SuomiArvostelut

    Kokemukset

    Miksi pidämme kokemuksia niin tärkeinä?


     

    Miksi SuomiArvostelut?
    Uskomme, että yritysten pitäisi olla läpinäkyviä lupauksissaan ja teoissaan. Paras tapa näyttää se on antaa asiakkaiden puhua kokemuksistaan yrityksistä. Uskomme, että yritysten pitäisi pitää puheensa. Jos yritys toimittaa lupaamansa, heillä ei ole syytä olla SuomiArvosteluissa. Vielä lisäksi tällä tavalla se on mahtava mainostaulu tyytyväisten asiakkaiden esittelyyn. Näin annamme hyville ja vahvoille yrityksen oikeuden olla olemassa.

    Ovatko SuomiArvostelujen arvostelut aitoja?
    Kyllä! Voimme olla 90% varmoja, että jokainen kirjoitettu arvostelu on aito. Kun epäilemme arvosteluita (loput 10%), poistamme ne sivustolta. Olemme täysin tietoisia, että arvostelusivuja voidaan käyttää yritysten mustamaalaamiseen. Täten käytämme kehittyneitä ohjelmistoja tarkastamaan (IP-osoitteita, sähköpostiosoitteita ja rakenteita yms.) mistä arvostelu tulee.

    Oletteko itsenäisiä?
    Olemme 100% itsenäisiä. Sen jälkeen, kun koimme vain huonoja kokemuksia tiettyjen yritysten kanssa, emmekä löytäneet paikkaa valittaa, sivusto perustettiin. Meillä ei ollut intressiä laittaa yrityksiä huonoon tai hyvään valoon. Ainoa intressimme oli, että negatiiviset sekä positiiviset kommentit ovat oikeudenmukaisia, jotta oikeita yrityksiä palkitaan heidän vaivannäöstä.
     

    Kun yritys saa negatiivisen arvostelun, annatteko yritykselle mahdollisuuden parantaa tapojaan?
    Haluamme, että luotettavat yritykset tekevät sen, mitä lupaavat. Positiiviset arvostelut ovat palkintoja yritykselle, sillä ne voivat olla mahtava mainostaulu palvelulle. Kuitenkin arvostelut on tehty itsenäisten asiakkaiden toimesta. Sama pätee negatiivisiin arvosteluihin. Haluamme, että yritykset tekevät (vieläkin) hyvää lupauksillaan. Katsomme valitusten laatua ja luontoa. Jos selvitämme, että arvostelut ovat aiheellisia, pidämme ne verkkosivuilla. Jos mahdollista (ja useimmissa tilanteissa se on mahdollista), luomme yhteyden asiakkaan ja kyseisen yrityksen kanssa. Näin yritys saa mahdollisuuden oikaista valituksen aiheen tai hyvittää tapahtuneen tavalla tai toisella. Kysymme asiakkaalta onko ongelma ratkennut ja jos asiakas hyväksyy valituksen poistamisen tai korjauksen lisäämisen.