SuomiArvostelut

    Lue asiakaskokemuksia Suomen yrityksistä > kaikki kategoriat

    Tarkasta kaikki yrityksemme täältä. Olemme jakaneet ja alakategorioineet kaikki yritykset kategorioihin ja alakategorioihin, joten sinun ei tarvitse etsiä kaukaa. Etsitkö vihreää sähköyhtiötä, mutta haluat tietoa asiakaspalvelun laadusta? Arvostatko halpoja hintoja? Tarkasta meidän vihreän energian kategoria. Etsitkö mahtavaa verkkovaatekauppaa ja olet epävarma toimituksen täsmällisyydestä, katso siis meidän verkkokauppoja ja vaatekauppoja. Tietenkin sama käy myös vakuutuksien (auto, asuntoauto tai matkavakuutus), seuranhakupalveluiden, lainojen tai varainhoitopalveluiden kanssa. Valitse paras, halvin tai asiakasystävällisin vaihtoehto tietystä kategoriasta. Tällä tapaa sinun ei tarvitse etsiä kauempaa ja voit olla varma valinnastasi. Kuitenkin, luotat aikaisempien asiakkaiden aitoihin palautteisiin, joten voit oppia heidän virheistä tai onnistumisista.

    Asiakkaiden kokemuksia ja arvosteluita asiakasyrityksistä ja kaupoista

    Asiakkaiden kokemuksia, arvosteluita ja mielipiteitä yrityksistä
    Ei ole helppo jaotella huonoja hyvistä yrityksistä. Internetin vallankumouksesta johtuen yrityksiä ilmestyy kuin sieniä sateella ja häviää yhtä nopeasti. Internet on räjähdysmäisesti lisännyt epäluotettavia ja huijausyrityksiä, mutta se voi myös aidosti auttaa taistelemaan tätä ilmiötä vastaan. Ennen kuin kaikilla oli mahdollisuus internetyhteyteen, ei ollut niin helppoa tavoittaa suuria joukkoja tarinan jakamiseksi negatiivisesta kokemuksesta yrityksestä. Täten yritykset pystyivät jatkuvasti huijaamaan asiakkaitaan, eikä kukaan huomannut sitä. Nykyään se ei ole niin helppoa, sillä internetin käyttö varmistaa sen, että yritykset tietävät kaapin paikan. Tällä tapaa yritykset eivät joudu keskittymään pelkästään hinnoitteluun, vaan myös moneen muuhun asiaan. Täten halvin yritys ei välttämättä enää ole paras, eikä välttämättä sekään, joka myy eniten. Tästä syystä SuomiArvostelut perustettiin, vahvistamaan hinnan ja laadun tasapainoa.

    Sinä maksat, ja sinä päätät.
    Jokainen on asiakas. Ostit sitten vakuutusta, vaihdat sähköyhtiötä tai ostat paidan verkkokaupasta, näin se vain menee. Ja tarjouksia on yhtä paljon kuin ostajia, halvoista ympäristöystävällisiin ja asiakasystävällisiin. Ymmärrämme, ettet tiedä mistä etsiä. Mitä eroja on henkivakuutuksissa? Onko kuukausimaksujen lisäksi muitakin eroavaisuuksia? Ovatko puhelinliittymän minuutit tarpeeksi vai maksatko lisää joka kuukausi? On tärkeää lukea mahdollisimman paljon itsenäisiä arvosteluita ennen kuin ostat. Me SuomiArvostelutillä haluamme auttaa antamalla käytännöllistä tietoa. Tällä tapaa käyttämällä hyväksi tuhansien aikaisempien asiakkaiden arvosteluilla ja mielipiteillä voit päättää haluatko vielä ostaa kyseisestä kaupasta.

    Miksi keskitytte pääosin vakuutusyhtiöihin, sähköyhtiöihin, loma/matkayhtiöihin, puhelinyhtiöihin, sijoitusyhtiöihin ja seuranhakupalveluihin?
    Pyrimme tekemään tarpeeksi kategorioita, jotta saamme lisättyä kaikki yritykset Suomesta. Tietenkään tämä ei ole aina mahdollista, sillä poikkeuksia löytyy, joten keskitymme yrityksiin, jotka vaativat pitkäaikaisia omistautumisia tai tekevät suuren vaikutuksen elämään. Vaikka keskitymme myös moniin verkkokauppoihin, jotka myyvät vaatteita, tietokoneita, kameroita, puutarhavälineitä, sisustustarvikkeita ja keittiövälineitä, satunnainen huono ostos näistä kaupoista ei ole läheskään niin paha kuin huono sähkösopimus tai vakuutus. Villatakin tai paidan voi helposti lähettää takaisin ja tabletti on helpommin palautettava kuin yhden tai kahden vuoden sopimus. Verkkokaupasta ostettua esinettä täytyy odottaa ja sen jälkeen huomata pitääkö yritys lupauksensa toimitusajoissa, onko takuupalvelu hyvä ja oliko tilausprosessi toimiva. Keskitymme moniin näihin yrityksiin. Mutta isoimmat virheet voidaan tehdä isoissa ostoissa ja/tai yrityksissä, jotka haluavat pitkäaikaisen omistautumisen, kuten lomamökki Barcelonassa tai Kroatiassa. Näillä ostoilla on suuri vaikutus elämään pitkäksi aikaa ja saattavat olla suurempia pettymyksiä kuin huono loma tai seuranhakupalvelu. Tämän takia on tärkeää, että olet tietoinen asioista. Ajattele vaikka sähköyhtiötä, jonka otat 1 - 3 vuodeksi. Väärä valinta sitoo vuosiksi ja maksat enemmän kuin tarpeen. Tai varasitko loman huonolta matkayhtiöltä? Tai majoituksen taholta, joka ei pidä lupauksiaan? Nämä voit kertoa muille asiakkaille. Tällä tapaa säästämme toisiamme virheiltä, huonoilta lomilta tai sopimuksilta, jotka tekevät elämästä kurjuutta.