Kirjaverkko

Kaikki arvostelut

Kirjaverkko

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen... text

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Moppi
Moppi
1 arvostelut

Joskus vaurastumisen tai kiireen myötä ei ehdi itse siivoamaan. Se voi olla fiksuakin kotitalousvähennyksen ansiosta. Välill&au...

Logo Finlandia Kirja
Finlandia Kirja
3 arvostelut

Joskus käytetyn kirjan ostaminen on hyvä idea, mikäli löytyy tyhjä kirjahylly. On myös mahdollista myydä kä...

Logo Mobrog
Mobrog
5 arvostelut

Oman mielipiteesi ilmaiseminen voi olla todella hyödyllistä sekä sinulle että muille ympärilläsi. Ja itsesi ilmaisemi...

Logo Toluna
Toluna
1 arvostelut

Haluatko sinä muiden kuulevan mielipiteesi ja pidätkö väittelemisestä? Miltä kuulostaisi mielipiteidesi ilmaisem...

Kirjaverkko

Joskus ei ole kannattavaa ylläpitää kivijalkamyymälää kiinteine kuluineen kuten vuokrineen, joten voi olla järkevää pistää tuotteensa myytäväksi verkkokauppaan, mutta mihin pistäisi myytäväksi esimerkiksi kirjoja?  Kirjaverkko voisi olla vastaus kysymykseesi. Lue muiden käyttäjien arvioita tästä palvelusta, niin tiedät, kannattaako siihen tuhlata kallisarvoista aikaasi. Asiakas on aina oikeassa - ainakin meillä ja tällä arvostelusivustolla nimeltään Suomiarvostelut, joten lue muiden samassa tilanteessa olleiden tuumailuja, niin tiedät, onko tämä todellakin sinua varten. 

 

Kirjaverkosta
Kirjaverkko on kirjoihin erikoistunut verkkokauppa, joka näyttää olevan asiakasrekisterin perusteella Loopy Oy -verkkopalveluihin erikoistuneen yrityksen kädenjälkeä siis verkkokaupan verkkosivusto. Itse Kirjaverkko toimii tämän verkkokaupansa ristiinmyyntialustan ylläpitäjänä ja huolehtii myyjän puolesta asiakkaan tilauksen vastaanottamisesta, laskuttamisesta sekä palvelun yleisestä asiakaspalvelusta, mutta itse myyjä vastaa itse oman tuotteensa asiakaspalvelusta. Kirjaverkko on perustettu vuonna 2015. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikkakuntana on Kotka. Yhtiön toimitusjohtaja on Juho Samuli Suikkanen. samuli.suikkanen@loopy.fi ja numerosta 050 528 2221. Itse Kirjaverkon asiakaspalvelu toimii sähköpostista info@kirjaverkko.fi käsin.

Kirjaverkon tuotteet ja palvelut
Kirjaverkosta löytyy niin uudet kuin käytetyt tietokirjat, runokokoelmat, romaanit ja sarjakuvat. Kaikki löytyvät siis samasta verkkokirjakaupasta. Kirjaverkosta voi vertailla eri antikvaariaattien välisiä hintaeroja tai lisätä vaikka tykätyt kirjat toivelistalle. Kirjaverkossa kirjojen selaaminen käy varsin kätevästi, sillä kirjoja voi selailla aihealueen, suosituimmat, kirjasarjat, kirjailijat ja kirjallisuuspalkintojen saajien ja niiden kirjojen perusteella. Esimerkiksi aihealueesta löytyy tietoa muun muassa eläimistä ja luonnosta, filosofiasta, esoterismistä, kielistä, maantiedosta, rahasta ja taloudesta, sarjakuvista, tekniikasta ja tietotekniikasta ja vaikkapa eri uskonnoista sekä yhteiskunnista poliitiikkoineen.  Kirjaverkko on erityisen hyödyllinen sekä lukijalle, mutta myös antikvaarille, sillä Kirjaverkon tavoitteena on tuoda antikvaariyrittäjän arkeen palvelun, jossa yhdistetään monta tärkeätätoimintoa yhteen palveluun. Siten kirjan lisääminen palveluun on vaivatonta ja kirjan hyllypaikan lisäämällä pystyy seuraamaan varaston tilannetta saman tien. Palvelu sallii myös kauppiaalle oman nettisivun ja verkkokaupan vieläpä samalla ohjelmistolla. Tosin samalla alustalla toimiva oma nettisivu maksaa noin 25€/kk + alv. Tällä hetkellä Kirjaverkossa on noin 10 kirjakauppiasta tarjoamassa kirjojaan myytäväksi. 

Kiitokset, valitukset ja vinkit Kirjaverkosta

Toimiko tämän palvelun tuotteet, kuten pitikin? Tuliko toimitus tai sen palvelu oikeaan osoitteeseen ja teki kaupan ylläpidosta lopulta kannattavaa? Tuliko kirjat myytyä erinomaisesti ja asiakkaat löytyivät perille? Suomiarvostelut haluaisi tietää kokemuksestasi, sillä asiakaspalautteesi on tärkeätä meille sekä muille, jolloin voi konkreettisesti tuoda lisäarvoa muiden, samassa tilanteessa olevien elämään. Tuolloin muut voivat kokea jotain positiivista tai välttää kokemasta palautteesi ansiosta.