Luminar - Kokonaisarvosana perustuu 21 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (21)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ongelma odotuslistalle ilmoittautumisessa
He ovat todella mahtavia - ja heidän tuotteetkin ovat aivan upeita!
Ostin uuden laitteen ja tarvitsin avun asennuksessa sekä vanhan version päivittämisessä.
Mahtava palvelu tarjosi nopeaa ja tyydyttävää apua antamalla latauslinkin ja uuden aktivointikoodin. Todella arvostettua saada erinomaista palvelua muutamassa minuutissa!
Nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu oli tosi nopeaa ja ystävällistä. He auttoivat mua kaikissa kysymyksissä ja ratkoivat ongelmani tosi nopeesti ja tehokkaasti. Voin rehellisesti sanoa, että tästä tuesta voisi sanoo täydellisyyttä!
Osto avun saamiseksi
Aina kun oon tarvinnut apua asiakaspalvelusta, ne vastaa tosi nopeesti. Ne selittää ratkasut helposti ja korjaa ongelmat joka kerta.
Nopeasti, helppoa ohjausta
Ostin jotain ja sain heti vastauksen. Sain myös kuvia selkeiden ohjeiden kera, joita oli todella helppo seurata. Ne olivat kuin olisivat olleet tietokoneen näytöllä Luminar-sivustolla.
Ongelma luminar 4 -ohjelman kanssa
Viikonloppuna mulla oli ongelmia luminaar 4 -ohjelman kanssa ja sain tosi nopeesti sähköpostia, jossa oli tarkat ohjeet vian korjaamiseksi. En mä oo mikään konejätkä, mutta ne ohjeet oli niin selkeet, että mä selvisin niistä. Aivan mahtava palvelu!
Ostokseni muutaman sanan määrittely
Ostin ne presettejä, mut sit en enää tarvinnut niitä. Yritin poistaa niitä, mut en tajunnu miten. Sit otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sain tosi nopeesti tosi hyvän vastauksen, jossa oli paljon tietoa. Olin tosi tyytyväinen siihen avun määrään, jonka sain.
Amazing fast help
Hei! Ostin tän upeen jutun ja se lopetti toimimasta. Olin ihan hukassa, kun mulla oli niin paljon kuvia käsiteltävänä. Sitten tajusin, että voin pyytää apua. Juttelin niiden tukihenkilön kanssa ja ne vastas heti! Ne kysy tietoja mun läppäristä ja lupas lähettää sähköpostilla vinkkejä. Sit ne tosiaan lähetti sen sähköpostin aika nopeesti ja mä kokeilin niitä vinkkejä seuraavana päivänä herättyäni. Sen jälkeen NEO toimi taas! Jes! Kiitos kiitos kiitos!
Ongelma pikakuvakkeen vetämässä ja pudottamisessa...
Törmäsin ongelmaan, kun yritin vetää ja pudottaa pikakuvaketta, ja se aiheutti vahinkoa kansioille ja menetin joitakin kuvia. Onneksi sain palautettua kadonneet kuvat käyttämällä kolmannen osapuolen ohjelmaa.
Software extensions, technical issue, customer service
Luminar Néo -ohjelmisto ei tunnistanut laajennuksiani uudelleenasennuksen jälkeen. Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja he ratkaisivat ongelman nopeasti.
Ongelma lisenssin aktivoinnissa
Mulla oli hankaluuksia aktivoida lisenssiä, joten päätin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Onneksi ne auttoivat mua ja lopulta saatiin lisenssi aktivoitua.
Ongelmanratkaisu asiakastuessa
Mulla oli vähän haasteita sen sovelluksen päivittämisen kanssa viime aikoina. Laitoin viestiä niiden asiakaspalveluun, ja yllättävän nopeasti sain avun ongelmaan! Tämmönen palvelu ansaitsee kyllä kehut. Kiitos.
Ostin jäsenyyden etuja
Olin vähän hämmentynyt kun etsin jäsenyyteni etuja, mutta lopulta sain nopean ja avuliaan vastauksen. Olin ilmeisesti missannut sen oikean napin painamisen. Volodymyr lähetti todella avuliaan viestin ja olen nyt tyytyväinen asiakas. En ymmärrä miksi osa ihmisistä valittaa, minä olen aina ollut tyytyväinen ohjelmaan ja saamaani apuun. Varsinkin Ukrainan tilanteen huomioon ottaen, minusta he tekevät todella hienoa työtä.
Valitettavasti pieni ongelma sovelluksen kanssa
Mulla oli vähän ongelmia sen sovelluksen kanssa, niinpä päätin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. No, tunnin sisällä sain avun ja sain taas käyttää sovellusta ihan ongelmitta. Asiakaspalvelu oli tosi nopeeta ja ystävällistä. Olisin voinut saada avun vielä nopeammin, mut en mä odottanut vastausta niin nopeesti. Jos oisin tsekannu meikän sähköpostin aiemmin, niin ois kestäny vielä vähemmän aikaa! Oli kyllä viiden tähren asiakaspalvelua!
Ostin tilille, ei laskua
Oon vasta äskettäin tilannut enkä tiedä, missä mun laskut on. Kysyin sivuilta, ja sain tosi nopeasti vastauksen oikeelta ihmiseltä tunnin sisällä. Se oli niin erilaista kuin ne tavalliset teko-vastaukset, jotka ei auta ollenkaan. Hyvin tehty!
Ongelman nopea ratkaisu teknisen tuen avulla
Ostin tuotteen ja sain siihen teknisiä ongelmia, mutta onneksi tekninen tuki auttoi mua heti ja osaavasti. Oon tosi tyytyväinen niiden palveluun ja avuliaisuuteen.
Ostopäätös
Asiakaspalvelu oli todella hyvä! sain nopeasti apua ja ohjeita tekniseltä tuelta ratkaistaakseni ongelmani. Paras asiakaspalvelukokemukseni ikinä!
Erinomainen tuotevalikoima
Täytyy sanoa, että tämä firma on ihan huippu! Niiden tuotteet on tosi laadukkaita ja asiakaspalvelu on aivan loistavaa. Mä oon tosi tyytyväinen mun ostokseen ja kyllä mä suosittelen tätä firmaa kaikille. Niiden panostus laatuun ja asiakkaiden tyytyväisyyteen näkyy selvästi.
Ongelmanratkaisu, tehokas
Mulla oli ongelma Neo-pluginin kanssa Photoshopissa sen jälkeen kun päivitin PS:n. Lähetin screenshotin tukitiimille ja sain vastauksen kolmessa tunnissa. He lähettivät kuuden askeleen ohjeet ongelman korjaamiseksi, ja ne oli onneksi helppoja seurata. Ohjeet toimi hienosti!
Ostin valokuvausohjelman
Ostin valokuvausohjelman ja olin tosi pettynyt, kun hoksasin, että firma veloitti automaattisesti uuden maksun ilman mitään etukäteisvaroitusta. Asiakaspalvelu ei välitä pätkääkään ja niiden politiikka on ihan epäreilu asiakkaita kohtaan. En missään nimessä suosittele niitä kenellekään.