mutta ne seisovat usein ikkunoissa, porteilla tai kukkuloiden harjalla ihan avoimesti, ja odottavat osumaa — niin tuntuu. Ennen ostoa pelkäsin tätä paljon. Onneksi osassa pelejä joukkue voi oikeasti auttaa, mutta toinen osa kerää vain pisteitä vastustajalle. Silloinkin kun joukkue toimii, se ei aina tee sitä fiksusti, ja se on turhauttavaa. Joten kyllä, epäilykseni eivät täysin hävinneet.
Mapit aiheuttivat paljon huolta. Pelkäsin toistuvuutta ja epätasapainoa. Ja joo — monesti tuntuu siltä, että tietyt kentät (Berliini, Power Plant, Steel Mill) ovat huonosti suunniteltuja ja toistuvat liikaa. Hürgen Forest -tyyppiset paikat pomppivat aina vastaan, ja se väsymys on totta. Mutta on myös hyvää: välillä kohtaan kartan, jossa molempien tiimien strateginen peli tuntuu merkitykselliseltä ja se tuntuu freshiltä. Eli osa peloistani väheni, osa jäi.
Ilmailu ja panssarit on toinen iso aihe. Esimerkiksi P-47 tuntuu välillä aivan liioitellulta — aseet, pommit, raketit, nopeus. Ennen ostoa ajattelin, että tämä olisi vain hypeä, ja osa siitä oli totta. Pelissä amerikkalaiset vehkeet ovat vahvempia kuin pelkäsin realistisuutta toivova minä olisi halunnut. Olen vähän iloinen, että kehittäjät säätävät, mutta silti realismia kaivataan. Se tunne, että peli ei ole oikeudenmukainen tai historiallisesti uskottava, jäi pieneksi harmiksi.
Invaasiokartat (destruction, invasion-tyyppiset) olivat sellaisia, että joskus suljin pelin kesken — olen myöntävä tässä. Ennen ostopäätöstä pelkäsin juuri tätä: että tietyt pelit muuttuvat vain lihamyllyksi, jossa harjoittelet hyppäämään seinän yli vain kuollaksesi. Se toimi osittain niin kuin pelkäsin, mutta olen saanut myös hetkiä, jolloin oikea taktiikka palkitaan. Joten pettymys ja tyytyväisyys kulkevat käsi kädessä.
Päivitykset ja aseiden tasoitukset aiheuttivat sen tunteen, että merkitys katoaa — tech tree sekoitettiin, ja joidenkin eteneminen meni uusiksi. Minä ja poikani (kaksi teiniä) kitisimme tästä yhdessä; he lopettivat pelaamisen pitkälti tästä syystä. Se oli kurja lopputulos, ja se oli suuri pelko ennen ostoa — että ajan ja rahan sijaan saan pelin, jota päivitetään tavalla, jota en halua. Kiitän kuitenkin siitä, että osa muutoksista on tuonut uusia sävyjä ja joskus uusia jännittäviä hetkiä.
AI:n omituiset käyttäytymiset — ympyröitä juoksevat tyypit, aika-ajoin leijuvat hahmot tai jumiutuvat miehet — ne rikkovat immersion. Takakonekiväärit lentokoneissa ovat usein tehottomia. Se on totta. Haluan kuitenkin sanoa, että pienet parannukset ovat näkyneet päivityksissä. En ole täysin toivoton.
Lopuksi vinkki muille: älä odota täydellisyyttä. Osta, jos tykkäät kokeilla ja kestät pientä sutta. Toivoisin kehittäjiltä selkeämpää palkitsemisjärjestelmää — historialliset mitalit olisivat siisti lisä. Rankin tuntuma voisi olla konkreettisempi, joku oikeasti merkityksellinen unlock tai kosmetiikka palkinnoksi. Kiitän siitä, että peli on välillä todella hauska ja yllättävän palkitseva, ja siitä että osa peloistani osoittautui liioitelluiksi. Mutta älä ylläty, jos jotkut pelin perusongelmat muistuttavat itsestään.
Tietoa Enlisted
Enlisted on Suomen johtava rekrytointiyritys, joka tarjoaa ammattitaitoisia ja motivoituneita työntekijöitä eri alojen yrityksille. Yritys perustettiin vuonna 2010 ja se on kasvanut merkittäväksi toimijaksi suomalaisella rekrytointimarkkinalla. Enlisted tunnetaan laadukkaasta palvelustaan ja kyvystään vastata asiakkaidensa tarpeisiin nopeasti ja tehokkaasti. Yrityksen vahvuutena on myös laaja ja monipuolinen verkosto ammattilaisia eri aloilta. Enlistedin palveluihin kuuluvat mm. tilapäiset työvoimapalvelut, suorahakurekrytointi ja henkilöstövuokraus. Yrityksen tavoitteena on auttaa yrityksiä menestymään tarjoamalla heille parhaiten sopivaa työvoimaa ja luomalla pitkäaikaisia kumppanuuksia.
🌟 Miten Enlisted loisti sinulle?
Yhteystiedot
Kategoriat Enlisted
Muut katsoivat
Sivustatistiikka
Viimeinen päivitys: 27. lokakuuta 2025





Kommentit
Ole ensimmäinen vastaamaan!