Kokemukset

Miksi pidämme kokemuksia niin tärkeinä?

Miksi SuomiArvostelut?
Uskomme, että yritysten pitäisi olla läpinäkyviä lupauksissaan ja teoissaan. Paras tapa näyttää se on antaa asiakkaiden puhua kokemuksistaan. Uskomme, että yritysten pitäisi pitää puheensa. Jos yritys toimittaa lupaamansa, heillä ei ole huolta olla SuomiArvosteluissa. Lupauksensa toteuttaville yrityksille se on mahtava mainostaulu tyytyväisten asiakkaiden avulla. Näin annamme hyville ja vahvoille yrityksen oikeuden olla olemassa.

Ovatko SuomiArvostelujen arvostelut aitoja?
Kyllä! Olemme 90% varmoja, että jokainen kirjoitettu arvostelu on aito ja tehty itsenäisten asiakkaiden toimesta. Kun epäilemme arvostelun aitoutta (loput 10%), poistamme ne sivustolta. Olemme täysin tietoisia, että arvostelusivuja voidaan käyttää yritysten mustamaalaamiseen. Täten käytämme kehittyneitä ohjelmistoja tarkastamaan (IP-osoitteita, sähköpostiosoitteita ja rakenteita yms.) mistä arvostelu tulee jos epäilemme tahallista mustamaalaamista.

Oletteko itsenäisiä?
Olemme 100% itsenäisiä. Yritys perustettiin kun huomattiin, että ei ole paikkaa, jossa voisi tuoda esiin omat negatiiviset kuin myös positiiviset kokemukset yrityksistä. Meidän tarkoituksena ei ole laittaa yrityksiä huonoon tai hyvään valoon. Ainoa intressimme on, että negatiiviset sekä positiiviset kommentit ovat oikeudenmukaisia, jotta oikeita yrityksiä palkitaan heidän vaivannäöstä.

Kun yritys saa negatiivisen arvostelun, annatteko yritykselle mahdollisuuden parantaa tapojaan?
Haluamme, että luotettavat yritykset tekevät sen, mitä lupaavat. Positiiviset arvostelut ovat palkintoja yritykselle, sillä ne voivat olla mahtava mainostaulu palvelulle. Sama pätee myös negatiivisiin arvosteluihin. Haluamme, että yritykset tekevät (vieläkin) enemmän hyviä lupauksia, joihin tähdätä. Negatiivisten arvostelujen kohdalla katsomme valituksen laatua ja luotettavuutta. Jos näemme, että arvostelu on aiheellinen, pidämme sen verkkosivuilla. Jos mahdollista (ja useimmissa tilanteissa se on mahdollista), luomme yhteyden asiakkaan ja kyseisen yrityksen välille. Näin yritys saa mahdollisuuden oikaista valituksen aiheen tai hyvittää tapahtuneen tavalla tai toisella. Ajan kuluessa kysymme asiakkaalta onko ongelma ratkennut ja jos asiakas kertoo hyvityksestä, se voi johtaa joko valituksen poistamiseen tai korjauksen lisäämiseen.