GTi

Kaikki arvostelut

GTi

100% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Kaikki arvostelut (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

Muut katsoivat

Logo Voidu

Voidu

0 arvostelut

Ajan viettäminen pelaten videopelejä tänä päivänä on todella suosittua nuorten ihmisten ja aikuisten keskuudessa...

Logo Fanatical

Fanatical

0 arvostelut

Pelien pelaaminen on hauska ajanviete kun haluat ottaa hieman taukoa arjesta ja käyttää hieman aikaa rentoutumiseen ja huoliesi unoh...

Logo Allyouplay

Allyouplay

0 arvostelut

Siitä lähtien kun pelit ovat olleet olemassa, ne ovat saaneet jättimäisen suosion kaiken ikäisten ihmisten keskuudessa. T&...

Logo Antiikki & Design

Antiikki & Design

0 arvostelut

Vaikka maailma kehittyykin koko ajan, jää historiaan joitakin arvokkaita tapoja, esineitä ja ilmapiirejä. Sisällyttäm...

GTi

Tapamme liikkua ovat muuttuneet ajan saatossa paljon. Yksi kiinnostavimmista mutta nykyään jo arkipäiväisistä laitteista on auto. Sen eri toimintojen, mallien ja uusien kehityssuuntien tutkiminen on monelle mieluisaa puuhaa.
Suomalaisyleisölle tätä pyrkii tarjoamaan jo pari vuosikymmentä julkaistu GTi-lehti. Miten sen tilaus käytännössä onnistuu? Löytyykö artikkeleista kiinnostavaa sisältöä julkaisusta toiseen? Jättääkö lehden julkaisuväli sopivasti aikaa edellisen numeron lukemiselle? Opi lisää GTi-aikakauslehdestä sen tilanneiden asiakkaiden kokemuksia lukemalla!


Tietoa GTi -lehdestä
GTi on yksi suomalaisen lehdenkustannusyhtiö Fokus Media Finland Oy:n omistamista aikakauslehdistä. Yhtiön perustivat Sanoma Median entiset työntekijät, mikä näkyy myös sen valikoimassa – monet sen lehdistä on ostettu Sanomalta. Näihin kuuluvat muun muassa V8-Magazine, Antiikki & Design, Pelit-lehti, Auto Bild ja Cosmopolitanin Suomen painos. GTi -lehden se osti Sanoma Medialta vuonna 2014. Itse lehteä on julkaistu jo vuodesta 2000 lähtien.
Fokus Median liikevaihto oli vuonna 2019 noin 13,8 miljoonaa euroa, mikä tarkoitti noin 10 prosentin laskua edellisvuoteen verrattuna. Tästä tilikauden tulokseksi jäi 43 tuhatta euroa. Yritys työllisti samaisena vuonna 70 henkilöä, mikä oli 20 henkilöä vähemmän, kuin edellisenä vuonna. Osakeyhtiön kotipaikaksi on merkitty Helsinki, ja toimitusjohtajan virkaa kantaa Mikko Paavo Saastamoinen. Hallituksessa istuvat hänen lisäkseen muun muassa puheenjohtaja Tapani Pitzen sekä jäsenet Markku Hurmeranta ja Soili Pitzen. Talousjohtajan toimet tekee Jani Tolonen, jonka lisäksi päätöksiä tekee kaupallinen johtaja Jaana Lindvall-Harki.


GTi sisältö
GTi on suomenkielinen aikakauslehti, jonka aihepiirejä ovat etenkin autoihin liittyvät tee-se-itse-projektit, tuunaus ja ominaisuuksien käsittelyt. Lehden lukijat ovat enimmäkseen 25–60-vuotiaita miehiä, ja kyseinen kohderyhmä näkyykin sen sisällössä vahvasti. Erilaisia artikkeleja, tapahtumia ja vinkkejä voi löytää myös lehden omilta nettisivuilta.
Lehden uskollista lukijakuntaa palkitaan erilaisin kilpailuin ja arvonnoin, joskin niihin voi yleensä osallistua myös ilman lehtitilausta. Palkintoina annetaan usein auton varusteita ja osia, joiden arvot vaihtelevat muutamista sadoista euroista jopa yli tuhanteen euroon. Kisoista voi voittaa esimerkiksi kesärenkaat, alustasarjan tai uudet vanteet.
Artikkeleissa korostuu tekniikka. Niissä saatetaan esimerkiksi selittää yksityiskohtaisesti jonkin tietyn automallin moottorin toiminnasta ja siitä, miten tämä vertautuu markkinoiden muuhun tarjontaan. Vertailuissa pyritään kuitenkin säilyttämään objektiivisuus, ja varsinaisista kaupallisista yhteistöistä ilmoitetaan lukijalle erikseen.
Autoteemaan sopivasti jotkin lehden jutut saattavat käsitellä myös vanhoja autoja. Artikkeleita lukemalla voikin oppia myös eri aikakausien autoista sekä tiettyjen mallien yleistymisen taustoista. 
Lehden menovinkkien avulla autoharrastaja voi myös löytää paremmin muita samoista aiheista kiinnostuneita henkilöitä. GTi:n kautta voikin siis oppia uutta niin itse artikkeleista kuin myös sen kautta löytämiltään ihmisiltä.
Uusia numeroita julkaistaan 10 kertaa vuodessa. Normaalihintaisena vuoden lehtien hinta alkaa noin 90 eurosta, mutta erilaisten sivujen kautta tilatessa tästä voi saada tuntuvan alennuksen. Maksaa voi verkkopankissa, luottokortilla sekä laskulla. Tilauksen tekemällä saa myös ilmaisen lukuoikeuden digitaalisiin näköislehtiin.

Valitukset, kiitokset ja vinkit GTi:n toimintaan liittyen
Oletko itse päässyt jo tutustumaan GTi -lehden artikkeleihin? Onko sen sisällöstä todella hyötyä oman auton tuunauksessa? Inspiroiduitko johonkin uuteen hankintaan lehden ansiosta? Uusien projektien aloittaminen on yksi elämämme miellyttävimmistä kokemuksista, ja tätä edesauttava viihde on mitä todennäköisimmin veloittamansa rahan arvoista.
Hankitko jo lehden kuukausitilauksen? Ehkä jouduitkin peruuttamaan tilauksesi? Oli sitten syynä tyytymättömyys, elämäntilanteen muutos tai kiinnostuksen kohteen vaihtuminen, voit kertoa omasta kokemuksesta sivuillamme anonyymisti ja luottamuksella. Oliko tilauksen peruutus helppoa? Toisinaan lehdet vaikeuttavat peruutuksen tekoa, jotta mahdollisimman moni pysyisi heidän asiakkaanaan. 
Jätä oma arvostelusi tällä välilehdellä – siitä on suuri apu muille lehden tilaamista pohtiville.